15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’Escola d’Adults de Godella participarà en un projecte per a millorar l’ús de la tecnologia en la vida diària

 

L’Escola d’Adults de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha estat seleccionada per a participar en el projecte experimental DIGICOMP València per al pròxim curs i que permetrà als assistents millorar les habilitats en l’ús de la tecnologia.

 

Este projecte va dirigit a les persones interessades a utilitzar la tecnologia en aquelles facetes de la seua vida en què pot ser d’utilitat. D’esta manera, a través de l’Escola d’Adults de Godella, es lluitarà contra la bretxa digital.

 

La Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports i la Direcció General de Lluita contra la bretxa digital de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital intervenen en DIGICOMP València.

 

En Godella, un professor especialitzat en les noves tecnologies impartirà els nivells bàsics A1 i A2 que donaran les nocions necessàries als participants. Teresa Bueso, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Godella, s’ha mostrat molt contenta amb la inclusió de l’Escola d’Adults en l’innovador projecte.

 

«Tindrem l’oportunitat d’oferir els coneixements bàsics en l’ús de les noves tecnologies als nostres ciutadans. Això els permetrà millorar en facetes de la seua vida diària com demanar cita amb el metge o fer un tràmit en el banc o en Hisenda», ha explicat la regidora.

 

«En ser un centre de nova incorporació disposarem d’un professor que oferirà als nostres alumnes formació en els nivells bàsics durant el curs 2020-21 que comença després de l’estiu», ha conclòs Bueso. 

 

A partir de setembre es facilitarà tota la informació sobre els horaris i els grups.

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.