El Diari Oficial de la Generalitat publica el canvi del festiu de dilluns de la Magdalena en Castelló

 

Este dijous ha eixit publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la modificació del calendari laboral en quatre localitats de la província de Castelló: Chóvar i Altura, en la comarca de l’Alt Palància; Ayódar, en la comarca de l’Alt Millars; i Castelló de la Plana. Una volta aprovat, el calendari queda de la següent manera:

  • Castelló de la Plana: El festiu del pròxim dilluns, 8 de març, dia de la Magdalena, passa al divendres, 10 de setembre.
  • Chóvar: Decreta com a festius els dies 3 i 4 de maig.
  • Altura: Canvia el festiu del 25 de setembre, dia de Sant Miquel, al 24 del mateix mes, festa de Sant Miquel.
  • Ayódar: Passa els festius del 3 de febrer, dia de Sant Blai, i el 16 d’agost, dia de Sant Roc, al 4 d’octubre i al 20 de gener de l’any que ve.

 

La resolució està datada en el dia d’ahir, 3 de març, pel conseller d’economia sostenible, sectors productius, comerç i treball, modifica l’annex de la Resolució de 23 de desembre de 2020, per la que es va aprovar el calendari de festes locals, retribuïdes i no recuperables en l’àmbit del territori valencià, per a l’any 2021.

 

Amb esta resolució, queda aclarit com queda el calendari, tan laboral com escolar, de la ciutat de Castelló de la Plana per a la setmana que ve, data en la que se celebrarien les festes de la Magdalena.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.

El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres

Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.