La Diputació de Castelló llança ajudes per a les empreses de l’oci nocturn

 

Els establiments de l’oci nocturn de la província poden acollir-se ja a la convocatòria d’ajudes de la Diputació de Castelló per a pal·liar els efectes de les normatives que restringeixen l’activitat dels locals a causa de la pandèmia.

Estes subvencions, dotades amb 500 mil euros, executen al compromís adquirit, ara fa dos mesos, amb el sector, un dels més afectats per les mesures de protecció davant la Covid-19. El fons s’ha proveït amb els romanents del Patronat Provincial de Turisme.

Segons ha detallat el president de la Diputació, José Martí, cada beneficiari podrà rebre un màxim de 10.000 euros, que seran compatibles amb altres subvencions públiques. La línia d’ajudes es dirigeix específicament a pubs, cafés-teatre, cafés-concert, discoteques, sales de ball i sales de festa. Amb elles es pretén alleujar la situació econòmica d’estos establiments que porten mesos tancats o amb baixa activitat a conseqüència de la pandèmia, ja que «amb estes subvencions es finançaran despeses fixes i de funcionament corrent que han anat suportant entre el 18 d’agost de 2020 i el 30 de juny de 2021».

José Martí ha manifestat que, amb el llançament d’estes ajudes «volem donar un respir, per xicotet que siga, a uns establiments que des de fa mesos venen passant per greus dificultats. Des de les administracions hem de contribuir a preservar tot el nostre teixit productiu i esta Diputació de signe progressista no permetrà que el sector acabe abaixant les seues persianes».

Així mateix, el president ha posat en valor «la sensibilitat mostrada per la diputada de Turisme, Virginia Martí, amb els empresaris de l’oci nocturn que, com a coneixedors de la idiosincràsia del sector, han pogut participar en el procés d’elaboració de les bases».

Les empreses interessades tenen de termini fins al 30 de juliol per a sol·licitar les ajudes per internet a través de la Seu Electrònica del Patronat Provincial de Turisme de Castelló.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.

Sis mesos de presó per a un jove per agredir sexualment a una menor a Alacant

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un jove de 23 anys per agredir sexualment a una menor de 16 anys, parent seua, en la vivenda familiar. La sentència inclou a més orde d'allunyament, llibertat vigilada i inhabilitació per a treballar amb menors.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts els seus plans d’inversió en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca es reunix amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans d'inversió i creixement.

Labora llança ajudes als ajuntaments per a contractar aturades majors de 45 anys

Labora posarà en marxa una nova convocatòria d'ajudes dirigida a ajuntaments per a contractar dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforçar així la seua ocupabilitat i retorn al mercat laboral.

Pérez Llorca analitza amb el grup Forts la seua activitat i inversions en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca s'ha reunit amb la cúpula del grup Forts per a revisar la seua presència en la Comunitat Valenciana i abordar els seus plans de futur i inversions.

Benidorm estrena un quadre de comandament per a controlar l’impacte ambiental del turisme

Benidorm llança un projecte pilot que crea un quadre de comandament digital per a mesurar i comparar l'impacte ambiental del sector hoteler, amb la finalitat d'impulsar un turisme més sostenible.

Els veïns de Tabarca fan el primer pas perquè l’illa siga entitat local menor

L'Associació de Veïns de Tabarca Illa Plana ha iniciat els tràmits perquè l'illa es constituïsca en entitat local menor i guanye autonomia respecte a l'Ajuntament d'Alacant.

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.