Educació obri un web amb tota la informació sobre la tornada a les escoles valencianes

 

Educació de la Generalitat ha activat este web en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana tota la informació sobre la tornada a l’escola en condicions de màxima seguretat en este atípic curs 2020-2021.

 

El nou web inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front al Covid-19, què cal fer en cas de detecció de contagis i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe. A demés, disposarà d’un centre d’atenció telefònica els dies que venen per a atendre dubtes també telefònicament.

 

Entre la informació que es pot trobar en la pàgina web hi ha l’obligatorietat de l’alumnat a partir de sis anys de portar mascareta tant en els espais comuns com a les aules. L’ús d’esta mesura de protecció també és obligatori en tot moment per al professorat i per al personal no docent.

 

Grups definits segons l’edat

I també s’explica que l’organització de l’alumnat en les aules des d’Infantil fins a 2n de Primària és en grups de convivència estables de màxim 20 alumnes com a norma general. Són grups d’alumnes que, per l’edat, en l’aula, en el pati i en el menjador no guarden entre ells la distància interpersonal d’1,5 metres.

 

En els altres cursos de Primària, el centre pot haver organitzat els alumnes en grups de convivència estables o fer grups mantenint la distància de seguretat de metre i mig entre alumnes. I quant a les altres etapes educatives, l’alumnat està separat a l’aula a un metre i mig de distància entre companys. En les etapes d’ESO, Batxillerat i FP en la majoria de casos assistixen cada dia a classe, però, en cas que no càpiga tot l’alumnat de l’aula amb la distància interpersonal requerida, hauran d’anar al centre en dies alterns.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.