L”heroi de Dénia’ i la seua família ja són ciutadans de Gandia

Gorgui Lamine Sow, conegut ja com a l”heroi de Dénia’, ja és ciutadà de Gandia. També la seua dona i la seua filla. Este divendres, els tres s’han empadronat en la capital de la Safor (València), gràcies a la petició expressa de la Delegació del Govern al Ministeri de Treball, Migracions i Seguretat Social, a més de les més de 25.000 firmes arreplegades.

 

Gorgui li salvà la vida a un veí de Dénia la passada setmana. Una casa s’estava cremant en la localitat de la Marina Alta (Alacant) i Gorgui no s’ho va pensar ni un moment: escalà la façana i rescatà a l’home, amb mobilitat reduïda, que hi havia dins.

 

Davant d’este fet, Gorgui s’ha fet molt mediàtic i molta gent ha denunciat la seua situació irregular en Espanya, demanant que es regularitze la seua situació. Més de 25.000 persones han firmat una petició en la plataforma change.org. També la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ho va demanar expressament.

 

En una habitació amb la dona i la filla

Gorgui ha assegurat al diari ‘Información’, «el Govern d’Espanya ja m’ha dit que me van a donar els papers de residència per a poder quedar-me legalment en este país». L”heroi de Dénia’ viu en una habitació en un ‘pis pastera’ de Gandia amb la seua dona i la seua filla de només uns mesos de vida.

 

L’objectiu de Gorgui és «poder tindre tots els papers en regla per a viure en un pis digne per als tres». Ara, de moment, el que farà és tornar al treball en el port de Dénia per a poder donar de menjar a la seua família i poder viure en eixa casa que tant desitja.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.