La Diputació de València informatitzarà als xicotets municipis

 

La Diputació de València ha rebut la primera remesa del material informàtic destinat als ajuntaments, a través de l’ajuda convocada el passat 25 d’agost amb una la línia de subvenció dotada amb un milió d’euros. A principis de la setmana que ve, començarà a repartir-se al voltant de 1.500 webcams, 1.200 lectors de targetes i 500 escàners als ajuntaments, mancomunitats i entitats menors que van sol·licitar l’ajuda. En una segona remesa, les administracions rebran els vora 1.200 ordinadors portàtils.

“Amb esta ajuda en espècie volem seguir apostant per l’administració electrònica i la modernització dels nostres ajuntaments, mancomunitats i entitats locals menors per tal de millorar i agilitzar tots els processos administratius”, ha destacat la diputada de Modernització, Mentxu Balaguer.

Es tracta de la renovació i modernització d’equips informàtics, en col·laboració amb el Grupo Inetum, per avançar en l’administració electrònica local, amb ordinadors portàtils, càmeres web, escàners i lectors de targetes, que es repartiran en funció de la població dels 265 ajuntaments, 25 mancomunitats i 3 entitats locals menors, a excepció de la ciutat de València.

Els 83 pobles menors de 1.000 habitants rebran 2 ordinadors portàtils, 2 càmeres web, 2 lectors de targetes i un escàner; els 49 entre 1.000 i 2.000 habitants, 4 ordinadors portàtils, 5 webcams, 4 lectors de targetes, i 1 escàner; els 56 municipis entre 2.000 i 5.000 habitants, 6 ordinadors portàtils, 7 càmeres web, 6 lectors de targetes i 2 escàners; els 26 entre 5.000 i 10.000, 6 ordinadors portàtils, 8 càmeres web, 6 lectors de targetes i 3 escàners; els 21 de 10.000 a 20.000 tindran 7 ordinadors portàtils, 9 càmeres web, 7 lectors de targetes i 3 escàners; i per últim, els 30 pobles majors de 20.000 obtindran 4 ordinadors portàtils, 9 càmeres web, 4 lectors de targetes i 2 escàners.

Les mancomunitats rebran 84 ordinadors portàtils, 97 càmeres web, 84 lectors de targetes i 29 escàners, i les entitats locals menors rebran 10 ordinadors portàtils, 11 càmeres web, 10 lectors de targetes i 4 escàners.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un policia fora de servici frustra un furt afectuós a un home de 77 anys a Elx i deté a tres

Un agent de la Policia Nacional ha impedit que un grup sostraguera la cadena d'or d'un home de 77 anys a Elx. Tres persones han sigut detingudes per furt i pertinença a grup criminal.

La Setmana Gran fallera comença amb cels poc nuvolosos i ratxes molt fortes a Castelló i nord de València

Els dies grans de les Falles arranquen amb cel poc nuvolós, temperatures en descens i vent del nord-oest, amb ratxes molt fortes a Castelló i el nord de València. El dilluns de 'plantá' s'espera cel poc nuvolós i màximes a l'alça a l'interior, amb brises en el litoral a la vesprada.

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.