El Diari Oficial de la Generalitat publica el canvi del festiu de dilluns de la Magdalena en Castelló

 

Este dijous ha eixit publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la modificació del calendari laboral en quatre localitats de la província de Castelló: Chóvar i Altura, en la comarca de l’Alt Palància; Ayódar, en la comarca de l’Alt Millars; i Castelló de la Plana. Una volta aprovat, el calendari queda de la següent manera:

  • Castelló de la Plana: El festiu del pròxim dilluns, 8 de març, dia de la Magdalena, passa al divendres, 10 de setembre.
  • Chóvar: Decreta com a festius els dies 3 i 4 de maig.
  • Altura: Canvia el festiu del 25 de setembre, dia de Sant Miquel, al 24 del mateix mes, festa de Sant Miquel.
  • Ayódar: Passa els festius del 3 de febrer, dia de Sant Blai, i el 16 d’agost, dia de Sant Roc, al 4 d’octubre i al 20 de gener de l’any que ve.

 

La resolució està datada en el dia d’ahir, 3 de març, pel conseller d’economia sostenible, sectors productius, comerç i treball, modifica l’annex de la Resolució de 23 de desembre de 2020, per la que es va aprovar el calendari de festes locals, retribuïdes i no recuperables en l’àmbit del territori valencià, per a l’any 2021.

 

Amb esta resolució, queda aclarit com queda el calendari, tan laboral com escolar, de la ciutat de Castelló de la Plana per a la setmana que ve, data en la que se celebrarien les festes de la Magdalena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.