El Diari Oficial de la Generalitat publica el canvi del festiu de dilluns de la Magdalena en Castelló

 

Este dijous ha eixit publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la modificació del calendari laboral en quatre localitats de la província de Castelló: Chóvar i Altura, en la comarca de l’Alt Palància; Ayódar, en la comarca de l’Alt Millars; i Castelló de la Plana. Una volta aprovat, el calendari queda de la següent manera:

  • Castelló de la Plana: El festiu del pròxim dilluns, 8 de març, dia de la Magdalena, passa al divendres, 10 de setembre.
  • Chóvar: Decreta com a festius els dies 3 i 4 de maig.
  • Altura: Canvia el festiu del 25 de setembre, dia de Sant Miquel, al 24 del mateix mes, festa de Sant Miquel.
  • Ayódar: Passa els festius del 3 de febrer, dia de Sant Blai, i el 16 d’agost, dia de Sant Roc, al 4 d’octubre i al 20 de gener de l’any que ve.

 

La resolució està datada en el dia d’ahir, 3 de març, pel conseller d’economia sostenible, sectors productius, comerç i treball, modifica l’annex de la Resolució de 23 de desembre de 2020, per la que es va aprovar el calendari de festes locals, retribuïdes i no recuperables en l’àmbit del territori valencià, per a l’any 2021.

 

Amb esta resolució, queda aclarit com queda el calendari, tan laboral com escolar, de la ciutat de Castelló de la Plana per a la setmana que ve, data en la que se celebrarien les festes de la Magdalena.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Detingudes dos dones per robar 3.000 quilos de taronges en una finca de Castelló

La Guàrdia Civil deté a dos dones acusades de sostraure uns 3.000 quilos de taronges Lane Batega, valorats en 1.200 euros, d'una parcel·la en Alqueries del Xiquet Perdut.

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.