7.8 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

La Família Reial, preocupada per algunes actituds de Victoria Federica

Victòria Frederica

La Família Reial està preocupada per algunes actituds de Victoria Federica | València Diari
 

 

Són temps foscos per a la família de Felip VI. Des de ja fa uns anys, la Casa Reial viu en una contínua polèmica que lluny de disminuir, pareix que cada vegada siga més gran i angoixant, tot i els seus intents d’aparentar normalitat i mantindre la discreció. I és que, just quan l’entorn dels Reis comença a estar calmat i sembla que les aigües tornen al seu curs, sempre passa alguna cosa que aconsegueix deixar la imatge de la monarquia en una posició més incerta que abans.

 

Per si els embolics i les polèmiques en què es veuen immersos els membres adults de la Família Reial no foren suficients, ara part de la generació més jove de la família comença a entrar en una època tan complicada com la de l’adolescència, fet que encara aconsegueix posar més ferro a l’assumpte.

 

Zarzuela, preocupada per l’actitud de Froilán i Victoria Federica

És el cas de Froilán i Victoria Federica, que s’han convertit en la principal preocupació del seu entorn directe per les seues eixides de to o, dit d’una altra manera, de totes aquelles actituds i comportaments que la Família Reial no considera adequades. Ho recull el mitjà ‘Jaleos del Corazón’.

 

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

L’entorn de la jove no veu amb bons ulls la relació de Victoria Federica i Gonzalo Caballero | València Diari

 

Encara que les preocupacions pel primogènit de la infanta Elena no suposen cap novetat, el cert és que a Zarzuela hi ha certa inquietud respecte a la seua filla menuda. Concretament, la família sent cert recel per la parella de Victoria Federica, el torero Gonzalo Caballero.

 

Gonzalo Caballero, en el punt de mira

I és que, tot i que els joves viuen la seua relació amb discreció i apartats del focus dels mitjans, és inevitable que la premsa del cor acabe publicant alguna fotografia de l’última escapada de la parella o de les mostres d’afecte que s’han dedicat mentre caminaven pel carrer.

 

Precisament, un dels fets que més agitació ha causat en el sí de la família de Felip VI és l’incident que va patir fa unes setmanes la benjamina de la Infanta i de Jaime de Marichalar, quan va ser envestida per una ‘vaquilla’ durant una escapada que va fer amb el seu nóvio i un grup d’amics.

 

Però aquest no és l’únic motiu pel qual a la Casa Reial li preocupa Victoria Federica. I és que el rendiment acadèmic de la jove no és el desitjat per la seua família, que no va veure amb bons ulls que repetira 1r de Batxillerat.

 

Disgustats perquè han mostrat preferències polítiques

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

Els joves viuen la seua relació amb discreció | València Diari

 

A banda de tot això, les alarmes s’han disparat en els últims dies a causa dels posicionaments polítics que han manifestat —directa o indirectament— els dos fills de la Infanta Elena. Així, mentre que Froilán va rebre una reprimenda des de Zarzuela després d’assistir a la manifestació convocada a Colón pels tres partits de dretes en contra del Govern de Pedro Sánchez, Victoria Federica es va deixar veure a la festa ‘Cañas por España’ organitzada pel partit ultradretà VOX.

 

I és que, si hi ha alguna cosa que està mal vista entre la societat, és precisament que la Família Reial mostre preferències polítiques de qualsevol classe, encara que siga vox populi que Felip VI és de dretes —una informació que va fer pública la periodista Pilar Eyre—.  I és que, tal com han fet patent fonts pròximes a Zarzuela, “en alguns casos és escandalós, perquè ells porten membres de seguretat de la Casa del Rei pagats per tots els espanyols, i no tots els espanyols són de dretes”. 

Últimes notícies

La UPV reproduïx la inundació de la DANA a l’Horta Sud i obri noves vies per a emergències

La UPV ha reproduït amb modelatge hidràulic 2D la inundació provocada per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a l'Horta Sud. El treball valguda simulacions quasi en temps real i aporta ferramentes per a busques i revisió d'infraestructures.

Salomé Pradas afronta el dilluns un acarament per la DANA amb l’excap de gabinet de Mazón

La jutgessa ha citat a Salomé Pradas i a José Manuel Cuenca a un acarament per a aclarir suposades contradiccions sobre la gestió de la DANA. Un informe de l'Advocacia detalla anomenades en les quals es va abordar el possible confinament.

El PSOE demanarà que Feijóo comparega el 27 de gener en la comissió de la DANA del Congrés

El Grup Socialista va anunciar que reclamarà la compareixença d'Alberto Núñez Feijóo el 27 de gener en la comissió sobre la DANA. Diana Morant li va exigir donar explicacions.

Marc Márquez reapareix en el Aspar Circuit quasi cent dies després de la seua lesió

Marc Márquez va reaparéixer en el Aspar Circuit de Guadassuar quasi cent dies després de la seua caiguda a Indonèsia. Va completar dos jornades privades amb una Ducati Panigale V2S sota la supervisió de Davide Tardozzi i al costat de diversos pilots mundialistes, com a part de la seua preparació per a 2026.

Morant defén el nou model de finançament i acusa el Consell de buscar objeccions

Diana Morant ha defés que el nou model de finançament autonòmic és el millor per als valencians i ha acusat el Consell de buscar objeccions. Ha destacat que la proposta del Govern duplica la plantejada per Pérez Llorca i ha reclamat suport en la reunió del pròxim dimecres.

Els reis visitaran el 14 de gener una exposició i un projecte de la UPV a València

Els reis viatjaran a València el dimecres 14 per a inaugurar la mostra 'La transformació de València 1866-2026' i conéixer el projecte 'Salvem els fotos UPV/Recuperar les memòries'. L'agenda fixa actes a les 12.00 en el Centre del Carmen i a les 16.15 en la Facultat de Belles Arts.

Un equip tècnic treballa per a restablir la calefacció en l’IES 25 d’Abril d’Alfafar

Dos empreses treballen des de primera hora en la reparació de la calefacció de l'IES 25 d'Abril després de les queixes per falta de temperatura i talls elèctrics. La consellera ha visitat el centre i manté equips en alerta davant noves incidències.

Marta García i Eilish McColgan, pels rècords en el 10K de València

L'espanyola i la britànica atacaran este diumenge les plusmarques de 10 km a València, en una edició amb nivell internacional, eixides escalonades i 18.000 dorsals.