Una empresa deixa faltar a la faena si el treballador té ressaca

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Els treballadors d’una empresa del Regne Unit encara no es creuen la notícia que van rebre dels seus caps. I és que si d’esta forma ho desitgen, poden demanar-se un dia de festa a l’any si creuen que podran tindre ressaca.  

 

The Audit Lab és el nom de la companyia a on ha eixit esta curiosa idea. Situada en Bolton, al nord-oest d’Anglaterra, realment permet fer la seua faena des de casa als treballadors que consideren que no es troben en les condicions òptimes per anar a l’oficina. 

 

Cal reservar amb antelació

Claire Compton, directora de The Audit Lab,  ho justificava dient que era una espècie de «detall» amb els seus membres ‘millenials’, que són els que més habitualment van als pubs entre setmana. Per a fer-ho, han de «reservar un dia de ressaca amb antelació» en cas de què vulguen eixir el dia d’abans. Gràcies a això «podran treballar des del sofà de casa», confirmava Compton. 

 

La mesura ha estat molt ben acollida entre els membres de l’equip més jóvens com l’Ellie Entwistle, de 19 anys, que treballa a l’àrea de màrqueting digital. La jove confirma que esta flexibilitat «és un gran benefici» pels treballadors del seu perfil que encara no tenen fills. Tot passa, diu Ellie, per «ser honestos i que les persones no diguen mentides als caps». 

 

La directora confirmava que l’objectiu real d’esta mesura és que els seus empleats puguen treballar un dia des de casa però que fent referència a la ressaca conseguien que «siga més atractiva per a la generació més jove».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.