La Família Reial, preocupada per algunes actituds de Victoria Federica

Victòria Frederica

La Família Reial està preocupada per algunes actituds de Victoria Federica | València Diari
 

 

Són temps foscos per a la família de Felip VI. Des de ja fa uns anys, la Casa Reial viu en una contínua polèmica que lluny de disminuir, pareix que cada vegada siga més gran i angoixant, tot i els seus intents d’aparentar normalitat i mantindre la discreció. I és que, just quan l’entorn dels Reis comença a estar calmat i sembla que les aigües tornen al seu curs, sempre passa alguna cosa que aconsegueix deixar la imatge de la monarquia en una posició més incerta que abans.

 

Per si els embolics i les polèmiques en què es veuen immersos els membres adults de la Família Reial no foren suficients, ara part de la generació més jove de la família comença a entrar en una època tan complicada com la de l’adolescència, fet que encara aconsegueix posar més ferro a l’assumpte.

 

Zarzuela, preocupada per l’actitud de Froilán i Victoria Federica

És el cas de Froilán i Victoria Federica, que s’han convertit en la principal preocupació del seu entorn directe per les seues eixides de to o, dit d’una altra manera, de totes aquelles actituds i comportaments que la Família Reial no considera adequades. Ho recull el mitjà ‘Jaleos del Corazón’.

 

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

L’entorn de la jove no veu amb bons ulls la relació de Victoria Federica i Gonzalo Caballero | València Diari

 

Encara que les preocupacions pel primogènit de la infanta Elena no suposen cap novetat, el cert és que a Zarzuela hi ha certa inquietud respecte a la seua filla menuda. Concretament, la família sent cert recel per la parella de Victoria Federica, el torero Gonzalo Caballero.

 

Gonzalo Caballero, en el punt de mira

I és que, tot i que els joves viuen la seua relació amb discreció i apartats del focus dels mitjans, és inevitable que la premsa del cor acabe publicant alguna fotografia de l’última escapada de la parella o de les mostres d’afecte que s’han dedicat mentre caminaven pel carrer.

 

Precisament, un dels fets que més agitació ha causat en el sí de la família de Felip VI és l’incident que va patir fa unes setmanes la benjamina de la Infanta i de Jaime de Marichalar, quan va ser envestida per una ‘vaquilla’ durant una escapada que va fer amb el seu nóvio i un grup d’amics.

 

Però aquest no és l’únic motiu pel qual a la Casa Reial li preocupa Victoria Federica. I és que el rendiment acadèmic de la jove no és el desitjat per la seua família, que no va veure amb bons ulls que repetira 1r de Batxillerat.

 

Disgustats perquè han mostrat preferències polítiques

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

Els joves viuen la seua relació amb discreció | València Diari

 

A banda de tot això, les alarmes s’han disparat en els últims dies a causa dels posicionaments polítics que han manifestat —directa o indirectament— els dos fills de la Infanta Elena. Així, mentre que Froilán va rebre una reprimenda des de Zarzuela després d’assistir a la manifestació convocada a Colón pels tres partits de dretes en contra del Govern de Pedro Sánchez, Victoria Federica es va deixar veure a la festa ‘Cañas por España’ organitzada pel partit ultradretà VOX.

 

I és que, si hi ha alguna cosa que està mal vista entre la societat, és precisament que la Família Reial mostre preferències polítiques de qualsevol classe, encara que siga vox populi que Felip VI és de dretes —una informació que va fer pública la periodista Pilar Eyre—.  I és que, tal com han fet patent fonts pròximes a Zarzuela, «en alguns casos és escandalós, perquè ells porten membres de seguretat de la Casa del Rei pagats per tots els espanyols, i no tots els espanyols són de dretes». 

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU