La Diputació de Castelló destina 5 milions d’euros en ajudes per als autònoms i les empreses

 

El president de la Diputació de Castelló, José Martí, ha destacat que, entre altres sectors, els empresaris de l’oci nocturn de la província podran acollir-se al Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms dotades amb 5 milions d’euros que s’inclourà en els pressupostos de la institució de 2021.

 

L’objectiu és pal·liar la greu situació per la que estan travessant a conseqüència del Covid-19. «Òbviament», assenyala el president, «no es tracta de la solució, perquè és un problema que competencialment i pressupostàriament excedix les possibilitats de la Diputació, però donada la magnitud de la crisi, hem pres la decisió de fer un esforç, el que és a les nostres mans».

 

Amb l’aprovació d’este Pla Reactivem d’ajudes a pimes i autònoms es dóna compliment al compromís adquirit el passat 10 de novembre en la taula de diàleg celebrada en la Diputació amb els professionals de l’oci nocturn. «El nostre objectiu», va explicar José Martí, «és acostar el muscle, que les nostres ajudes, sumades a les que estan prenent altres administracions amb competències directes en la matèria, contribuïsquen a suportar una situació molt greu i massa duradora en el temps».

 

Al costat del Pla Reactivem per a pimes i autònoms, els pressupostos de la Diputació de Castelló per a 2021, que ascendiran a 168 milions, contemplen l’aprovació d’un segon Pla Reactivem per a obres, dotat també amb 5 milions d’euros. Són uns comptes públics «clarament expansius, que representen un increment de 20 milions, més del 12%, respecte al present exercici, l’objectiu del que és atendre les necessitats dels nostres municipis i els nostres ciutadans en un moment tan summament complicat com el que ens està tocant afrontar».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.

Sis mesos de Pérez Llorca al capdavant del Consell: rebaixa fiscal, vivenda i reforç de servicis públics

Juanfran Pérez Llorca complix sis mesos al capdavant del Consell amb la baixada d'impostos, l'accés a la vivenda i el reforç de sanitat, educació i infraestructures com a eixos de la seua acció de govern.

Avís groc per pluges i tempestes el diumenge a l’interior sud de València

La Aemet activa l'avís groc per a la vesprada del diumenge a l'interior sud de València per tempestes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possible graníssol.

El decret de convivència reduïx un 60% el ciberassetjament escolar a les aules valencianes

El nou decret de convivència i la regulació de l'ús del mòbil a les aules han permés reduir un 60% les dades de ciberassetjament escolar en la Comunitat Valenciana, reforçats amb noves figures de protecció i recursos específics.

A juí el exalcalde de Quartell i un exconcejal per presumpta corrupció urbanística lligada al cas Avialsa

El exalcalde de Quartell i un exconcejal se senten en la banqueta per una presumpta trama de corrupció urbanística vinculada a l'anomenat cas Avialsa, amb peticions de fins a 18 anys i mig de presó.

La jutgessa de la DANA cita a una vintena de testimonis en els pròxims dos mesos

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja prendrà declaració a almenys una vintena de testimonis per la gestió de la DANA, entre càrrecs del Consell, alcaldes i tècnics.