La fira de Nadal més dolça se celebra en Gandia

Galletes Nadal

Galletes de Nadal | Pixabay

Este dijous, 19 de desembre, comença ‘Dolç Nadal’, la penúltima de les deu fires temàtiques que se celebren en Gandia, la capital de la Safor (València). Es tracta de quatre dies i mig a on els dolços, la rebosteria i els productes típics de les festes de Nadal seran els protagonistes en Fira Mercat.

 

En esta fira, trobarem un gran estand unitari de l’Associació de Pastissers i Forners de Gandia amb dolços típics de Nadal com postres típiques, tronquets, pastissets, casques… A més, també hi haurà xocolate artesanal, fruita seca garapinyada, llepolies o torrons artesans. També hi haurà el ‘celler del mercat’, amb vins, caves i licors dolços amb figuretes benèfiques per a regalar este Nadal; mel de parpalló i rebosteria creativa i ‘foodtruck’ amb dolços nòrdics, ‘cupcakes’ i galetes creatives.

 

Tallers per a disfrutar en família

Dins de la Fira ‘Dolç Nadal’, s’han organitzat diferents tallers per a disfrutar en família. ‘Decora la teua galeta de Nadal’ es farà de divendres a dilluns, de 18 a 20 h, a càrrec de Deleites. Les dos galletes amb la caixeta que s’emportarà cada un tindran un preu de 5 euros. 

 

El taller ‘Pastissets de Nadal’ es farà el dissabte a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. Per a este taller, serà obligatori que participen mínim cinc persones i inscriure’s en firamercat.gandia.org. L’altre taller del cap de setmana, ‘Pastissets de salmó, quiche’, es farà diumenge a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. El preu també és de 5 euros i la participació mínima de cinc persones, amb inscripció prèvia.

 

Fira de Nadal

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.