La Diputació de Castelló destina 5 milions d’euros en ajudes per als autònoms i les empreses

 

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha destacat que, entre altres sectors, els empresaris de l’oci nocturn de la província podran acollir-se al Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms dotades amb 5 milions d’euros que s’inclourà en els pressupostos de la institució de 2021.

 

L’objectiu és pal·liar la greu situació per la que estan travessant a conseqüència del Covid-19. «Òbviament», assenyala el president, «no es tracta de la solució, perquè és un problema que competencialment i pressupostàriament excedix les possibilitats de la Diputació, però donada la magnitud de la crisi, hem pres la decisió de fer un esforç, el que és a les nostres mans».

 

Amb l’aprovació d’este Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms es dóna compliment al compromís adquirit el passat 10 de novembre en la taula de diàleg celebrada en la Diputació amb els professionals de l’oci nocturn. «El nostre objectiu», va explicar José Martí, «és acostar el muscle, que les nostres ajudes, sumades a les que estan prenent altres administracions amb competències directes en la matèria, contribuïsquen a suportar una situació molt greu i massa duradora en el temps».

 

Al costat del Pla Reactivem per a pimes i autònoms, els pressupostos de la Diputació de Castelló per a 2021, que ascendiran a 168 milions, contemplen l’aprovació d’un segon Pla Reactivem per a obres, dotat també amb 5 milions d’euros. Són uns comptes públics «clarament expansius, que representen un increment de 20 milions, més del 12%, respecte al present exercici, l’objectiu del que és atendre les necessitats dels nostres municipis i els nostres ciutadans en un moment tan summament complicat com el que ens està tocant afrontar».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.