12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

La Diputació de Castelló destina 5 milions d’euros en ajudes per als autònoms i les empreses

 

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha destacat que, entre altres sectors, els empresaris de l’oci nocturn de la província podran acollir-se al Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms dotades amb 5 milions d’euros que s’inclourà en els pressupostos de la institució de 2021.

 

L’objectiu és pal·liar la greu situació per la que estan travessant a conseqüència del Covid-19. «Òbviament», assenyala el president, «no es tracta de la solució, perquè és un problema que competencialment i pressupostàriament excedix les possibilitats de la Diputació, però donada la magnitud de la crisi, hem pres la decisió de fer un esforç, el que és a les nostres mans».

 

Amb l’aprovació d’este Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms es dóna compliment al compromís adquirit el passat 10 de novembre en la taula de diàleg celebrada en la Diputació amb els professionals de l’oci nocturn. «El nostre objectiu», va explicar José Martí, «és acostar el muscle, que les nostres ajudes, sumades a les que estan prenent altres administracions amb competències directes en la matèria, contribuïsquen a suportar una situació molt greu i massa duradora en el temps».

 

Al costat del Pla Reactivem per a pimes i autònoms, els pressupostos de la Diputació de Castelló per a 2021, que ascendiran a 168 milions, contemplen l’aprovació d’un segon Pla Reactivem per a obres, dotat també amb 5 milions d’euros. Són uns comptes públics «clarament expansius, que representen un increment de 20 milions, més del 12%, respecte al present exercici, l’objectiu del que és atendre les necessitats dels nostres municipis i els nostres ciutadans en un moment tan summament complicat com el que ens està tocant afrontar».

Últimes notícies

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.