Quatre espectacles de la programació de Nadal per a esta setmana en Sagunt

 

La completa programació de Nadal que ha preparat l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del treball coordinat de quatre regidories, porta esta setmana quatre espectacles culturals i lúdics destinats a xiquets i públic familiar.

 

El dimecres, 24 de desembre, l’Albereda acollirà l’espectacle musical ‘Nadal Rock’ del grup Trébol Teatro. És un espectacle organitzat per la delegació de Festes amb veus en directe compost per nadales versionades al rock, acompanyats de marionetes i balls.

 

Trébol Teatro va nàixer en 2017 de la mà del seu creador, Eder Prada. Començarà a les 11.30 hores i tindrà una duració de 50 minuts. Serà en castellà, amb accés lliure i aforament limitat. Les entrades s’han de reservar en Servientradas.

 

Dos obres de teatre

Este mateix dia, en el Centre Cultural Mario Monreal, la delegació de Joventut i Infància oferirà la pel·lícula d’animació Arthur Christmas. Començarà a les 11.30 hores, amb accés lliure i aforament limitat. També es projectarà en el Casal Jove dos dies després, 26 de desembre, a les 11.30 hores. Per a reservar entrada en la sessió del Casal Jove, els interessats han d’entrar en contacte amb el Casal Jove.

 

La programació continuarà amb dos obres de teatre. El dissabte, 26 de desembre, es representarà ‘Nautilus: 20.000 llegües de viatge submarí’, en el Centre Cultural Mario Monreal. Organitzada per la delegació de Festes, començarà a les 18.00 hores, amb entrada gratuïta i aforament limitat. És en valencià i va dirigida a un públic familiar. Esta obra és una versió de la clàssica novel·la d’aventures de J. Verne, amb una lectura actual, compromesa i ecologista, a càrrec de La Negra. És una companyia constituïda en 2017 per l’actor Carlos Amador i el dramaturg Diego Guill.

 

Per a finalitzar, el diumenge, 27 de desembre, es representarà en el Mario Monreal l’obra Kubik. Organitzada per la delegació de Cultura, a partir de les 18.00 hores, en valencià, amb aforament limitat i entrada gratuïta per a tots els públics. És un espectacle produït per Teatro Paraíso que està inspirat en els jocs dels xiquets que experimenten físicament amb el seu entorn per a comprendre’l.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.