L’Escola d’Adults de Godella participarà en un projecte per a millorar l’ús de la tecnologia en la vida diària

 

L’Escola d’Adults de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha estat seleccionada per a participar en el projecte experimental DIGICOMP València per al pròxim curs i que permetrà als assistents millorar les habilitats en l’ús de la tecnologia.

 

Este projecte va dirigit a les persones interessades a utilitzar la tecnologia en aquelles facetes de la seua vida en què pot ser d’utilitat. D’esta manera, a través de l’Escola d’Adults de Godella, es lluitarà contra la bretxa digital.

 

La Direcció General d’Innovació Educativa i Ordenació de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esports i la Direcció General de Lluita contra la bretxa digital de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital intervenen en DIGICOMP València.

 

En Godella, un professor especialitzat en les noves tecnologies impartirà els nivells bàsics A1 i A2 que donaran les nocions necessàries als participants. Teresa Bueso, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Godella, s’ha mostrat molt contenta amb la inclusió de l’Escola d’Adults en l’innovador projecte.

 

«Tindrem l’oportunitat d’oferir els coneixements bàsics en l’ús de les noves tecnologies als nostres ciutadans. Això els permetrà millorar en facetes de la seua vida diària com demanar cita amb el metge o fer un tràmit en el banc o en Hisenda», ha explicat la regidora.

 

«En ser un centre de nova incorporació disposarem d’un professor que oferirà als nostres alumnes formació en els nivells bàsics durant el curs 2020-21 que comença després de l’estiu», ha conclòs Bueso. 

 

A partir de setembre es facilitarà tota la informació sobre els horaris i els grups.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.