Anuncios

La dotzena setmana del curs escolar valencià acaba amb 542 classes confinades

 

En la dotzena setmana del curs, del 23 al 27 de novembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 82,1 %, això és, 1.514 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la dotzena setmana de curs, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 23 al 27 de novembre, s’ha determinat el confinament de 186 grups de 121 centres educatius, s’han desconfinat 243 grups de 142 centres educatius i romanen confinats, d’altres setmanes, 356 grups de 210 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 542 grups de 331 centres educatius.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

PortCastelló suma quatre noves escales de creuers en 2027 amb el National Geographic Orion

PortCastelló ha tancat quatre noves escales del vaixell d'expedició National Geographic Orion per a 2027, amb parades lligades a visites a les els Columbrets i a un model de creuers sostenible.

Veïns de València rebutgen que els festivals es traslladen a altres barris com a solució al soroll

Associacions veïnals i d'hostaleria de València rebutgen que la solució al soroll dels festivals passe per moure els esdeveniments des de la Ciutat de les Arts i les Ciències a la Marina Nord i reclamen una planificació consensuada.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants pel seu impacte en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà una tensió extraordinària sobre la sanitat, l'educació i la vivenda en la Comunitat Valenciana.

El MARQ obri gratis els seus jaciments i monuments pel Dia dels Monuments

El Museu Arqueològic d'Alacant celebra el Dia Internacional dels Monuments i Llocs Arqueològics amb una jornada de portes obertes i accés gratuït a quatre enclavaments de la província.

Catalá resta impacte a la sentència que tomba la moratòria de pisos turístics a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, sosté que la sentència del TSJCV contra la moratòria de llicències turístiques tindrà un impacte limitat perquè la ciutat ja compta amb una normativa restrictiva en vigor.

El Consell defén la reincorporació del tècnic de les VPP d’Alacant com un dret laboral

El tècnic que va visar l'adjudicació de vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret laboral, encara que amb funcions distintes i sense relació amb l'expedient sota investigació.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El ple del Consell ha aprovat el decret que declara la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, reconeixent el seu valor històric, religiós i festiu.

L’Enforne Alacant busca trencar la seua mala ratxa a domicili en la pista del Bidasoa Irun

L'Enforne Alacant visita la pista del Bidasoa Irun amb l'objectiu de posar fi a la seua mala ratxa com a visitant i acostar encara més la permanència en la Lliga Asobal.