La discoteca a on s’originà el brot de coronavirus en Peníscola torna a obrir

 

Este dimecres, la discoteca Ébano, a on s’originà el brot de coronavirus de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha tornat a obrir les seues portes. Això sí, ho ha fet amb un aforament molt més limitat i amb unes mesures de seguretat estrictes.

 

Després de què es detectara el brot, en el que s’han contagiat unes 59 persones, la direcció del local ha decidit tornar a obrir després de que tot el personal que va a treballar haja donat negatiu en les proves del Covid-19, pel que es tracta d’un «local segur de Covid-19».

 

A demés, a través d’un comunicat publicat en Instagram, la direcció ha assegurat que han estat «en contacte diari amb les autoritats sanitàries amb l’objectiu de què es complisca la totalitat de la normativa vigent sobre el Covid-19».

 

La direcció ha volgut aprofitar també per a desmentir algunes informacions que han sigut publicades en xarxes socials i mitjans de comunicació com el fet que mai s’ha incomplit l’aforament, que no se’ls ha sancionat per incomplir la normativa o que tant Guàrdia Civil com Policia Municipal han comprovat el compliment de les mesures des de la seua obertura després de l’estat d’alarma.

Últimes notícies

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.

Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.

De la il·lusió a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al València Basket

El València Basket ha confirmat l’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid, un adeu que tanca el seu segon cicle al club, marcat de nou per l’èxit esportiu i una marxa polèmica.

Delirio taronja i final polèmic: així han sigut les dues etapes de Pedro Martínez al Valencia Basket

Pedro Martínez ha tancat la seua segona etapa al Valencia Basket rumb al Real Madrid, repetint un cicle d’il·lusió, èxits esportius i una eixida molt controvertida per a l’afició taronja.

Del somni al comiat polèmic: els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

La segona etapa de Pedro Martínez al Valencia Basket ha repetit el patró de la primera: il·lusió inicial, èxits esportius històrics i un comiat tens, ara amb el seu fitxatge pel Real Madrid.