10.5 C
València
Dissabte, 27 desembre, 2025

Una extronista de ‘MYHYV’ de Castelló detinguda en la macrooperació antidroga

La detinguda en el plató de MYHYV

 

La jove de Castelló, famosa en el món de la televisió per ser tronista del ja desaparegut programa ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘ (MYHYV), i que es troba entre els 21 detinguts en la macrooperació contra el cultiu de marihuana a la província, la extronista ha quedat en llibertat amb càrrecs. Esta operació s’ha saldat amb ni més ni menys que 170 quilos de marihuana confiscats en 12 registres domiciliaris realitzats a Castelló, Almassora i Vila-real (vuit d’ells, simultanis).

Laura A., de 27 anys i coneguda per la seua intervenció fa aproximadament un any i mig en el popular programa del cor de Telecinco, que va deixar d’emetre’s el passat 21 de març, s’enfronta, com la resta de detinguts, a delictes contra la salut pública, blanqueig de capitals, pertinença a organització criminal i defraudació de fluid elèctric. Un home de nacionalitat espanyola de 35 anys ha estat detingut com a capitost de l‘organització, mentre que un altre dels implicats, de 33 anys, ha estat identificat com la seua mà dreta.

Els investigadors portaven un any seguint la pista als membres de la banda, ara han pogut requisar 13 vehicles –sent vuit d’ells d’alta gamma– i 35.000 euros en efectiu. Així mateix, en el marc de l’operatiu policial, van bloquejar 53 comptes bancaris i es van confiscar de telèfons mòbils, ordinadors, televisors i documentació relacionada amb l’activitat de l’organització.

La castellonenca, mare d’una xiqueta compaginava el seu treball en un saló de bellesa amb les seues aparicions televisives en Telecinco i ha exercit de model per a diverses agències. Anys enrere va treballar en un negoci familiar d’hosteleria i va participar en diversos certàmens de bellesa celebrats a la província de Castelló.

 

Laura A. de Castelló posant com a model en la platja

 

Mujeres y Hombres y Viceversa’ va ser un programa de gran èxit

 

Mujeres y hombres y viceversa va ser un programa de cites i búsqueda de parella produït per Magnolia TV que s’emetia primer a Telecinco i posteriorment a Cuatro presentat per Emma García des de 2008 fins a 2018, i més tard per Toñi Moreno, Nagore Robles i Jesús Vázquez.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.