L’Exèrcit posa carpes en l’Hospital de Llíria per a fer PCR

 

Unitats d’Exèrcit de Terra de la base de Marines han instal·lat una carpa i tres tendes en l’exterior de l’Hospital de Llíria, en el Camp de Túria (València), per a protegir de les inclemències meteorològiques al personal sanitari que fa les proves PCR als qui acudixen a estes instal·lacions amb cotxe.

 

Segons han confirmat a EFE fonts de la Conselleria de Sanitat, estes carpes es van habilitar dijous passat, coincidint amb l’episodi de fortes tempestes que van afectar la major part del territori valencià. Amb esta mesura, s’espera alliberar també la sala d’espera d’urgències d’este hospital, i garantir un circuit separat per als qui acudixen per sospita de contagi per coronavirus.

 

Els hospitals valencians tenen a 1.580 persones ingressades (50 més que el dimecres) i d’elles 260 estan en l’UCI (dotze més), segons les dades de Sanitat, que indiquen que s’han fet 1.551.459 proves per a detectar el coronavirus (1.392.426 a través de PCR i 159.033 amb test ràpid).

Anuncios

Últimes notícies

Barcala rep a les noves belleas del foc i els reconeix com a símbol de les Fogueres

L'alcalde d'Alacant i la corporació municipal han rebut oficialment a les noves belleas del foc adulta i infantil i a les seues dames, als qui han reconegut com a ambaixadores de les Fogueres durant tot l'any.

Robatori de 800 metres de línia elèctrica deixa sense enllumenat a la pedania del Escorratel a Orihuela

El robatori d'uns 800 metres de cablejat elèctric, entre línies subterrànies i aèries, ha deixat sense enllumenat públic a la pedania del Escorratel, a Orihuela, mentres l'Ajuntament treballa per a reposar el servici amb caràcter d'urgència.

Detingut un jove de 26 anys per un apunyalament mortal en un comerç de València

La Policia Nacional ha detingut a un jove de 26 anys per la mort a ganivetades d'un altre home en un comerç del barri de Russafa, a València. El Grup d'Homicidis investiga les causes del crim i la Policia Científica analitza l'escena.

La dura temporada de Carlos Álvarez en el Llevant acaba una altra vegada en la infermeria

Carlos Álvarez, heroi de l'últim ascens del Llevant, s'ha lesionat el turmell esquerre i està pràcticament descartat per als quatre partits finals de LaLiga EA Sports després d'un curs plagat de problemes físics.

El Consell insistix a tendir la mà a les associacions de víctimes de la dana malgrat les seues crítiques

El Consell afirma que mantindrà el diàleg amb totes les associacions de víctimes de la dana, malgrat l'absència de dos col·lectius en una reunió clau i a les seues crítiques per la falta de respostes a les seues necessitats urgents.

Macrooperació policial a Benidorm: 80 detinguts per tràfic de drogues en locals d’oci

Una macrooperació conjunta en una zona d'oci de Benidorm se salda amb 80 detinguts per presumptes delictes de tràfic de drogues i pertinença a grup criminal, a més de diverses sancions administratives als locals inspeccionats.

El València Basket perseguix una remuntada històrica davant el Panathinaikos en l’Eurolliga

El València Basket necessita alçar un 0-2 davant el Panathinaikos per a entrar en la Final Four de l'Eurolliga, una gesta que només va aconseguir el Reial Madrid davant el Partizan en 2023.

El Consell titlla de caos la regularització extraordinària d’immigrants del Govern central

El Govern valencià acusa l'Executiu central d'impulsar una regularització extraordinària d'immigrants sense memòria econòmica i alerta del seu impacte en sanitat, educació, servicis socials i vivenda.