La Diputació de Castelló subvenciona un projecte d’integració social de l’associació Punjab

La Diputació de Castelló subvenciona un projecte d'integració social de l'associació Punjab

Presentació del projecte | Diputació de Castelló

 

L’Associació Punjab rebrà  una subvenció de 30.000 euros de la Diputació de Castelló per a fer front a les despeses de personal i a l’adquisició de béns corrents i servicis vinculats al projecte ‘Iniciatives d’integració’ a favor del col·lectiu gitano que impulsa esta entitat.

 

És una iniciativa que contempla la posada en marxa d’una revista digital i d’un programa de prevenció del consum de drogues en l’àmbit familiar i escolar dirigits a la comunitat gitana de la província de Castelló. Estos recursos contribuiran a un estudi de disseny corporatiu, l’adquisició del domini de la pàgina web, la millora de l’accés a les noves tecnologies i la consecució d’imàtgens històriques de la comunitat gitana.

 

Afavorir la igualtat d’oportunitats

La vicepresidenta de la Diputació i responsable de l’Àrea de Benestar Social, Patricia Puerta, considera que «és una col·laboració necessària destinada a afavorir la integració del col·lectiu gitano i a realitzar labors de prevenció en matèria de drogoaddicció».

 

Ha afegit que les administracions públiques «hem d’acostar el muscle per a continuar aprofundint en la implementació de polítiques socials i educatives saludables que afavorisquen la igualtat d’oportunitats i el futur accés al mercat laboral amb garanties d’èxit».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.