L”heroi de Dénia’ i la seua família ja són ciutadans de Gandia

Gorgui Lamine Sow, conegut ja com a l”heroi de Dénia’, ja és ciutadà de Gandia. També la seua dona i la seua filla. Este divendres, els tres s’han empadronat en la capital de la Safor (València), gràcies a la petició expressa de la Delegació del Govern al Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, a més de les més de 25.000 firmes arreplegades.

 

Gorgui li salvà la vida a un veí de Dénia la passada setmana. Una casa s’estava cremant en la localitat de la Marina Alta (Alacant) i Gorgui no s’ho va pensar ni un moment: escalà la façana i rescatà a l’home, amb mobilitat reduïda, que hi havia dins.

 

Davant d’este fet, Gorgui s’ha fet molt mediàtic i molta gent ha denunciat la seua situació irregular en Espanya, demanant que es regularitze la seua situació. Més de 25.000 persones han firmat una petició en la plataforma change.org. També la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ho va demanar expressament.

 

En una habitació amb la dona i la filla

Gorgui ha assegurat al diari ‘Información’, «el Govern d’Espanya ja m’ha dit que me van a donar els papers de residència per a poder quedar-me legalment en este país». L”heroi de Dénia’ viu en una habitació en un ‘pis pastera’ de Gandia amb la seua dona i la seua filla de només uns mesos de vida.

 

L’objectiu de Gorgui és «poder tindre tots els papers en regla per a viure en un pis digne per als tres». Ara, de moment, el que farà és tornar al treball en el port de Dénia per a poder donar de menjar a la seua família i poder viure en eixa casa que tant desitja.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.