Una empresa deixa faltar a la faena si el treballador té ressaca

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Els treballadors d’una empresa del Regne Unit encara no es creuen la notícia que van rebre dels seus caps. I és que si d’esta forma ho desitgen, poden demanar-se un dia de festa a l’any si creuen que podran tindre ressaca.  

 

The Audit Lab és el nom de la companyia a on ha eixit esta curiosa idea. Situada en Bolton, al nord-oest d’Anglaterra, realment permet fer la seua faena des de casa als treballadors que consideren que no es troben en les condicions òptimes per anar a l’oficina. 

 

Cal reservar amb antelació

Claire Compton, directora de The Audit Lab,  ho justificava dient que era una espècie de «detall» amb els seus membres ‘millenials’, que són els que més habitualment van als pubs entre setmana. Per a fer-ho, han de «reservar un dia de ressaca amb antelació» en cas de què vulguen eixir el dia d’abans. Gràcies a això «podran treballar des del sofà de casa», confirmava Compton. 

 

La mesura ha estat molt ben acollida entre els membres de l’equip més jóvens com l’Ellie Entwistle, de 19 anys, que treballa a l’àrea de màrqueting digital. La jove confirma que esta flexibilitat «és un gran benefici» pels treballadors del seu perfil que encara no tenen fills. Tot passa, diu Ellie, per «ser honestos i que les persones no diguen mentides als caps». 

 

La directora confirmava que l’objectiu real d’esta mesura és que els seus empleats puguen treballar un dia des de casa però que fent referència a la ressaca conseguien que «siga més atractiva per a la generació més jove».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Víctor Muñoz celebra el seu debut somiat amb Espanya davant Sèrbia

Víctor Muñoz debuta amb la selecció espanyola marcant en el 3-0 a Sèrbia i destaca el suport dels seus companys i la confiança del seleccionador en ple camí cap al Mundial 2026.

Espanya s’exhibix davant Sèrbia amb un 3-0 i encarrila el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un convincent 3-0 davant Sèrbia a Vila-real amb doblet de Oyarzabal i estrena golejadora de Víctor Muñoz, reforçant les seues sensacions abans del Mundial.

Les pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

El València Basket malgasta diversos avantatges de fins a deu i dotze punts en la pista del Partizan i cedix 110-104 en la segona pròrroga, frenant la seua baralla pel play in de l'Eurolliga.

Espanya es lluïx davant Sèrbia amb un 3-0 i consolida el seu camí cap al Mundial

La selecció espanyola va firmar un sòlid 3-0 davant Sèrbia en un amistós que De la Font va plantejar com a part del Mundial, amb doblet de Oyarzabal i debut golejador de Víctor Muñoz.

Les 22 pèrdues condemnen al València Basket en la segona pròrroga davant el Partizan

Les 22 pèrdues de pilota impedixen al València Basket tancar un dol que va dominar durant molts minuts i acaba perdent 110-104 davant el Partizan en la segona pròrroga.

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.