Quatre espectacles de la programació de Nadal per a esta setmana en Sagunt

 

La completa programació de Nadal que ha preparat l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del treball coordinat de quatre regidories, porta esta setmana quatre espectacles culturals i lúdics destinats a xiquets i públic familiar.

 

El dimecres, 24 de desembre, l’Albereda acollirà l’espectacle musical ‘Nadal Rock’ del grup Trébol Teatro. És un espectacle organitzat per la delegació de Festes amb veus en directe compost per nadales versionades al rock, acompanyats de marionetes i balls.

 

Trébol Teatro va nàixer en 2017 de la mà del seu creador, Eder Prada. Començarà a les 11.30 hores i tindrà una duració de 50 minuts. Serà en castellà, amb accés lliure i aforament limitat. Les entrades s’han de reservar en Servientradas.

 

Dos obres de teatre

Este mateix dia, en el Centre Cultural Mario Monreal, la delegació de Joventut i Infància oferirà la pel·lícula d’animació Arthur Christmas. Començarà a les 11.30 hores, amb accés lliure i aforament limitat. També es projectarà en el Casal Jove dos dies després, 26 de desembre, a les 11.30 hores. Per a reservar entrada en la sessió del Casal Jove, els interessats han d’entrar en contacte amb el Casal Jove.

 

La programació continuarà amb dos obres de teatre. El dissabte, 26 de desembre, es representarà ‘Nautilus: 20.000 llegües de viatge submarí’, en el Centre Cultural Mario Monreal. Organitzada per la delegació de Festes, començarà a les 18.00 hores, amb entrada gratuïta i aforament limitat. És en valencià i va dirigida a un públic familiar. Esta obra és una versió de la clàssica novel·la d’aventures de J. Verne, amb una lectura actual, compromesa i ecologista, a càrrec de La Negra. És una companyia constituïda en 2017 per l’actor Carlos Amador i el dramaturg Diego Guill.

 

Per a finalitzar, el diumenge, 27 de desembre, es representarà en el Mario Monreal l’obra Kubik. Organitzada per la delegació de Cultura, a partir de les 18.00 hores, en valencià, amb aforament limitat i entrada gratuïta per a tots els públics. És un espectacle produït per Teatro Paraíso que està inspirat en els jocs dels xiquets que experimenten físicament amb el seu entorn per a comprendre’l.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.