Educació activa en juliol l’admissió per al pròxim curs en les EOI valencianes

Imatge d'una aula d'universitat amb alumnes fent un examen

Imatge d’arxiu | acn

 

La Conselleria d’Educació ha publicat en el ‘Diari Oficial de la Generalitat Valenciana’ (DOGV) el calendari i el procés d’admissió i de matriculació per al curs 2020-2021 dels diferents ensenyaments d’idiomes que s’impartixen en les escoles oficials d’idiomes (EOI) valencianes. En este enllaç es pot consultar tota la informació detallada sobre el procediment.

 

Per a l’alumnat matriculat en les EOI durant el curs 2019-2020, i l’alumnat que ha superat una prova de certificació o prova homologada, el termini de sol·licitud d’admissió estarà obert del 3 al 14 de juliol. Esta s’ha de fer telemàticament en este web. El sol·licitant pot escollir un màxim de tres idiomes i fins a 50 combinacions horàries amb la possibilitat de seleccionar diferents escoles.

 

Procés de la matrícula

A partir del 3 de juliol les persones que vulguen sol·licitar l’admissió s’han de generar la clau per a fer la tramitació telemàtica en la finestra ‘clau admissió’ del web. Es demanarà el número de DNI, el número de suport IDESP (codi de 9 lletres i números que hi ha en el DNI), la data de naixement, l’acceptació de comprovació del Ministeri de l’Interior i una adreça de correu electrònic.

 

La ciutadania estrangera, que no té DNI, ha d’omplir les mateixes dades però amb el seu NIE. A banda de posar el NIE, cal omplir una casella amb el número de suport IXESP (codi inclòs en les targetes d’estrangers i permisos de residència), i les mateixes coses que les nomenades abans.

 

A partir d’ací es pot fer tota la tramitació telemàtica des de casa en la finestra ‘procés d’admissió’ del web, en l’apartat dedicat a EOI, i els sol·licitants es poden també descarregar un manual d’instruccions per a fer cada pas. El mateix 3 de juliol es publicaran les vacants provisionals, i el 17 de juliol es podran consultar telemàticament els resultats de l’adjudicació de vacants per a l’alumnat.

 

Una volta establit l’ordre, els candidats que hagen obtingut plaça han de formalitzar la matrícula durant el període del 20 de juliol al 9 de setembre. Dins d’este període, cada EOI ha d’establir, i publicar en la seua web, el calendari concret de formalització i lliurament de la documentació requerida per a completar la matrícula.

 

A demés, els dies 10 i 11 de setembre les EOI matricularan físicament amb cita prèvia l’alumnat que haja quedat en llista d’espera en l’adjudicació del 17 de juliol, segons l’ordre assignat per l’assistent telemàtic. Del 15 al 17 de setembre s’obrirà el segon període d’admissió i matriculació corresponent en la convocatòria extraordinària de les vacants d’idiomes i cursos disponibles.

 

Proves de nivell

D’altra banda, l’alumnat que acredite un domini suficient de les competències d’un idioma es pot incorporar a qualsevol curs si supera una prova de nivell. La inscripció a esta prova es podrà efectuar de l’11 de juny al 16 de juny per a la convocatòria ordinària, i de l’1 al 6 de setembre per a la convocatòria extraordinària.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.