Quatre espectacles de la programació de Nadal per a esta setmana en Sagunt

 

La completa programació de Nadal que ha preparat l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del treball coordinat de quatre regidories, porta esta setmana quatre espectacles culturals i lúdics destinats a xiquets i públic familiar.

 

El dimecres, 24 de desembre, l’Albereda acollirà l’espectacle musical ‘Nadal Rock’ del grup Trébol Teatro. És un espectacle organitzat per la delegació de Festes amb veus en directe compost per nadales versionades al rock, acompanyats de marionetes i balls.

 

Trébol Teatro va nàixer en 2017 de la mà del seu creador, Eder Prada. Començarà a les 11.30 hores i tindrà una duració de 50 minuts. Serà en castellà, amb accés lliure i aforament limitat. Les entrades s’han de reservar en Servientradas.

 

Dos obres de teatre

Este mateix dia, en el Centre Cultural Mario Monreal, la delegació de Joventut i Infància oferirà la pel·lícula d’animació Arthur Christmas. Començarà a les 11.30 hores, amb accés lliure i aforament limitat. També es projectarà en el Casal Jove dos dies després, 26 de desembre, a les 11.30 hores. Per a reservar entrada en la sessió del Casal Jove, els interessats han d’entrar en contacte amb el Casal Jove.

 

La programació continuarà amb dos obres de teatre. El dissabte, 26 de desembre, es representarà ‘Nautilus: 20.000 llegües de viatge submarí’, en el Centre Cultural Mario Monreal. Organitzada per la delegació de Festes, començarà a les 18.00 hores, amb entrada gratuïta i aforament limitat. És en valencià i va dirigida a un públic familiar. Esta obra és una versió de la clàssica novel·la d’aventures de J. Verne, amb una lectura actual, compromesa i ecologista, a càrrec de La Negra. És una companyia constituïda en 2017 per l’actor Carlos Amador i el dramaturg Diego Guill.

 

Per a finalitzar, el diumenge, 27 de desembre, es representarà en el Mario Monreal l’obra Kubik. Organitzada per la delegació de Cultura, a partir de les 18.00 hores, en valencià, amb aforament limitat i entrada gratuïta per a tots els públics. És un espectacle produït per Teatro Paraíso que està inspirat en els jocs dels xiquets que experimenten físicament amb el seu entorn per a comprendre’l.

Últimes notícies

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.