Un encertant de València guanya vora 800.000 euros en l’últim sorteig de la Primitiva

La sort torna a somriure als valencians. La Loteria Primitiva ha tornat a repartir un premi a la Comunitat, en aquest cas de 1a categoria, és a dir, 6 encerts.

L’afortunat o afortunada, que havia validat el seu bolet a l’Administració número 42 de València, ubicada al carrer Francisco de Bellvis, s’emporta un total de 781.249,30 euros. La sort ha quedat repartida en aquesta ocasió, ja que altre bolet amb 6 encerts ha sigut segellat a Canàries.

Pel que fa al pròxim sorteig de la Loteria Primitiva, comptarà amb un pot de més de 5 milions d’euros, ja que com que no hi ha cap encertant de categoria especial en aquest últim sorteig, els diners del premi s’acumulen.

La fortuna somriu als valencians

Fa uns dies un altre valencià aconseguia un gran premi a la Primitiva. L’afortunat, que va validar el seu bitllet a Tavernes Blanques (València), ha percebut més de 79,4 milions d’euros en haver sigut l’únic encertant del sorteig d’aquell dijous, segons va informar Loteries i Apostes de l’Estat. El bitllet guanyador va ser validat en l’Administració de Loteries número 1 de la citada localitat, situada en el número 110 de l’avinguda Corts Valencianes.

Com a únic encertant de Categoria Especial (sis encerts i el reintegrament), i amb el premi acumulat de Primera Categoria, l’home cobrarà 79.448.758,55 euros. L’afortunat, que es va donar a conéixer en guanyar el premi, és un empresari de Bonrepòs.

Com jugar a la Primitiva?

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d’una taula d’entre l’1 al 49; l’objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s’extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

L’aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L’aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

També s’extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d’un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

Últimes notícies

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.

Els hidroavions salven la mítica ermita de Santa Bàrbera d’Onda del foc

Els mitjans aeris d’extinció han aconseguit salvar in extremis l’ermita de Santa Bàrbera d’Onda, envoltada per les flames de l’incendi iniciat fa cinc dies a Vall d'Uixó, que ja ha cremat 9.300 hectàrees.

El PSPV exigirà explicacions a Pérez Llorca i Valderrama pel gran incendi de la Vall d’Uixó

El PSPV ha avançat que reclamarà en Les Corts la compareixença del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i del conseller d'Emergències, Juan Carlos Valderrama, per a donar explicacions sobre l'incendi actiu de la Vall d'Uixó. La portaveu adjunta, María José Salvador, subratlla que ara la prioritat és l'extinció, però avisa que després exigiran responsabilitats polítiques.
FILMOTECA D'ESTIU