L»heroi de Dénia’ i la seua família ja són ciutadans de Gandia

Gorgui Lamine Sow, conegut ja com a l»heroi de Dénia’, ja és ciutadà de Gandia. També la seua dona i la seua filla. Este divendres, els tres s’han empadronat en la capital de la Safor (València), gràcies a la petició expressa de la Delegació del Govern al Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, a més de les més de 25.000 firmes arreplegades.

 

Gorgui li salvà la vida a un veí de Dénia la passada setmana. Una casa s’estava cremant en la localitat de la Marina Alta (Alacant) i Gorgui no s’ho va pensar ni un moment: escalà la façana i rescatà a l’home, amb mobilitat reduïda, que hi havia dins.

 

Davant d’este fet, Gorgui s’ha fet molt mediàtic i molta gent ha denunciat la seua situació irregular en Espanya, demanant que es regularitze la seua situació. Més de 25.000 persones han firmat una petició en la plataforma change.org. També la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ho va demanar expressament.

 

En una habitació amb la dona i la filla

Gorgui ha assegurat al diari ‘Información’, «el Govern d’Espanya ja m’ha dit que me van a donar els papers de residència per a poder quedar-me legalment en este país». L»heroi de Dénia’ viu en una habitació en un ‘pis pastera’ de Gandia amb la seua dona i la seua filla de només uns mesos de vida.

 

L’objectiu de Gorgui és «poder tindre tots els papers en regla per a viure en un pis digne per als tres». Ara, de moment, el que farà és tornar al treball en el port de Dénia per a poder donar de menjar a la seua família i poder viure en eixa casa que tant desitja.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze jugadors de l’Elx queden lliures a final de temporada i el club ha de definir el seu futur immediat

Onze futbolistes de l'Elx acaben contracte en les pròximes setmanes i la seua continuïtat en Primera Divisió està sense definir, amb diversos casos marcats per cessions, opcions de compra i renovacions pendents.

El PP d’Elx trenca amb Vox i rebutja la seua moció contra la regularització de migrants

El PP d'Elx vota en contra de la moció del seu soci de govern Vox per a frenar la regularització de migrants i s'alinea amb PSOE i Compromís en un ple de forta tensió política.

Desmantellada una xarxa internacional que robava cotxes de gamma mitjana-alta a la Marina Baixa

La Policia Nacional i la Guàrdia Civil detenen a nou persones i recuperen nou cotxes sostrets després de desarticular una xarxa que robava vehicles de gamma mitjana-alta per a revendre'ls amb documentació falsificada.

Justícia manté el mateix reforç en el jutjat de Catarroja malgrat les crítiques de l’oposició

La consellera de Justícia defén que el jutjat de Catarroja continuarà comptant amb el mateix nombre d'efectius de reforç i sosté que el procés de canvi de personal ha sigut transparent i basat en criteris objectius.

Felipe González defén eleccions generals enguany i reivindica un lideratge no mercenari

Felipe González considera que hauria d'haver-hi eleccions generals este 2026 i vincula la crisi oberta pel cas Plus ultra amb la necessitat d'un lideratge no mercenari, centrat en el benefici de la població.

Bernabé es declara sorpresa i avergonyida pel tancament de la Conselleria al professorat en vaga

Pilar Bernabé retrau a la Generalitat que mantinguera tancades les portes de la Conselleria d'Educació durant la nova jornada de vaga docent i després de setmanes de protestes pacífiques.

Pérez Llorca urgix al PSOE a convocar eleccions generals si vol parlar de moralitat

Juanfran Pérez Llorca considera molt lletja i molt trista la investigació judicial sobre José Luis Rodríguez Zapatero i reclama al PSOE que convoque eleccions generals si vol parlar de moralitat.

Hugo Duro entra en el club històric de golejadors del València després de tres Lligues seguides al capdavant

Hugo Duro tanca la temporada com a màxim golejador del València per tercera Lliga consecutiva i s'unix a una llista reduïda de llegendes que van dominar la taula anotadora del club.