El Diari Oficial de la Generalitat publica el canvi del festiu de dilluns de la Magdalena en Castelló

 

Este dijous ha eixit publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la modificació del calendari laboral en quatre localitats de la província de Castelló: Chóvar i Altura, en la comarca de l’Alt Palància; Ayódar, en la comarca de l’Alt Millars; i Castelló de la Plana. Una volta aprovat, el calendari queda de la següent manera:

  • Castelló de la Plana: El festiu del pròxim dilluns, 8 de març, dia de la Magdalena, passa al divendres, 10 de setembre.
  • Chóvar: Decreta com a festius els dies 3 i 4 de maig.
  • Altura: Canvia el festiu del 25 de setembre, dia de Sant Miquel, al 24 del mateix mes, festa de Sant Miquel.
  • Ayódar: Passa els festius del 3 de febrer, dia de Sant Blai, i el 16 d’agost, dia de Sant Roc, al 4 d’octubre i al 20 de gener de l’any que ve.

 

La resolució està datada en el dia d’ahir, 3 de març, pel conseller d’economia sostenible, sectors productius, comerç i treball, modifica l’annex de la Resolució de 23 de desembre de 2020, per la que es va aprovar el calendari de festes locals, retribuïdes i no recuperables en l’àmbit del territori valencià, per a l’any 2021.

 

Amb esta resolució, queda aclarit com queda el calendari, tan laboral com escolar, de la ciutat de Castelló de la Plana per a la setmana que ve, data en la que se celebrarien les festes de la Magdalena.

Últimes notícies

Oratge estable este dijous a la Comunitat Valenciana amb temperatures sense canvis destacats

El dijous arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, vent fluix i temperatures molt semblants a les de les últimes hores, després d’una jornada calorosa a Castelló, València i Alacant.

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.