La discoteca a on s’originà el brot de coronavirus en Peníscola torna a obrir

 

Este dimecres, la discoteca Ébano, a on s’originà el brot de coronavirus de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha tornat a obrir les seues portes. Això sí, ho ha fet amb un aforament molt més limitat i amb unes mesures de seguretat estrictes.

 

Després de què es detectara el brot, en el que s’han contagiat unes 59 persones, la direcció del local ha decidit tornar a obrir després de que tot el personal que va a treballar haja donat negatiu en les proves del Covid-19, pel que es tracta d’un «local segur de Covid-19».

 

A demés, a través d’un comunicat publicat en Instagram, la direcció ha assegurat que han estat «en contacte diari amb les autoritats sanitàries amb l’objectiu de què es complisca la totalitat de la normativa vigent sobre el Covid-19».

 

La direcció ha volgut aprofitar també per a desmentir algunes informacions que han sigut publicades en xarxes socials i mitjans de comunicació com el fet que mai s’ha incomplit l’aforament, que no se’ls ha sancionat per incomplir la normativa o que tant Guàrdia Civil com Policia Municipal han comprovat el compliment de les mesures des de la seua obertura després de l’estat d’alarma.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU