La Diputació de Castelló llança ajudes per a les empreses de l’oci nocturn

 

Els establiments de l’oci nocturn de la província poden acollir-se ja a la convocatòria d’ajudes de la Diputació de Castelló per a pal·liar els efectes de les normatives que restringeixen l’activitat dels locals a causa de la pandèmia.

Estes subvencions, dotades amb 500 mil euros, executen al compromís adquirit, ara fa dos mesos, amb el sector, un dels més afectats per les mesures de protecció davant la Covid-19. El fons s’ha proveït amb els romanents del Patronat Provincial de Turisme.

Segons ha detallat el president de la Diputació, José Martí, cada beneficiari podrà rebre un màxim de 10.000 euros, que seran compatibles amb altres subvencions públiques. La línia d’ajudes es dirigeix específicament a pubs, cafés-teatre, cafés-concert, discoteques, sales de ball i sales de festa. Amb elles es pretén alleujar la situació econòmica d’estos establiments que porten mesos tancats o amb baixa activitat a conseqüència de la pandèmia, ja que «amb estes subvencions es finançaran despeses fixes i de funcionament corrent que han anat suportant entre el 18 d’agost de 2020 i el 30 de juny de 2021».

José Martí ha manifestat que, amb el llançament d’estes ajudes «volem donar un respir, per xicotet que siga, a uns establiments que des de fa mesos venen passant per greus dificultats. Des de les administracions hem de contribuir a preservar tot el nostre teixit productiu i esta Diputació de signe progressista no permetrà que el sector acabe abaixant les seues persianes».

Així mateix, el president ha posat en valor «la sensibilitat mostrada per la diputada de Turisme, Virginia Martí, amb els empresaris de l’oci nocturn que, com a coneixedors de la idiosincràsia del sector, han pogut participar en el procés d’elaboració de les bases».

Les empreses interessades tenen de termini fins al 30 de juliol per a sol·licitar les ajudes per internet a través de la Seu Electrònica del Patronat Provincial de Turisme de Castelló.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.