Educació activa en juliol l’admissió per al pròxim curs en les EOI valencianes

Imatge d'una aula d'universitat amb alumnes fent un examen

Imatge d’arxiu | acn

 

La Conselleria d’Educació ha publicat en el ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’ (DOGV) el calendari i el procés d’admissió i de matriculació per al curs 2020-2021 dels diferents ensenyaments d’idiomes que s’impartixen en les escoles oficials d’idiomes (EOI) valencianes. En este enllaç es pot consultar tota la informació detallada sobre el procediment.

 

Per a l’alumnat matriculat en les EOI durant el curs 2019-2020, i l’alumnat que ha superat una prova de certificació o prova homologada, el termini de sol·licitud d’admissió estarà obert del 3 al 14 de juliol. Esta s’ha de fer telemàticament en este web. El sol·licitant pot escollir un màxim de tres idiomes i fins a 50 combinacions horàries amb la possibilitat de seleccionar diferents escoles.

 

Procés de la matrícula

A partir del 3 de juliol les persones que vulguen sol·licitar l’admissió s’han de generar la clau per a fer la tramitació telemàtica en la finestra ‘clau admissió’ del web. Es demanarà el número de DNI, el número de suport IDESP (codi de 9 lletres i números que hi ha en el DNI), la data de naixement, l’acceptació de comprovació del Ministeri de l’Interior i una adreça de correu electrònic.

 

La ciutadania estrangera, que no té DNI, ha d’omplir les mateixes dades però amb el seu NIE. A banda de posar el NIE, cal omplir una casella amb el número de suport IXESP (codi inclòs en les targetes d’estrangers i permisos de residència), i les mateixes coses que les nomenades abans.

 

A partir d’ací es pot fer tota la tramitació telemàtica des de casa en la finestra ‘procés d’admissió’ del web, en l’apartat dedicat a EOI, i els sol·licitants es poden també descarregar un manual d’instruccions per a fer cada pas. El mateix 3 de juliol es publicaran les vacants provisionals, i el 17 de juliol es podran consultar telemàticament els resultats de l’adjudicació de vacants per a l’alumnat.

 

Una volta establit l’ordre, els candidats que hagen obtingut plaça han de formalitzar la matrícula durant el període del 20 de juliol al 9 de setembre. Dins d’este període, cada EOI ha d’establir, i publicar en la seua web, el calendari concret de formalització i lliurament de la documentació requerida per a completar la matrícula.

 

A demés, els dies 10 i 11 de setembre les EOI matricularan físicament amb cita prèvia l’alumnat que haja quedat en llista d’espera en l’adjudicació del 17 de juliol, segons l’ordre assignat per l’assistent telemàtic. Del 15 al 17 de setembre s’obrirà el segon període d’admissió i matriculació corresponent en la convocatòria extraordinària de les vacants d’idiomes i cursos disponibles.

 

Proves de nivell

D’altra banda, l’alumnat que acredite un domini suficient de les competències d’un idioma es pot incorporar a qualsevol curs si supera una prova de nivell. La inscripció a esta prova es podrà efectuar de l’11 de juny al 16 de juny per a la convocatòria ordinària, i de l’1 al 6 de setembre per a la convocatòria extraordinària.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.