12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Un encertant de València guanya vora 800.000 euros en l’últim sorteig de la Primitiva

La sort torna a somriure als valencians. La Loteria Primitiva ha tornat a repartir un premi a la Comunitat, en aquest cas de 1a categoria, és a dir, 6 encerts.

L’afortunat o afortunada, que havia validat el seu bolet a l’Administració número 42 de València, ubicada al carrer Francisco de Bellvis, s’emporta un total de 781.249,30 euros. La sort ha quedat repartida en aquesta ocasió, ja que altre bolet amb 6 encerts ha sigut segellat a Canàries.

Pel que fa al pròxim sorteig de la Loteria Primitiva, comptarà amb un pot de més de 5 milions d’euros, ja que com que no hi ha cap encertant de categoria especial en aquest últim sorteig, els diners del premi s’acumulen.

La fortuna somriu als valencians

Fa uns dies un altre valencià aconseguia un gran premi a la Primitiva. L’afortunat, que va validar el seu bitllet a Tavernes Blanques (València), ha percebut més de 79,4 milions d’euros en haver sigut l’únic encertant del sorteig d’aquell dijous, segons va informar Loteries i Apostes de l’Estat. El bitllet guanyador va ser validat en l’Administració de Loteries número 1 de la citada localitat, situada en el número 110 de l’avinguda Corts Valencianes.

Com a únic encertant de Categoria Especial (sis encerts i el reintegrament), i amb el premi acumulat de Primera Categoria, l’home cobrarà 79.448.758,55 euros. L’afortunat, que es va donar a conéixer en guanyar el premi, és un empresari de Bonrepòs.

Com jugar a la Primitiva?

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d’una taula d’entre l’1 al 49; l’objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s’extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

L’aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L’aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

També s’extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d’un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

Últimes notícies

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.

La jutgessa manté en 230 les víctimes mortals de la dana i rebutja sumar dos morts

La instructora ha denegat incorporar com a víctimes mortals a un home i a una dona al no veure nexe causal amb la dana. També descarta una víctima per lesions psicològiques i ordena recuperar missatges sobre la gestió de l'emergència.