La Família Reial, preocupada per algunes actituds de Victoria Federica

Victòria Frederica

La Família Reial està preocupada per algunes actituds de Victoria Federica | València Diari
 

 

Són temps foscos per a la família de Felip VI. Des de ja fa uns anys, la Casa Reial viu en una contínua polèmica que lluny de disminuir, pareix que cada vegada siga més gran i angoixant, tot i els seus intents d’aparentar normalitat i mantindre la discreció. I és que, just quan l’entorn dels Reis comença a estar calmat i sembla que les aigües tornen al seu curs, sempre passa alguna cosa que aconsegueix deixar la imatge de la monarquia en una posició més incerta que abans.

 

Per si els embolics i les polèmiques en què es veuen immersos els membres adults de la Família Reial no foren suficients, ara part de la generació més jove de la família comença a entrar en una època tan complicada com la de l’adolescència, fet que encara aconsegueix posar més ferro a l’assumpte.

 

Zarzuela, preocupada per l’actitud de Froilán i Victoria Federica

És el cas de Froilán i Victoria Federica, que s’han convertit en la principal preocupació del seu entorn directe per les seues eixides de to o, dit d’una altra manera, de totes aquelles actituds i comportaments que la Família Reial no considera adequades. Ho recull el mitjà ‘Jaleos del Corazón’.

 

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

L’entorn de la jove no veu amb bons ulls la relació de Victoria Federica i Gonzalo Caballero | València Diari

 

Encara que les preocupacions pel primogènit de la infanta Elena no suposen cap novetat, el cert és que a Zarzuela hi ha certa inquietud respecte a la seua filla menuda. Concretament, la família sent cert recel per la parella de Victoria Federica, el torero Gonzalo Caballero.

 

Gonzalo Caballero, en el punt de mira

I és que, tot i que els joves viuen la seua relació amb discreció i apartats del focus dels mitjans, és inevitable que la premsa del cor acabe publicant alguna fotografia de l’última escapada de la parella o de les mostres d’afecte que s’han dedicat mentre caminaven pel carrer.

 

Precisament, un dels fets que més agitació ha causat en el sí de la família de Felip VI és l’incident que va patir fa unes setmanes la benjamina de la Infanta i de Jaime de Marichalar, quan va ser envestida per una ‘vaquilla’ durant una escapada que va fer amb el seu nóvio i un grup d’amics.

 

Però aquest no és l’únic motiu pel qual a la Casa Reial li preocupa Victoria Federica. I és que el rendiment acadèmic de la jove no és el desitjat per la seua família, que no va veure amb bons ulls que repetira 1r de Batxillerat.

 

Disgustats perquè han mostrat preferències polítiques

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

Els joves viuen la seua relació amb discreció | València Diari

 

A banda de tot això, les alarmes s’han disparat en els últims dies a causa dels posicionaments polítics que han manifestat —directa o indirectament— els dos fills de la Infanta Elena. Així, mentre que Froilán va rebre una reprimenda des de Zarzuela després d’assistir a la manifestació convocada a Colón pels tres partits de dretes en contra del Govern de Pedro Sánchez, Victoria Federica es va deixar veure a la festa ‘Cañas por España’ organitzada pel partit ultradretà VOX.

 

I és que, si hi ha alguna cosa que està mal vista entre la societat, és precisament que la Família Reial mostre preferències polítiques de qualsevol classe, encara que siga vox populi que Felip VI és de dretes —una informació que va fer pública la periodista Pilar Eyre—.  I és que, tal com han fet patent fonts pròximes a Zarzuela, «en alguns casos és escandalós, perquè ells porten membres de seguretat de la Casa del Rei pagats per tots els espanyols, i no tots els espanyols són de dretes». 

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.