La Diputació de Castelló llança ajudes per a les empreses de l’oci nocturn

 

Els establiments de l’oci nocturn de la província poden acollir-se ja a la convocatòria d’ajudes de la Diputació de Castelló per a pal·liar els efectes de les normatives que restringeixen l’activitat dels locals a causa de la pandèmia.

Estes subvencions, dotades amb 500 mil euros, executen al compromís adquirit, ara fa dos mesos, amb el sector, un dels més afectats per les mesures de protecció davant la Covid-19. El fons s’ha proveït amb els romanents del Patronat Provincial de Turisme.

Segons ha detallat el president de la Diputació, José Martí, cada beneficiari podrà rebre un màxim de 10.000 euros, que seran compatibles amb altres subvencions públiques. La línia d’ajudes es dirigeix específicament a pubs, cafés-teatre, cafés-concert, discoteques, sales de ball i sales de festa. Amb elles es pretén alleujar la situació econòmica d’estos establiments que porten mesos tancats o amb baixa activitat a conseqüència de la pandèmia, ja que «amb estes subvencions es finançaran despeses fixes i de funcionament corrent que han anat suportant entre el 18 d’agost de 2020 i el 30 de juny de 2021».

José Martí ha manifestat que, amb el llançament d’estes ajudes «volem donar un respir, per xicotet que siga, a uns establiments que des de fa mesos venen passant per greus dificultats. Des de les administracions hem de contribuir a preservar tot el nostre teixit productiu i esta Diputació de signe progressista no permetrà que el sector acabe abaixant les seues persianes».

Així mateix, el president ha posat en valor «la sensibilitat mostrada per la diputada de Turisme, Virginia Martí, amb els empresaris de l’oci nocturn que, com a coneixedors de la idiosincràsia del sector, han pogut participar en el procés d’elaboració de les bases».

Les empreses interessades tenen de termini fins al 30 de juliol per a sol·licitar les ajudes per internet a través de la Seu Electrònica del Patronat Provincial de Turisme de Castelló.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.

Agricultura i l’UJI assagen el control biològic contra la plaga que amenaça els cirerers

La Conselleria d'Agricultura i l'UJI proven la solta del parasitoide Ganaspis kimorum i reforcen l'ús d'insecticides biològics per a contindre la Drosophila suzukii en cirerers valencians.

Les tempestes deixen 16,4 litres per metre quadrat a Millares en la matinada de l’1 de maig

Les tempestes registrades de matinada han deixat 16,4 litres per metre quadrat a Millares i acumulats significatius en diversos municipis de l'interior de la Comunitat Valenciana, amb cel cobert i ruixats febles en la resta del territori.

Puente acusa la dreta de bloquejar la regularització d’immigrants per a no cedir en res

Óscar Puente defén la regularització extraordinària d'immigrants com a via per a reconéixer drets bàsics i critica que la dreta es negue a repetir processos que abans va aplicar. El ministre també descarta que existisca fonament en les especulacions sobre una candidatura per Alacant.

Vila-real busca la Champions i el Llevant s’aferra a la permanència en La Ceràmica

Vila-real necessita només un punt per a segellar la seua presència en la pròxima Lliga de Campions, mentres que el Llevant està obligat a guanyar per a continuar viu en la lluita per la permanència.

La Policia proposa sancionar al president del Panathinaikos per alterar la seguretat a la Fonteta

La Policia Nacional ha proposat sancionar al president del Panathinaikos, Dimitris Giannakopoulos, per una conducta que considera generadora d'una situació de risc al final del partit d'Eurolliga a València.

L’Audiència Nacional admet a tràmit el recurs de Castella-la Manxa pel transvasament Tajo-Segura

L'Audiència Nacional ha admés a tràmit el recurs de Castella-la Manxa contra el Govern per no adaptar encara les normes del transvasament Tajo-Segura a les sentències del Suprem i als cabals ecològics del Tajo.