L’Escola d’Adults de Godella participarà en un projecte per a millorar l’ús de la tecnologia en la vida diària

 

L’Escola d’Adults de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha estat seleccionada per a participar en el projecte experimental DIGICOMP València per al pròxim curs i que permetrà als assistents millorar les habilitats en l’ús de la tecnologia.

 

Este projecte va dirigit a les persones interessades a utilitzar la tecnologia en aquelles facetes de la seua vida en què pot ser d’utilitat. D’esta manera, a través de l’Escola d’Adults de Godella, es lluitarà contra la bretxa digital.

 

La Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports i la Direcció General de Lluita contra la bretxa digital de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital intervenen en DIGICOMP València.

 

En Godella, un professor especialitzat en les noves tecnologies impartirà els nivells bàsics A1 i A2 que donaran les nocions necessàries als participants. Teresa Bueso, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Godella, s’ha mostrat molt contenta amb la inclusió de l’Escola d’Adults en l’innovador projecte.

 

«Tindrem l’oportunitat d’oferir els coneixements bàsics en l’ús de les noves tecnologies als nostres ciutadans. Això els permetrà millorar en facetes de la seua vida diària com demanar cita amb el metge o fer un tràmit en el banc o en Hisenda», ha explicat la regidora.

 

«En ser un centre de nova incorporació disposarem d’un professor que oferirà als nostres alumnes formació en els nivells bàsics durant el curs 2020-21 que comença després de l’estiu», ha conclòs Bueso. 

 

A partir de setembre es facilitarà tota la informació sobre els horaris i els grups.

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.