La Diputació de Castelló llança ajudes per a les empreses de l’oci nocturn

 

Els establiments de l’oci nocturn de la província poden acollir-se ja a la convocatòria d’ajudes de la Diputació de Castelló per a pal·liar els efectes de les normatives que restringeixen l’activitat dels locals a causa de la pandèmia.

Estes subvencions, dotades amb 500 mil euros, executen al compromís adquirit, ara fa dos mesos, amb el sector, un dels més afectats per les mesures de protecció davant la Covid-19. El fons s’ha proveït amb els romanents del Patronat Provincial de Turisme.

Segons ha detallat el president de la Diputació, José Martí, cada beneficiari podrà rebre un màxim de 10.000 euros, que seran compatibles amb altres subvencions públiques. La línia d’ajudes es dirigeix específicament a pubs, cafés-teatre, cafés-concert, discoteques, sales de ball i sales de festa. Amb elles es pretén alleujar la situació econòmica d’estos establiments que porten mesos tancats o amb baixa activitat a conseqüència de la pandèmia, ja que «amb estes subvencions es finançaran despeses fixes i de funcionament corrent que han anat suportant entre el 18 d’agost de 2020 i el 30 de juny de 2021».

José Martí ha manifestat que, amb el llançament d’estes ajudes «volem donar un respir, per xicotet que siga, a uns establiments que des de fa mesos venen passant per greus dificultats. Des de les administracions hem de contribuir a preservar tot el nostre teixit productiu i esta Diputació de signe progressista no permetrà que el sector acabe abaixant les seues persianes».

Així mateix, el president ha posat en valor «la sensibilitat mostrada per la diputada de Turisme, Virginia Martí, amb els empresaris de l’oci nocturn que, com a coneixedors de la idiosincràsia del sector, han pogut participar en el procés d’elaboració de les bases».

Les empreses interessades tenen de termini fins al 30 de juliol per a sol·licitar les ajudes per internet a través de la Seu Electrònica del Patronat Provincial de Turisme de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.