Educació inicia el repartiment de més de 7 milions de mascaretes FFP2 destinades al professorat

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport ha iniciat la distribució de la primera remesa de les 7.296.500 de mascaretes FFP2 que ha adquirit per a abastir, d’ací a final de curs, tot el professorat i personal no docent dels centres educatius sostinguts amb fons públics. El departament del conseller Vicent Marzà invertix 3.051.115 euros en esta compra centralitzada, en què el 48,3 % de les mascaretes són de fabricació valenciana.

 

«Tot i que el protocol del Ministeri de Sanitat continua indicant que, amb caràcter general, n’hi ha prou amb les mascaretes higièniques reutilitzables, esta compra massiva d’FFP2 s’ha fet per a reforçar la seguretat del personal que treballa en els nostres centres educatius, treballadors que són un exemple del compromís diari amb un servici essencial com és l’educació», ha explicat el conseller Vicent Marzà.

 

Durant esta setmana s’ha iniciat la distribució a tots els centres educatius valencians de les primeres 850.000 unitats. Este primer enviament cobrirà 10 dies lectius. Una volta culmine el repartiment d’este lot inicial de 850.000 mascaretes, els enviaments següents aniran fent-se a mesura que es produïsca el lliurament per part de les diferents empreses contractades, d’acord amb la planificació dissenyada per a garantir la cobertura de necessitats de cada mes d’ací fins a juny. En març s’enviaran als centres docents més d’1,8 milions d’FFP2, a l’abril seran més d’1,1 milions i 1.722.000 mascaretes tant al maig com al juny.

 

De les 7.296.500 unitats de mascaretes FFP2 adquirides, 7.216.000 es destinaran a garantir el subministrament d’una mascareta al dia per a cada un dels més de 80.000 docents i personal no docent durant els 88 dies lectius que queden d’ací fins a la fi d’este curs. Les 80.500 restants es reservaran per als tribunals de les oposicions docents de Secundària i altres cossos de professorat que arranquen el pròxim 15 de maig.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.