La Diputació de Castelló destina 5 milions d’euros en ajudes per als autònoms i les empreses

 

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha destacat que, entre altres sectors, els empresaris de l’oci nocturn de la província podran acollir-se al Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms dotades amb 5 milions d’euros que s’inclourà en els pressupostos de la institució de 2021.

 

L’objectiu és pal·liar la greu situació per la que estan travessant a conseqüència del Covid-19. «Òbviament», assenyala el president, «no es tracta de la solució, perquè és un problema que competencialment i pressupostàriament excedix les possibilitats de la Diputació, però donada la magnitud de la crisi, hem pres la decisió de fer un esforç, el que és a les nostres mans».

 

Amb l’aprovació d’este Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms es dóna compliment al compromís adquirit el passat 10 de novembre en la taula de diàleg celebrada en la Diputació amb els professionals de l’oci nocturn. «El nostre objectiu», va explicar José Martí, «és acostar el muscle, que les nostres ajudes, sumades a les que estan prenent altres administracions amb competències directes en la matèria, contribuïsquen a suportar una situació molt greu i massa duradora en el temps».

 

Al costat del Pla Reactivem per a pimes i autònoms, els pressupostos de la Diputació de Castelló per a 2021, que ascendiran a 168 milions, contemplen l’aprovació d’un segon Pla Reactivem per a obres, dotat també amb 5 milions d’euros. Són uns comptes públics «clarament expansius, que representen un increment de 20 milions, més del 12%, respecte al present exercici, l’objectiu del que és atendre les necessitats dels nostres municipis i els nostres ciutadans en un moment tan summament complicat com el que ens està tocant afrontar».

Últimes notícies

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.

Abiel Osorio es presenta a l’Elx: gols, esforç i humilitat

El davanter argentí Abiel Osorio s’ha presentat amb l’Elx amb el repte de marcar gols, aportar competència en atac i treballar amb humilitat.

El Valencia es prova amb cinc defenses per l’absència de lateral dret

Carlos Corberán ha consolidat una defensa de cinc homes en els últims tres amistosos per reforçar la solidesa arran de l’absència d’un lateral dret específic, mentres espera tancar el fitxatge d’Arnau Martínez.

Luís Castro admet que el Levante ha hagut de vendre Carlos Espí per necessitat econòmica

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que ni ell ni el club volien vendre Carlos Espí al Real Madrid, però admet que la delicada situació econòmica ha obligat a tancar l’operació i valora el mercat com a molt positiu.