Quatre espectacles de la programació de Nadal per a esta setmana en Sagunt

 

La completa programació de Nadal que ha preparat l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del treball coordinat de quatre regidories, porta esta setmana quatre espectacles culturals i lúdics destinats a xiquets i públic familiar.

 

El dimecres, 24 de desembre, l’Albereda acollirà l’espectacle musical ‘Nadal Rock’ del grup Trébol Teatro. És un espectacle organitzat per la delegació de Festes amb veus en directe compost per nadales versionades al rock, acompanyats de marionetes i balls.

 

Trébol Teatro va nàixer en 2017 de la mà del seu creador, Eder Prada. Començarà a les 11.30 hores i tindrà una duració de 50 minuts. Serà en castellà, amb accés lliure i aforament limitat. Les entrades s’han de reservar en Servientradas.

 

Dos obres de teatre

Este mateix dia, en el Centre Cultural Mario Monreal, la delegació de Joventut i Infància oferirà la pel·lícula d’animació Arthur Christmas. Començarà a les 11.30 hores, amb accés lliure i aforament limitat. També es projectarà en el Casal Jove dos dies després, 26 de desembre, a les 11.30 hores. Per a reservar entrada en la sessió del Casal Jove, els interessats han d’entrar en contacte amb el Casal Jove.

 

La programació continuarà amb dos obres de teatre. El dissabte, 26 de desembre, es representarà ‘Nautilus: 20.000 llegües de viatge submarí’, en el Centre Cultural Mario Monreal. Organitzada per la delegació de Festes, començarà a les 18.00 hores, amb entrada gratuïta i aforament limitat. És en valencià i va dirigida a un públic familiar. Esta obra és una versió de la clàssica novel·la d’aventures de J. Verne, amb una lectura actual, compromesa i ecologista, a càrrec de La Negra. És una companyia constituïda en 2017 per l’actor Carlos Amador i el dramaturg Diego Guill.

 

Per a finalitzar, el diumenge, 27 de desembre, es representarà en el Mario Monreal l’obra Kubik. Organitzada per la delegació de Cultura, a partir de les 18.00 hores, en valencià, amb aforament limitat i entrada gratuïta per a tots els públics. És un espectacle produït per Teatro Paraíso que està inspirat en els jocs dels xiquets que experimenten físicament amb el seu entorn per a comprendre’l.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.