11.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un dron vigila les urbanitzacions de Picassent per a combatre els robatoris

 

L’Ajuntament de Picassent, en la comarca de l’Horta Sud (València), a través de la Policia Local, està portant a terme diverses accions de control i vigilància al llarg de tot el municipi.

 

Segons han explicat fonts de l’Ajuntament de Picassent, ara, amb l’inici de la campanya agrícola i donada l’extensió del terme municipal, els dos drons adquirits pel consistori també s’han convertit en ferramentes molt útils per a fer accions de control a les urbanitzacions per evitar els robatoris.

 

Es tracta d’una tecnologia molt innovadora, de la que, tal com manifesta el regidor de l’àrea de Seguretat Ciutadana, Salvador Morató, està deixant molt bons resultats. «Els drons ens permeten arribar a on els recursos humans no arriben i és controlar des de l’aire què passa en tot moment al llarg dels quasi 86 quilòmetres quadrats que conformen el nostre terme municipal».

 

Des de l’Ajuntament de Picassent insistixen en el fet que sis membres de la Policia Local de la localitat han fet diferents cursos de formació i s’han format com a pilots. Açò ha permès que tots els torns de treball compten amb un expert en vol de drons que podran usar este aparell quan siga necessari.

Últimes notícies

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.

Rescaten a Alacant a un corredor lesionat en el Ponoig i a un senderista en Bernia

Els bombers han realitzat dos rescats de muntanya a la província: un corredor lesionat en el Ponoig i un senderista amb traumatisme cranioencefàlic en Bernia. Els dos han sigut evacuats en helicòpter.

El València Basket serà cap de sèrie en el sorteig de quarts

L'equip taronja serà cap de sèrie en el sorteig de quarts de la Copa del Rei després de tancar la primera volta entre els quatre primers. El seu triomf en Gran Canària i el 13-4 de balanç li garantixen evitar als altres favorits en l'estrena.

Presó per a l’amo dels gossos que van matar a un home per impagament de la indemnització

Un jutge d'Alacant revoca la suspensió de la pena a Juan de Dios P. m. per reduir unilateralment els pagaments i ordena el seu ingrés a la presó. L'acte és recurrible.