La discoteca a on s’originà el brot de coronavirus en Peníscola torna a obrir

 

Este dimecres, la discoteca Ébano, a on s’originà el brot de coronavirus de Peníscola, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), ha tornat a obrir les seues portes. Això sí, ho ha fet amb un aforament molt més limitat i amb unes mesures de seguretat estrictes.

 

Després de què es detectara el brot, en el que s’han contagiat unes 59 persones, la direcció del local ha decidit tornar a obrir després de que tot el personal que va a treballar haja donat negatiu en les proves del Covid-19, pel que es tracta d’un «local segur de Covid-19».

 

A demés, a través d’un comunicat publicat en Instagram, la direcció ha assegurat que han estat «en contacte diari amb les autoritats sanitàries amb l’objectiu de què es complisca la totalitat de la normativa vigent sobre el Covid-19».

 

La direcció ha volgut aprofitar també per a desmentir algunes informacions que han sigut publicades en xarxes socials i mitjans de comunicació com el fet que mai s’ha incomplit l’aforament, que no se’ls ha sancionat per incomplir la normativa o que tant Guàrdia Civil com Policia Municipal han comprovat el compliment de les mesures des de la seua obertura després de l’estat d’alarma.

Últimes notícies

Mor un home de 76 anys després d’una parada cardiorespiratòria a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella

Un home de 76 anys ha mort a primera hora del matí a la platja de Ponent-Los Náufragos de Torrevella després de patir una parada cardiorespiratòria, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari.

Anselmi explica quin Elx vol: agressiu, valent i sempre mirant la porteria rival

L argentí Martín Anselmi definix el seu model per a l Elx: un equip agressiu, solidari, dinàmic i molt connectat en atac i pressió.

Judici oral a un jove per injuriar Carlos Mazón en xarxes mig any després de la dana

Una jutgessa de València ha obert judici oral contra un jove de 21 anys que, en abril de 2025, va insultar en obert l’aleshores president de la Generalitat, Carlos Mazón, a la xarxa social X. La Fiscalia demana una multa de 3.000 euros per un presumpte delicte d’injúries contra autoritat.

El relat més íntim de Ferran Torres: quan va pensar a deixar el futbol

Ferran Torres, heroi de la segona estrela d’Espanya, ha revelat que va arribar a perdre la il·lusió pel futbol i va pensar a deixar-lo per la pressió i les crítiques, fins que va demanar ajuda psicològica.

El xofer de Pradas diu que no recorda converses ni telefonades el dia de la DANA

El xofer de l’exconsellera Salomé Pradas ha declarat al jutjat de Catarroja que no recorda ni converses ni telefonades durant els desplaçaments del dia de la DANA perquè, segons ha explicat, anava pendent de la carretera. Ha detallat el recorregut d’aquella jornada i ha remarcat que va tindre poques interaccions amb la resta de càrrecs presents.

Fins a 41 graus: avís taronja per calor extrema en set comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana

Set comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, han activat l’avís taronja per una nova onada de calor amb màximes de fins a 41 graus, segons Aemet.

Una nova ‘calculadora’ permetrà personalitzar el risc de càncer de mama en dones d’Espanya

El projecte MamoRisk analitzarà 10.000 dones de 14 comunitats, inclosa la Comunitat Valenciana, per predir el risc individual de càncer de mama a 2 i 5 anys.

La signatura d’hipoteques cau un 11,5 % al maig a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat al maig una caiguda del 11,5 % en hipoteques per a vivenda, fins a 4.825 operacions, en un context de desacceleració del mercat hipotecari a Espanya.