La fira de Nadal més dolça se celebra en Gandia

Galletes Nadal

Galletes de Nadal | Pixabay

Este dijous, 19 de desembre, comença ‘Dolç Nadal’, la penúltima de les deu fires temàtiques que se celebren en Gandia, la capital de la Safor (València). Es tracta de quatre dies i mig a on els dolços, la rebosteria i els productes típics de les festes de Nadal seran els protagonistes en Fira Mercat.

 

En esta fira, trobarem un gran estand unitari de l’Associació de Pastissers i Forners de Gandia amb dolços típics de Nadal com postres típiques, tronquets, pastissets, casques… A més, també hi haurà xocolate artesanal, fruita seca garapinyada, llepolies o torrons artesans. També hi haurà el ‘celler del mercat’, amb vins, caves i licors dolços amb figuretes benèfiques per a regalar este Nadal; mel de parpalló i rebosteria creativa i ‘foodtruck’ amb dolços nòrdics, ‘cupcakes’ i galetes creatives.

 

Tallers per a disfrutar en família

Dins de la Fira ‘Dolç Nadal’, s’han organitzat diferents tallers per a disfrutar en família. ‘Decora la teua galeta de Nadal’ es farà de divendres a dilluns, de 18 a 20 h, a càrrec de Deleites. Les dos galletes amb la caixeta que s’emportarà cada un tindran un preu de 5 euros. 

 

El taller ‘Pastissets de Nadal’ es farà el dissabte a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. Per a este taller, serà obligatori que participen mínim cinc persones i inscriure’s en firamercat.gandia.org. L’altre taller del cap de setmana, ‘Pastissets de salmó, quiche’, es farà diumenge a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. El preu també és de 5 euros i la participació mínima de cinc persones, amb inscripció prèvia.

 

Fira de Nadal

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.

Riazor celebra el retorn del Dépor a Primera en l’estrena d’Anselmi amb l’Elche

El Deportivo torna a Primera huit anys després davant un Elche que inicia el projecte de Martín Anselmi, encara amb la plantilla per tancar.

El Levante inscriu Ryan, Mandi i Tunde per a debutar hui en Lliga davant l’Espanyol

El Levante ha aconseguit inscriure a temps Matt Ryan, Aïssa Mandi i Kareem Tunde per a poder jugar esta vesprada al camp de l’Espanyol en l’estrena de Lliga, amb només 15 jugadors del primer equip disponibles.

Els Centres Dona atenen més de 7.000 víctimes en mig any i creixen un 18%

La Xarxa de Centres Dona de la Generalitat ha atés 7.093 dones en el primer semestre de 2026, quasi 1.100 més que un any abans, amb un augment de recursos, professionals i nous centres especialitzats.

Anselmi afronta el debut de LALIGA amb il·lusió i moltes ganes de competir

L’entrenador de l’Elche, Martín Anselmi, assegura que l’equip arriba al debut a LALIGA davant el Deportivo de La Coruña amb il·lusió, entusiasme i voluntat de competir després d’una llarga pretemporada.

El Valencia Basket arranca la pretemporada de Xavi Albert condicionat per les seleccions

El Valencia Basket, vigent campió de la Liga Endesa, inicia esta setmana la pretemporada del nou projecte de Xavi Albert, marcat per moltes novetats en la plantilla i per les absències dels internacionals per les finestres FIBA.

Gran revolució en l’onze del València en l’estrena de Lliga

El València afrontarà el debut de Lliga contra el Celta amb entre cinc i huit canvis respecte a l’estrena de la passada temporada, inclòs un nou sistema tàctic.

El Museu Faller completa la col·lecció infantil amb el ninot indultat de 1969

El Museu Faller de València ha localitzat el ninot infantil indultat de 1969, 'Tot és cant', desaparegut des dels anys 90, i ha iniciat el procés per a restaurar-lo i exposar-lo de nou.