Anuncios

Quatre espectacles de la programació de Nadal per a esta setmana en Sagunt

 

La completa programació de Nadal que ha preparat l’Ajuntament de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València), a través del treball coordinat de quatre regidories, porta esta setmana quatre espectacles culturals i lúdics destinats a xiquets i públic familiar.

 

El dimecres, 24 de desembre, l’Albereda acollirà l’espectacle musical ‘Nadal Rock’ del grup Trébol Teatro. És un espectacle organitzat per la delegació de Festes amb veus en directe compost per nadales versionades al rock, acompanyats de marionetes i balls.

Anuncios

 

Trébol Teatro va nàixer en 2017 de la mà del seu creador, Eder Prada. Començarà a les 11.30 hores i tindrà una duració de 50 minuts. Serà en castellà, amb accés lliure i aforament limitat. Les entrades s’han de reservar en Servientradas.

 

Dos obres de teatre

Este mateix dia, en el Centre Cultural Mario Monreal, la delegació de Joventut i Infància oferirà la pel·lícula d’animació Arthur Christmas. Començarà a les 11.30 hores, amb accés lliure i aforament limitat. També es projectarà en el Casal Jove dos dies després, 26 de desembre, a les 11.30 hores. Per a reservar entrada en la sessió del Casal Jove, els interessats han d’entrar en contacte amb el Casal Jove.

 

La programació continuarà amb dos obres de teatre. El dissabte, 26 de desembre, es representarà ‘Nautilus: 20.000 llegües de viatge submarí’, en el Centre Cultural Mario Monreal. Organitzada per la delegació de Festes, començarà a les 18.00 hores, amb entrada gratuïta i aforament limitat. És en valencià i va dirigida a un públic familiar. Esta obra és una versió de la clàssica novel·la d’aventures de J. Verne, amb una lectura actual, compromesa i ecologista, a càrrec de La Negra. És una companyia constituïda en 2017 per l’actor Carlos Amador i el dramaturg Diego Guill.

 

Per a finalitzar, el diumenge, 27 de desembre, es representarà en el Mario Monreal l’obra Kubik. Organitzada per la delegació de Cultura, a partir de les 18.00 hores, en valencià, amb aforament limitat i entrada gratuïta per a tots els públics. És un espectacle produït per Teatro Paraíso que està inspirat en els jocs dels xiquets que experimenten físicament amb el seu entorn per a comprendre’l.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.

Una empresa alacantina patenta taulers d’aglomerat amb residus de palmera i sense coles

Una spin off de la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera i sense coles, aprofitant milers de tones que hui acaben en abocadors.

PLD Space ultima el debut del coet Miura 5 entre nervis i ambició global

PLD Space es prepara per al primer vol demostratiu de Miura 5 en el segon semestre de l'any des de Kurú, un examen clau per al seu salt comercial i la seua ambició global.
Anuncios