L’Escola d’Adults de Godella participarà en un projecte per a millorar l’ús de la tecnologia en la vida diària

 

L’Escola d’Adults de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha estat seleccionada per a participar en el projecte experimental DIGICOMP València per al pròxim curs i que permetrà als assistents millorar les habilitats en l’ús de la tecnologia.

 

Este projecte va dirigit a les persones interessades a utilitzar la tecnologia en aquelles facetes de la seua vida en què pot ser d’utilitat. D’esta manera, a través de l’Escola d’Adults de Godella, es lluitarà contra la bretxa digital.

 

La Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports i la Direcció General de Lluita contra la bretxa digital de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital intervenen en DIGICOMP València.

 

En Godella, un professor especialitzat en les noves tecnologies impartirà els nivells bàsics A1 i A2 que donaran les nocions necessàries als participants. Teresa Bueso, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Godella, s’ha mostrat molt contenta amb la inclusió de l’Escola d’Adults en l’innovador projecte.

 

«Tindrem l’oportunitat d’oferir els coneixements bàsics en l’ús de les noves tecnologies als nostres ciutadans. Això els permetrà millorar en facetes de la seua vida diària com demanar cita amb el metge o fer un tràmit en el banc o en Hisenda», ha explicat la regidora.

 

«En ser un centre de nova incorporació disposarem d’un professor que oferirà als nostres alumnes formació en els nivells bàsics durant el curs 2020-21 que comença després de l’estiu», ha conclòs Bueso. 

 

A partir de setembre es facilitarà tota la informació sobre els horaris i els grups.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.