La Diputació de Castelló subvenciona un projecte d’integració social de l’associació Punjab

La Diputació de Castelló subvenciona un projecte d'integració social de l'associació Punjab

Presentació del projecte | Diputació de Castelló

 

L’Associació Punjab rebrà  una subvenció de 30.000 euros de la Diputació de Castelló per a fer front a les despeses de personal i a l’adquisició de béns corrents i servicis vinculats al projecte ‘Iniciatives d’integració’ a favor del col·lectiu gitano que impulsa esta entitat.

 

És una iniciativa que contempla la posada en marxa d’una revista digital i d’un programa de prevenció del consum de drogues en l’àmbit familiar i escolar dirigits a la comunitat gitana de la província de Castelló. Estos recursos contribuiran a un estudi de disseny corporatiu, l’adquisició del domini de la pàgina web, la millora de l’accés a les noves tecnologies i la consecució d’imàtgens històriques de la comunitat gitana.

 

Afavorir la igualtat d’oportunitats

La vicepresidenta de la Diputació i responsable de l’Àrea de Benestar Social, Patricia Puerta, considera que «és una col·laboració necessària destinada a afavorir la integració del col·lectiu gitano i a realitzar labors de prevenció en matèria de drogoaddicció».

 

Ha afegit que les administracions públiques «hem d’acostar el muscle per a continuar aprofundint en la implementació de polítiques socials i educatives saludables que afavorisquen la igualtat d’oportunitats i el futur accés al mercat laboral amb garanties d’èxit».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.