Una empresa deixa faltar a la faena si el treballador té ressaca

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Els treballadors d’una empresa del Regne Unit encara no es creuen la notícia que van rebre dels seus caps. I és que si d’esta forma ho desitgen, poden demanar-se un dia de festa a l’any si creuen que podran tindre ressaca.  

 

The Audit Lab és el nom de la companyia a on ha eixit esta curiosa idea. Situada en Bolton, al nord-oest d’Anglaterra, realment permet fer la seua faena des de casa als treballadors que consideren que no es troben en les condicions òptimes per anar a l’oficina. 

 

Cal reservar amb antelació

Claire Compton, directora de The Audit Lab,  ho justificava dient que era una espècie de «detall» amb els seus membres ‘millenials’, que són els que més habitualment van als pubs entre setmana. Per a fer-ho, han de «reservar un dia de ressaca amb antelació» en cas de què vulguen eixir el dia d’abans. Gràcies a això «podran treballar des del sofà de casa», confirmava Compton. 

 

La mesura ha estat molt ben acollida entre els membres de l’equip més jóvens com l’Ellie Entwistle, de 19 anys, que treballa a l’àrea de màrqueting digital. La jove confirma que esta flexibilitat «és un gran benefici» pels treballadors del seu perfil que encara no tenen fills. Tot passa, diu Ellie, per «ser honestos i que les persones no diguen mentides als caps». 

 

La directora confirmava que l’objectiu real d’esta mesura és que els seus empleats puguen treballar un dia des de casa però que fent referència a la ressaca conseguien que «siga més atractiva per a la generació més jove».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.