Educació activa en juliol l’admissió per al pròxim curs en les EOI valencianes

Imatge d'una aula d'universitat amb alumnes fent un examen

Imatge d’arxiu | acn

 

La Conselleria d’Educació ha publicat en el ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’ (DOGV) el calendari i el procés d’admissió i de matriculació per al curs 2020-2021 dels diferents ensenyaments d’idiomes que s’impartixen en les escoles oficials d’idiomes (EOI) valencianes. En este enllaç es pot consultar tota la informació detallada sobre el procediment.

 

Per a l’alumnat matriculat en les EOI durant el curs 2019-2020, i l’alumnat que ha superat una prova de certificació o prova homologada, el termini de sol·licitud d’admissió estarà obert del 3 al 14 de juliol. Esta s’ha de fer telemàticament en este web. El sol·licitant pot escollir un màxim de tres idiomes i fins a 50 combinacions horàries amb la possibilitat de seleccionar diferents escoles.

 

Procés de la matrícula

A partir del 3 de juliol les persones que vulguen sol·licitar l’admissió s’han de generar la clau per a fer la tramitació telemàtica en la finestra ‘clau admissió’ del web. Es demanarà el número de DNI, el número de suport IDESP (codi de 9 lletres i números que hi ha en el DNI), la data de naixement, l’acceptació de comprovació del Ministeri de l’Interior i una adreça de correu electrònic.

 

La ciutadania estrangera, que no té DNI, ha d’omplir les mateixes dades però amb el seu NIE. A banda de posar el NIE, cal omplir una casella amb el número de suport IXESP (codi inclòs en les targetes d’estrangers i permisos de residència), i les mateixes coses que les nomenades abans.

 

A partir d’ací es pot fer tota la tramitació telemàtica des de casa en la finestra ‘procés d’admissió’ del web, en l’apartat dedicat a EOI, i els sol·licitants es poden també descarregar un manual d’instruccions per a fer cada pas. El mateix 3 de juliol es publicaran les vacants provisionals, i el 17 de juliol es podran consultar telemàticament els resultats de l’adjudicació de vacants per a l’alumnat.

 

Una volta establit l’ordre, els candidats que hagen obtingut plaça han de formalitzar la matrícula durant el període del 20 de juliol al 9 de setembre. Dins d’este període, cada EOI ha d’establir, i publicar en la seua web, el calendari concret de formalització i lliurament de la documentació requerida per a completar la matrícula.

 

A demés, els dies 10 i 11 de setembre les EOI matricularan físicament amb cita prèvia l’alumnat que haja quedat en llista d’espera en l’adjudicació del 17 de juliol, segons l’ordre assignat per l’assistent telemàtic. Del 15 al 17 de setembre s’obrirà el segon període d’admissió i matriculació corresponent en la convocatòria extraordinària de les vacants d’idiomes i cursos disponibles.

 

Proves de nivell

D’altra banda, l’alumnat que acredite un domini suficient de les competències d’un idioma es pot incorporar a qualsevol curs si supera una prova de nivell. La inscripció a esta prova es podrà efectuar de l’11 de juny al 16 de juny per a la convocatòria ordinària, i de l’1 al 6 de setembre per a la convocatòria extraordinària.

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.