11.3 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

La discoteca a on s’originà el brot de coronavirus en Peníscola torna a obrir

 

Este dimecres, la discoteca Ébano, a on s’originà el brot de coronavirus de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha tornat a obrir les seues portes. Això sí, ho ha fet amb un aforament molt més limitat i amb unes mesures de seguretat estrictes.

 

Després de què es detectara el brot, en el que s’han contagiat unes 59 persones, la direcció del local ha decidit tornar a obrir després de que tot el personal que va a treballar haja donat negatiu en les proves del Covid-19, pel que es tracta d’un «local segur de Covid-19».

 

A demés, a través d’un comunicat publicat en Instagram, la direcció ha assegurat que han estat «en contacte diari amb les autoritats sanitàries amb l’objectiu de què es complisca la totalitat de la normativa vigent sobre el Covid-19».

 

La direcció ha volgut aprofitar també per a desmentir algunes informacions que han sigut publicades en xarxes socials i mitjans de comunicació com el fet que mai s’ha incomplit l’aforament, que no se’ls ha sancionat per incomplir la normativa o que tant Guàrdia Civil com Policia Municipal han comprovat el compliment de les mesures des de la seua obertura després de l’estat d’alarma.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.

Arranquen les obres del primer centre de dades de València amb 60 milions i 100 ocupacions directes

NxN Data Centers ha iniciat les obres del primer centre de dades de València en Vara de Quart, amb una inversió de 60 milions. L'obertura s'ha previst per al primer semestre de 2027 i el projecte ha anunciat 100 ocupacions directes i uns 500 indirectes.

Pérez Llorca ha defés que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

El president ha subratllat que el temporal va posar a prova a totes les administracions i ha reivindicat que el PP ha demanat perdó i assumit errors. També ha demanat no polititzar l'accident de tren a Còrdova.