La fira de Nadal més dolça se celebra en Gandia

Galletes Nadal

Galletes de Nadal | Pixabay

Este dijous, 19 de desembre, comença ‘Dolç Nadal’, la penúltima de les deu fires temàtiques que se celebren en Gandia, la capital de la Safor (València). Es tracta de quatre dies i mig a on els dolços, la rebosteria i els productes típics de les festes de Nadal seran els protagonistes en Fira Mercat.

 

En esta fira, trobarem un gran estand unitari de l’Associació de Pastissers i Forners de Gandia amb dolços típics de Nadal com postres típiques, tronquets, pastissets, casques… A més, també hi haurà xocolate artesanal, fruita seca garapinyada, llepolies o torrons artesans. També hi haurà el ‘celler del mercat’, amb vins, caves i licors dolços amb figuretes benèfiques per a regalar este Nadal; mel de parpalló i rebosteria creativa i ‘foodtruck’ amb dolços nòrdics, ‘cupcakes’ i galetes creatives.

 

Tallers per a disfrutar en família

Dins de la Fira ‘Dolç Nadal’, s’han organitzat diferents tallers per a disfrutar en família. ‘Decora la teua galeta de Nadal’ es farà de divendres a dilluns, de 18 a 20 h, a càrrec de Deleites. Les dos galletes amb la caixeta que s’emportarà cada un tindran un preu de 5 euros. 

 

El taller ‘Pastissets de Nadal’ es farà el dissabte a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. Per a este taller, serà obligatori que participen mínim cinc persones i inscriure’s en firamercat.gandia.org. L’altre taller del cap de setmana, ‘Pastissets de salmó, quiche’, es farà diumenge a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. El preu també és de 5 euros i la participació mínima de cinc persones, amb inscripció prèvia.

 

Fira de Nadal

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.