12.4 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

La Diputació de Castelló dona 160.000 euros a la Fundació de l’Hospital Provincial per a investigació

 

La Diputació de Castelló i la Fundació de l’Hospital Provincial han signat un conveni de col·laboració pel que l’entitat destinarà 160.000 euros a implementar per part de la institució sanitària nous programes d’investigació oncològica, oftalmològica i de salut mental. L’acord servirà també per a posar en marxa activitats formatives i d’intercanvi de coneixement científic per a encoratjar la labor investigadora del Consorci Hospitalari Provincial.

 

A través d’este conveni es finançaran les despeses de personal necessàries per a activar per part de la Fundació el Pla d’Actuació 2020, que inclou dos línies de treball. D’una banda, l’inici de projectes d’investigació, estudi i formació i preparació de la lluita contra el càncer; projectes centrats en els avanços de tècniques oftalmològiques i en matèria de salut mental, i l’organització de cursos, simposis i congressos. Per una altra, la gestió d’assajos clínics del Consorci Hospitalari.

 

El conveni és un impuls a la labor investigadora que el president de la Diputació, José Martí, creu especialment necessari en l’actual conjuntura d’emergència sociosanitària pel Covid-19: «El futur passa per la investigació i la ciència».

 

La Fundació de l’Hospital Provincial de Castelló és un organisme sense ànim de lucre que impulsa i fomenta des de la seua creació en 2004 l’activitat investigadora del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló. Treballa per a dotar a Castelló dels més innovadors tractaments oncològics, oftalmològics i de salut mental, contribuint a elevar la qualitat de l’assistència sanitària que percep la ciutadania de la província.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.