Una empresa deixa faltar a la faena si el treballador té ressaca

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Els treballadors d’una empresa del Regne Unit encara no es creuen la notícia que van rebre dels seus caps. I és que si d’esta forma ho desitgen, poden demanar-se un dia de festa a l’any si creuen que podran tindre ressaca.  

 

The Audit Lab és el nom de la companyia a on ha eixit esta curiosa idea. Situada en Bolton, al nord-oest d’Anglaterra, realment permet fer la seua faena des de casa als treballadors que consideren que no es troben en les condicions òptimes per anar a l’oficina. 

 

Cal reservar amb antelació

Claire Compton, directora de The Audit Lab,  ho justificava dient que era una espècie de «detall» amb els seus membres ‘millenials’, que són els que més habitualment van als pubs entre setmana. Per a fer-ho, han de «reservar un dia de ressaca amb antelació» en cas de què vulguen eixir el dia d’abans. Gràcies a això «podran treballar des del sofà de casa», confirmava Compton. 

 

La mesura ha estat molt ben acollida entre els membres de l’equip més jóvens com l’Ellie Entwistle, de 19 anys, que treballa a l’àrea de màrqueting digital. La jove confirma que esta flexibilitat «és un gran benefici» pels treballadors del seu perfil que encara no tenen fills. Tot passa, diu Ellie, per «ser honestos i que les persones no diguen mentides als caps». 

 

La directora confirmava que l’objectiu real d’esta mesura és que els seus empleats puguen treballar un dia des de casa però que fent referència a la ressaca conseguien que «siga més atractiva per a la generació més jove».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.