Una empresa deixa faltar a la faena si el treballador té ressaca

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Els treballadors d’una empresa del Regne Unit encara no es creuen la notícia que van rebre dels seus caps. I és que si d’esta forma ho desitgen, poden demanar-se un dia de festa a l’any si creuen que podran tindre ressaca.  

 

The Audit Lab és el nom de la companyia a on ha eixit esta curiosa idea. Situada en Bolton, al nord-oest d’Anglaterra, realment permet fer la seua faena des de casa als treballadors que consideren que no es troben en les condicions òptimes per anar a l’oficina. 

 

Cal reservar amb antelació

Claire Compton, directora de The Audit Lab,  ho justificava dient que era una espècie de «detall» amb els seus membres ‘millenials’, que són els que més habitualment van als pubs entre setmana. Per a fer-ho, han de «reservar un dia de ressaca amb antelació» en cas de què vulguen eixir el dia d’abans. Gràcies a això «podran treballar des del sofà de casa», confirmava Compton. 

 

La mesura ha estat molt ben acollida entre els membres de l’equip més jóvens com l’Ellie Entwistle, de 19 anys, que treballa a l’àrea de màrqueting digital. La jove confirma que esta flexibilitat «és un gran benefici» pels treballadors del seu perfil que encara no tenen fills. Tot passa, diu Ellie, per «ser honestos i que les persones no diguen mentides als caps». 

 

La directora confirmava que l’objectiu real d’esta mesura és que els seus empleats puguen treballar un dia des de casa però que fent referència a la ressaca conseguien que «siga més atractiva per a la generació més jove».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.