La Diputació de Castelló dona 160.000 euros a la Fundació de l’Hospital Provincial per a investigació

 

La Diputació de Castelló i la Fundació de l’Hospital Provincial han signat un conveni de col·laboració pel que l’entitat destinarà 160.000 euros a implementar per part de la institució sanitària nous programes d’investigació oncològica, oftalmològica i de salut mental. L’acord servirà també per a posar en marxa activitats formatives i d’intercanvi de coneixement científic per a encoratjar la labor investigadora del Consorci Hospitalari Provincial.

 

A través d’este conveni es finançaran les despeses de personal necessàries per a activar per part de la Fundació el Pla d’Actuació 2020, que inclou dos línies de treball. D’una banda, l’inici de projectes d’investigació, estudi i formació i preparació de la lluita contra el càncer; projectes centrats en els avanços de tècniques oftalmològiques i en matèria de salut mental, i l’organització de cursos, simposis i congressos. Per una altra, la gestió d’assajos clínics del Consorci Hospitalari.

 

El conveni és un impuls a la labor investigadora que el president de la Diputació, José Martí, creu especialment necessari en l’actual conjuntura d’emergència sociosanitària pel Covid-19: «El futur passa per la investigació i la ciència».

 

La Fundació de l’Hospital Provincial de Castelló és un organisme sense ànim de lucre que impulsa i fomenta des de la seua creació en 2004 l’activitat investigadora del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló. Treballa per a dotar a Castelló dels més innovadors tractaments oncològics, oftalmològics i de salut mental, contribuint a elevar la qualitat de l’assistència sanitària que percep la ciutadania de la província.

Últimes notícies

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.