Educació obri un web amb tota la informació sobre la tornada a les escoles valencianes

 

Educació de la Generalitat ha activat este web en què es posa a la disposició de la comunitat educativa valenciana tota la informació sobre la tornada a l’escola en condicions de màxima seguretat en este atípic curs 2020-2021.

 

El nou web inclou els protocols de seguretat, higiene i protecció establits en els centres educatius per a fer front al Covid-19, què cal fer en cas de detecció de contagis i respon a preguntes freqüents que es generen sobre la tornada a classe. A demés, disposarà d’un centre d’atenció telefònica els dies que venen per a atendre dubtes també telefònicament.

 

Entre la informació que es pot trobar en la pàgina web hi ha l’obligatorietat de l’alumnat a partir de sis anys de portar mascareta tant en els espais comuns com a les aules. L’ús d’esta mesura de protecció també és obligatori en tot moment per al professorat i per al personal no docent.

 

Grups definits segons l’edat

I també s’explica que l’organització de l’alumnat en les aules des d’Infantil fins a 2n de Primària és en grups de convivència estables de màxim 20 alumnes com a norma general. Són grups d’alumnes que, per l’edat, en l’aula, en el pati i en el menjador no guarden entre ells la distància interpersonal d’1,5 metres.

 

En els altres cursos de Primària, el centre pot haver organitzat els alumnes en grups de convivència estables o fer grups mantenint la distància de seguretat de metre i mig entre alumnes. I quant a les altres etapes educatives, l’alumnat està separat a l’aula a un metre i mig de distància entre companys. En les etapes d’ESO, Batxillerat i FP en la majoria de casos assistixen cada dia a classe, però, en cas que no càpiga tot l’alumnat de l’aula amb la distància interpersonal requerida, hauran d’anar al centre en dies alterns.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.