20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

La dotzena setmana del curs escolar valencià acaba amb 542 classes confinades

 

En la dotzena setmana del curs, del 23 al 27 de novembre, dels 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 98,8 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 82,1 %, això és, 1.514 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la dotzena setmana de curs, grups que continuen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 23 al 27 de novembre, s’ha determinat el confinament de 186 grups de 121 centres educatius, s’han desconfinat 243 grups de 142 centres educatius i romanen confinats, d’altres setmanes, 356 grups de 210 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 542 grups de 331 centres educatius.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benicàssim homenatja a Ana amb un minut de silenci després del seu assassinat masclista

Benicàssim ha guardat un minut de silenci per Ana, infermera de 64 anys assassinada per la seua exparella en el centre de salut. El municipi ha decretat dos dies de dol i ha anomenat a no normalitzar la violència.

Dos adjudicataris de VPP investigades a Alacant renuncien a les vivendes

Dos dels 140 beneficiaris de les VPP de la platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde anuncia inspeccions, una comissió municipal i col·laboració amb la justícia.

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.