Un encertant de València guanya vora 800.000 euros en l’últim sorteig de la Primitiva

La sort torna a somriure als valencians. La Loteria Primitiva ha tornat a repartir un premi a la Comunitat, en aquest cas de 1a categoria, és a dir, 6 encerts.

L’afortunat o afortunada, que havia validat el seu bolet a l’Administració número 42 de València, ubicada al carrer Francisco de Bellvis, s’emporta un total de 781.249,30 euros. La sort ha quedat repartida en aquesta ocasió, ja que altre bolet amb 6 encerts ha sigut segellat a Canàries.

Pel que fa al pròxim sorteig de la Loteria Primitiva, comptarà amb un pot de més de 5 milions d’euros, ja que com que no hi ha cap encertant de categoria especial en aquest últim sorteig, els diners del premi s’acumulen.

La fortuna somriu als valencians

Fa uns dies un altre valencià aconseguia un gran premi a la Primitiva. L’afortunat, que va validar el seu bitllet a Tavernes Blanques (València), ha percebut més de 79,4 milions d’euros en haver sigut l’únic encertant del sorteig d’aquell dijous, segons va informar Loteries i Apostes de l’Estat. El bitllet guanyador va ser validat en l’Administració de Loteries número 1 de la citada localitat, situada en el número 110 de l’avinguda Corts Valencianes.

Com a únic encertant de Categoria Especial (sis encerts i el reintegrament), i amb el premi acumulat de Primera Categoria, l’home cobrarà 79.448.758,55 euros. L’afortunat, que es va donar a conéixer en guanyar el premi, és un empresari de Bonrepòs.

Com jugar a la Primitiva?

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d’una taula d’entre l’1 al 49; l’objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s’extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

L’aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L’aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

També s’extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d’un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.