La Família Reial, preocupada per algunes actituds de Victoria Federica

Victòria Frederica

La Família Reial està preocupada per algunes actituds de Victoria Federica | València Diari
 

 

Són temps foscos per a la família de Felip VI. Des de ja fa uns anys, la Casa Reial viu en una contínua polèmica que lluny de disminuir, pareix que cada vegada siga més gran i angoixant, tot i els seus intents d’aparentar normalitat i mantindre la discreció. I és que, just quan l’entorn dels Reis comença a estar calmat i sembla que les aigües tornen al seu curs, sempre passa alguna cosa que aconsegueix deixar la imatge de la monarquia en una posició més incerta que abans.

 

Per si els embolics i les polèmiques en què es veuen immersos els membres adults de la Família Reial no foren suficients, ara part de la generació més jove de la família comença a entrar en una època tan complicada com la de l’adolescència, fet que encara aconsegueix posar més ferro a l’assumpte.

 

Zarzuela, preocupada per l’actitud de Froilán i Victoria Federica

És el cas de Froilán i Victoria Federica, que s’han convertit en la principal preocupació del seu entorn directe per les seues eixides de to o, dit d’una altra manera, de totes aquelles actituds i comportaments que la Família Reial no considera adequades. Ho recull el mitjà ‘Jaleos del Corazón’.

 

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

L’entorn de la jove no veu amb bons ulls la relació de Victoria Federica i Gonzalo Caballero | València Diari

 

Encara que les preocupacions pel primogènit de la infanta Elena no suposen cap novetat, el cert és que a Zarzuela hi ha certa inquietud respecte a la seua filla menuda. Concretament, la família sent cert recel per la parella de Victoria Federica, el torero Gonzalo Caballero.

 

Gonzalo Caballero, en el punt de mira

I és que, tot i que els joves viuen la seua relació amb discreció i apartats del focus dels mitjans, és inevitable que la premsa del cor acabe publicant alguna fotografia de l’última escapada de la parella o de les mostres d’afecte que s’han dedicat mentre caminaven pel carrer.

 

Precisament, un dels fets que més agitació ha causat en el sí de la família de Felip VI és l’incident que va patir fa unes setmanes la benjamina de la Infanta i de Jaime de Marichalar, quan va ser envestida per una ‘vaquilla’ durant una escapada que va fer amb el seu nóvio i un grup d’amics.

 

Però aquest no és l’únic motiu pel qual a la Casa Reial li preocupa Victoria Federica. I és que el rendiment acadèmic de la jove no és el desitjat per la seua família, que no va veure amb bons ulls que repetira 1r de Batxillerat.

 

Disgustats perquè han mostrat preferències polítiques

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

Els joves viuen la seua relació amb discreció | València Diari

 

A banda de tot això, les alarmes s’han disparat en els últims dies a causa dels posicionaments polítics que han manifestat —directa o indirectament— els dos fills de la Infanta Elena. Així, mentre que Froilán va rebre una reprimenda des de Zarzuela després d’assistir a la manifestació convocada a Colón pels tres partits de dretes en contra del Govern de Pedro Sánchez, Victoria Federica es va deixar veure a la festa ‘Cañas por España’ organitzada pel partit ultradretà VOX.

 

I és que, si hi ha alguna cosa que està mal vista entre la societat, és precisament que la Família Reial mostre preferències polítiques de qualsevol classe, encara que siga vox populi que Felip VI és de dretes —una informació que va fer pública la periodista Pilar Eyre—.  I és que, tal com han fet patent fonts pròximes a Zarzuela, “en alguns casos és escandalós, perquè ells porten membres de seguretat de la Casa del Rei pagats per tots els espanyols, i no tots els espanyols són de dretes”. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.

Pérez Llorca reivindica els avanços del poble gitano i reforça l’aposta per les polítiques socials

Juanfran Pérez Llorca subratlla els avanços del poble gitano en la Comunitat Valenciana i reafirma el compromís del Consell amb la inclusió i les polítiques socials.

Aemet activa l’avís groc a Alacant per pluges intenses i a Castelló per vent fort

Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral sud d'Alacant per pluges de fins a 20 l/m² en una hora i en el nord de Castelló per ratxes de vent de 80 km/h.

Cepeda i Dituro rescaten a l’Elx davant un València superior però sense punteria

Un gol de Lucas Cepeda i una actuació decisiva de Matías Dituro van donar oxigen a l'Elx davant un València que va generar més ocasions però va tornar a fallar en la definició.