L’Escola d’Adults de Godella participarà en un projecte per a millorar l’ús de la tecnologia en la vida diària

 

L’Escola d’Adults de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha estat seleccionada per a participar en el projecte experimental DIGICOMP València per al pròxim curs i que permetrà als assistents millorar les habilitats en l’ús de la tecnologia.

 

Este projecte va dirigit a les persones interessades a utilitzar la tecnologia en aquelles facetes de la seua vida en què pot ser d’utilitat. D’esta manera, a través de l’Escola d’Adults de Godella, es lluitarà contra la bretxa digital.

 

La Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports i la Direcció General de Lluita contra la bretxa digital de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital intervenen en DIGICOMP València.

 

En Godella, un professor especialitzat en les noves tecnologies impartirà els nivells bàsics A1 i A2 que donaran les nocions necessàries als participants. Teresa Bueso, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Godella, s’ha mostrat molt contenta amb la inclusió de l’Escola d’Adults en l’innovador projecte.

 

«Tindrem l’oportunitat d’oferir els coneixements bàsics en l’ús de les noves tecnologies als nostres ciutadans. Això els permetrà millorar en facetes de la seua vida diària com demanar cita amb el metge o fer un tràmit en el banc o en Hisenda», ha explicat la regidora.

 

«En ser un centre de nova incorporació disposarem d’un professor que oferirà als nostres alumnes formació en els nivells bàsics durant el curs 2020-21 que comença després de l’estiu», ha conclòs Bueso. 

 

A partir de setembre es facilitarà tota la informació sobre els horaris i els grups.

Últimes notícies

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.