La Diputació de Castelló llança ajudes per a les empreses de l’oci nocturn

 

Els establiments de l’oci nocturn de la província poden acollir-se ja a la convocatòria d’ajudes de la Diputació de Castelló per a pal·liar els efectes de les normatives que restringeixen l’activitat dels locals a causa de la pandèmia.

Estes subvencions, dotades amb 500 mil euros, executen al compromís adquirit, ara fa dos mesos, amb el sector, un dels més afectats per les mesures de protecció davant la Covid-19. El fons s’ha proveït amb els romanents del Patronat Provincial de Turisme.

Segons ha detallat el president de la Diputació, José Martí, cada beneficiari podrà rebre un màxim de 10.000 euros, que seran compatibles amb altres subvencions públiques. La línia d’ajudes es dirigeix específicament a pubs, cafés-teatre, cafés-concert, discoteques, sales de ball i sales de festa. Amb elles es pretén alleujar la situació econòmica d’estos establiments que porten mesos tancats o amb baixa activitat a conseqüència de la pandèmia, ja que «amb estes subvencions es finançaran despeses fixes i de funcionament corrent que han anat suportant entre el 18 d’agost de 2020 i el 30 de juny de 2021».

José Martí ha manifestat que, amb el llançament d’estes ajudes «volem donar un respir, per xicotet que siga, a uns establiments que des de fa mesos venen passant per greus dificultats. Des de les administracions hem de contribuir a preservar tot el nostre teixit productiu i esta Diputació de signe progressista no permetrà que el sector acabe abaixant les seues persianes».

Així mateix, el president ha posat en valor «la sensibilitat mostrada per la diputada de Turisme, Virginia Martí, amb els empresaris de l’oci nocturn que, com a coneixedors de la idiosincràsia del sector, han pogut participar en el procés d’elaboració de les bases».

Les empreses interessades tenen de termini fins al 30 de juliol per a sol·licitar les ajudes per internet a través de la Seu Electrònica del Patronat Provincial de Turisme de Castelló.

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.