La Diputació de Castelló dona 160.000 euros a la Fundació de l’Hospital Provincial per a investigació

 

La Diputació de Castelló i la Fundació de l’Hospital Provincial han signat un conveni de col·laboració pel que l’entitat destinarà 160.000 euros a implementar per part de la institució sanitària nous programes d’investigació oncològica, oftalmològica i de salut mental. L’acord servirà també per a posar en marxa activitats formatives i d’intercanvi de coneixement científic per a encoratjar la labor investigadora del Consorci Hospitalari Provincial.

 

A través d’este conveni es finançaran les despeses de personal necessàries per a activar per part de la Fundació el Pla d’Actuació 2020, que inclou dos línies de treball. D’una banda, l’inici de projectes d’investigació, estudi i formació i preparació de la lluita contra el càncer; projectes centrats en els avanços de tècniques oftalmològiques i en matèria de salut mental, i l’organització de cursos, simposis i congressos. Per una altra, la gestió d’assajos clínics del Consorci Hospitalari.

 

El conveni és un impuls a la labor investigadora que el president de la Diputació, José Martí, creu especialment necessari en l’actual conjuntura d’emergència sociosanitària pel Covid-19: «El futur passa per la investigació i la ciència».

 

La Fundació de l’Hospital Provincial de Castelló és un organisme sense ànim de lucre que impulsa i fomenta des de la seua creació en 2004 l’activitat investigadora del Consorci Hospitalari Provincial de Castelló. Treballa per a dotar a Castelló dels més innovadors tractaments oncològics, oftalmològics i de salut mental, contribuint a elevar la qualitat de l’assistència sanitària que percep la ciutadania de la província.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.