La discoteca a on s’originà el brot de coronavirus en Peníscola torna a obrir

 

Este dimecres, la discoteca Ébano, a on s’originà el brot de coronavirus de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha tornat a obrir les seues portes. Això sí, ho ha fet amb un aforament molt més limitat i amb unes mesures de seguretat estrictes.

 

Després de què es detectara el brot, en el que s’han contagiat unes 59 persones, la direcció del local ha decidit tornar a obrir després de que tot el personal que va a treballar haja donat negatiu en les proves del Covid-19, pel que es tracta d’un «local segur de Covid-19».

 

A demés, a través d’un comunicat publicat en Instagram, la direcció ha assegurat que han estat «en contacte diari amb les autoritats sanitàries amb l’objectiu de què es complisca la totalitat de la normativa vigent sobre el Covid-19».

 

La direcció ha volgut aprofitar també per a desmentir algunes informacions que han sigut publicades en xarxes socials i mitjans de comunicació com el fet que mai s’ha incomplit l’aforament, que no se’ls ha sancionat per incomplir la normativa o que tant Guàrdia Civil com Policia Municipal han comprovat el compliment de les mesures des de la seua obertura després de l’estat d’alarma.

Últimes notícies

Ruixats forts i granís en l’interior nord mentre el sud lluïx ras

L’interior de la mitat nord de la Comunitat Valenciana espera esta vesprada ruixats i tronades localment fortes amb granís, mentre que el sud tindrà cel poc nuvolós o ras i temperatures sense grans canvis.

Una dona cau des del bany de la seua vivenda sobre un llavacotxes a Benetússer

Una dona ha resultat ferida en cedir el sòl del bany de la seua vivenda i caure uns cinc metres sobre un llavacotxes tancat al públic a Benetússer. La Policia Local i Urbanisme investiguen hui si el colapse està relacionat amb obres o amb el mal estat de la finca.

Controlat de matinada l’incendi forestal de Forcall originat per un camió accidentat

Els bombers han estabilitzat de matinada l’incendi forestal declarat diumenge a Forcall (Castelló), provocat per un camió accidentat en un barranc. El foc ha obligat a desplegar mitjans aeris i terrestres i a activar la situació 1 del Pla Especial d’Incendis Forestals.

Mitjans aeris i terrestres continuen combatent l’incendi forestal de Forcall

L’incendi forestal originat pel foc d’un camió accidentat en un barranc de Forcall continua actiu i obliguen a desplegar importants mitjans aeris i terrestres.

Paiporta s’ompli per exigir que Mazón deixe de ser aforat per la DANA

Centenars de persones han recorregut Paiporta, zona zero de la DANA de 2024, per homenatjar les 230 víctimes i exigir que Carlos Mazón deixe de ser aforat.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.