Un encertant de València guanya vora 800.000 euros en l’últim sorteig de la Primitiva

La sort torna a somriure als valencians. La Loteria Primitiva ha tornat a repartir un premi a la Comunitat, en aquest cas de 1a categoria, és a dir, 6 encerts.

L’afortunat o afortunada, que havia validat el seu bolet a l’Administració número 42 de València, ubicada al carrer Francisco de Bellvis, s’emporta un total de 781.249,30 euros. La sort ha quedat repartida en aquesta ocasió, ja que altre bolet amb 6 encerts ha sigut segellat a Canàries.

Pel que fa al pròxim sorteig de la Loteria Primitiva, comptarà amb un pot de més de 5 milions d’euros, ja que com que no hi ha cap encertant de categoria especial en aquest últim sorteig, els diners del premi s’acumulen.

La fortuna somriu als valencians

Fa uns dies un altre valencià aconseguia un gran premi a la Primitiva. L’afortunat, que va validar el seu bitllet a Tavernes Blanques (València), ha percebut més de 79,4 milions d’euros en haver sigut l’únic encertant del sorteig d’aquell dijous, segons va informar Loteries i Apostes de l’Estat. El bitllet guanyador va ser validat en l’Administració de Loteries número 1 de la citada localitat, situada en el número 110 de l’avinguda Corts Valencianes.

Com a únic encertant de Categoria Especial (sis encerts i el reintegrament), i amb el premi acumulat de Primera Categoria, l’home cobrarà 79.448.758,55 euros. L’afortunat, que es va donar a conéixer en guanyar el premi, és un empresari de Bonrepòs.

Com jugar a la Primitiva?

Per a participar en la Primitiva se seleccionen 6 números diferents d’una taula d’entre l’1 al 49; l’objectiu és encertar la combinació guanyadora en el sorteig corresponent de dijous o dissabte, formada per 6 boles de les 49 que s’extrauen del bombo, que comunament es coneix com el 6/49.

L’aposta simple costa un euro i poden acumular-se fins a huit apostes per bitllet, triant els 6 nombres en cada aposta. L’aposta múltiple permet jugar fins a onze nombres per aposta. A major nombre de múltiples major serà la teua aposta i les teues possibilitats de guanyar.

També s’extrau una bola extra com a nombre complementari, i una altra bola d’un bombo a banda, entre el 0 i el 9, que fa de nombre de reintegrament. Per a guanyar el major premi cal encertar els 6 nombres més el reintegrament.

Últimes notícies

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.