La fira de Nadal més dolça se celebra en Gandia

Galletes Nadal

Galletes de Nadal | Pixabay

Este dijous, 19 de desembre, comença ‘Dolç Nadal’, la penúltima de les deu fires temàtiques que se celebren en Gandia, la capital de la Safor (València). Es tracta de quatre dies i mig a on els dolços, la rebosteria i els productes típics de les festes de Nadal seran els protagonistes en Fira Mercat.

 

En esta fira, trobarem un gran estand unitari de l’Associació de Pastissers i Forners de Gandia amb dolços típics de Nadal com postres típiques, tronquets, pastissets, casques… A més, també hi haurà xocolate artesanal, fruita seca garapinyada, llepolies o torrons artesans. També hi haurà el ‘celler del mercat’, amb vins, caves i licors dolços amb figuretes benèfiques per a regalar este Nadal; mel de parpalló i rebosteria creativa i ‘foodtruck’ amb dolços nòrdics, ‘cupcakes’ i galetes creatives.

 

Tallers per a disfrutar en família

Dins de la Fira ‘Dolç Nadal’, s’han organitzat diferents tallers per a disfrutar en família. ‘Decora la teua galeta de Nadal’ es farà de divendres a dilluns, de 18 a 20 h, a càrrec de Deleites. Les dos galletes amb la caixeta que s’emportarà cada un tindran un preu de 5 euros. 

 

El taller ‘Pastissets de Nadal’ es farà el dissabte a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. Per a este taller, serà obligatori que participen mínim cinc persones i inscriure’s en firamercat.gandia.org. L’altre taller del cap de setmana, ‘Pastissets de salmó, quiche’, es farà diumenge a les 11 hores, a càrrec de la Pastisseria Salva. El preu també és de 5 euros i la participació mínima de cinc persones, amb inscripció prèvia.

 

Fira de Nadal

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.