La Diputació de Castelló destina 5 milions d’euros en ajudes per als autònoms i les empreses

 

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha destacat que, entre altres sectors, els empresaris de l’oci nocturn de la província podran acollir-se al Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms dotades amb 5 milions d’euros que s’inclourà en els pressupostos de la institució de 2021.

 

L’objectiu és pal·liar la greu situació per la que estan travessant a conseqüència del Covid-19. «Òbviament», assenyala el president, «no es tracta de la solució, perquè és un problema que competencialment i pressupostàriament excedix les possibilitats de la Diputació, però donada la magnitud de la crisi, hem pres la decisió de fer un esforç, el que és a les nostres mans».

 

Amb l’aprovació d’este Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms es dóna compliment al compromís adquirit el passat 10 de novembre en la taula de diàleg celebrada en la Diputació amb els professionals de l’oci nocturn. «El nostre objectiu», va explicar José Martí, «és acostar el muscle, que les nostres ajudes, sumades a les que estan prenent altres administracions amb competències directes en la matèria, contribuïsquen a suportar una situació molt greu i massa duradora en el temps».

 

Al costat del Pla Reactivem per a pimes i autònoms, els pressupostos de la Diputació de Castelló per a 2021, que ascendiran a 168 milions, contemplen l’aprovació d’un segon Pla Reactivem per a obres, dotat també amb 5 milions d’euros. Són uns comptes públics «clarament expansius, que representen un increment de 20 milions, més del 12%, respecte al present exercici, l’objectiu del que és atendre les necessitats dels nostres municipis i els nostres ciutadans en un moment tan summament complicat com el que ens està tocant afrontar».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.