11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Detinguts diversos jugadors de 1a i 2a Divisió per amanyar partits de futbol

Futbol

Imatge d’arxiu | València Diari

 

La Policia Nacional ha detingut a diversos jugadors de Primera i Segona Divisió espanyola de futbol per participar presumptament en una organització criminal dedicada a amanyar partits de futbol a través de les apostes esportives, segons han informat a Europa Press fonts policials.

 

En l’operació han sigut detinguts diversos futbolistes, entre ells Raúl Bravo, exjugador del Real Madrid; Borja Fernández, jugador del Real Valladolid Club; Carlos Aranda, exjugador de diversos equips de Primera Divisió; Íñigo López Montaña, jugador del Deportivo de La Coruña i Samuel Saiz Alonso, jugador del Getafe.

 

A tots els detinguts se’ls imputa pertinença a organització criminal, corrupció entre particulars i blanqueig de capitals. La investigació l’ha desenvolupat la Unitat de Delinqüència Especialitzada i Violenta (UDEV).

 

A més, segons el diari Marca, també hi ha altres dos detinguts, que són Agustín Lasaosa, president del UD Huesca; i Juan Carlos Galindo, cap dels serveis mèdics del club.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.