Dissolen 12 festes en cases i multen a 114 persones en Alacant

La Policia Local d’Alacant ha dissolt un total de dotze festes il·legals i botellons en diferents cases durant la passada matinada i ha tancat l’operatiu del dissabte amb un total de 114 denúncies per incomplir l’estat d’alarma i les mesures per a frenar el coronavirus.

 

Els agents han actuat al Cap de l’Horta, el parc La Marjal i en el llit del barranc del Juncaret en el dispositiu de vigilància i control. A demés, per a fer front al consum d’alcohol i les festes, la Policia ha desplegat este cap de setmana un reforç amb 40 agents de les unitats Fox, Goir i Canina, així com vigilància amb el Dron de la Unitat de Mitjans Aeris no Tripulats amb càmeres tèrmiques des de l’aire per a evitar els botellons, especialment en llocs poc accessibles.

 

L’operatiu del Dron de presa i enlairament dels mitjans aeris, juntament amb bombers del SPEIS, en el que han participat dos pilots, un policia i una bomber, ha sigut molt dinàmic i va vigilar a primera hora de la nit la zona del Lucentum.

 

Posteriorment, es va desplaçar al Cap de l’Horta i la zona de les Cales, els castells, Serra Grossa i la zona muntanyenca de la Ereta.

 

65 denúncies per consum d’alcohol

En total, la Policia Local ha posat este cap de setmana 65 denúncies per consum d’alcohol. En concret, durant la nit del divendres, els agents han intervingut al Cap de l’Horta per a dissoldre cinc grups que estaven reunits fent botellons amb música i ha imposat 45 denúncies per consum d’alcohol.

 

D’altra banda, les autoritats també han actuat en les roques de les Cales i, este dissabte, han localitzat altres grups de botelló en la platja de Sant Joan, la zona del Golf, el parc La Marjal i el llit del barranc del Juncaret, amb una vintena de sancions.

 

Així mateix, en els controls en la quinta i última jornada de tancament perimetral, la policia ha imposat 36 denúncies i han controlat un total de 3.042 vehicles.

 

15 actes per incomplir el tancament perimetral

Del total d’intervencions, durant el matí, els agents han alçat 15 actes a persones que incomplien el tancament perimetral i han controlat a 1.600 vehicles. Ja a la vesprada, la mobilitat ha descendit i s’han parat a 1.442 vehicles, amb un total de 21 denúncies. La policia ha destacat l’alt compliment en la jornada del dissabte.

 

A la nit, la mobilitat ha sigut mínima i en els controls s’han interceptat 36 vehicles, amb 10 propostes de sanció per incompliment del toc de queda i no poder justificar els desplaçaments. 

 

La Policia Local ha organitzat un ampli dispositiu a la ciutat amb inspeccions i vigilància contínua durant tot el dia, s’han dissolt diferents grups de més de dos persones i s’han interposat huit sancions a grups i 22 denúncies per no portar la mascareta obligatòria.

 

Pillat botant-se un semàfor en roig

Per part seua, el servici Nocturn de la Policia Local ha alçat sis propostes de sanció per incomplir el toc de queda. En total, han dissolt dotze festes en cases i s’han denunciat a huit persones per mantindre reunions sense ser convivents en dos de les celebracions dutes a terme en domicilis.

 

Al costat d’estes intervencions, la Policia Local ha interceptat cap a les 01.15 hores en l’avinguda de Maestro Alonso amb Canonge Ginestar un vehicle que es botava un semàfor en fase roja. El conductor presentava signes de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques. Per este motiu, ha sigut requerit per a la realització de les proves d’alcoholèmia.

 

L’home es va negar a fer-se el test, i els agents li van instruir diligències per conducció influenciada i per negativa a les proves, i ha sigut citat per a la celebració de judici ràpid.

Últimes notícies

Casa Repinaldo s’emporta la millor fideuà del món en el concurs internacional de Gandia

El restaurant asturià Casa Repinaldo ha guanyat el 51é Concurs Internacional de Fideuà i Gastronomia de Gandia, en una edició nocturna que ha omplit el Moll dels Borja i ha repartit guardons a cuiners de la Comunitat Valenciana, d’Espanya i de Colòmbia.

Oratge estable en la Comunitat amb ruixats febles al sud i més calor a València

La Comunitat Valenciana espera este dijous un oratge majoritàriament estable, amb núvols alts, ruixats febles en la mitat sud i un lleu augment de les màximes a València.

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.