El Diari Oficial de la Generalitat publica el canvi del festiu de dilluns de la Magdalena en Castelló

 

Este dijous ha eixit publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana (DOGV) la modificació del calendari laboral en quatre localitats de la província de Castelló: Chóvar i Altura, en la comarca de l’Alt Palància; Ayódar, en la comarca de l’Alt Millars; i Castelló de la Plana. Una volta aprovat, el calendari queda de la següent manera:

  • Castelló de la Plana: El festiu del pròxim dilluns, 8 de març, dia de la Magdalena, passa al divendres, 10 de setembre.
  • Chóvar: Decreta com a festius els dies 3 i 4 de maig.
  • Altura: Canvia el festiu del 25 de setembre, dia de Sant Miquel, al 24 del mateix mes, festa de Sant Miquel.
  • Ayódar: Passa els festius del 3 de febrer, dia de Sant Blai, i el 16 d’agost, dia de Sant Roc, al 4 d’octubre i al 20 de gener de l’any que ve.

 

La resolució està datada en el dia d’ahir, 3 de març, pel conseller d’economia sostenible, sectors productius, comerç i treball, modifica l’annex de la Resolució de 23 de desembre de 2020, per la que es va aprovar el calendari de festes locals, retribuïdes i no recuperables en l’àmbit del territori valencià, per a l’any 2021.

 

Amb esta resolució, queda aclarit com queda el calendari, tan laboral com escolar, de la ciutat de Castelló de la Plana per a la setmana que ve, data en la que se celebrarien les festes de la Magdalena.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.