La Família Reial, preocupada per algunes actituds de Victoria Federica

Victòria Frederica

La Família Reial està preocupada per algunes actituds de Victoria Federica | València Diari
 

 

Són temps foscos per a la família de Felip VI. Des de ja fa uns anys, la Casa Reial viu en una contínua polèmica que lluny de disminuir, pareix que cada vegada siga més gran i angoixant, tot i els seus intents d’aparentar normalitat i mantindre la discreció. I és que, just quan l’entorn dels Reis comença a estar calmat i sembla que les aigües tornen al seu curs, sempre passa alguna cosa que aconsegueix deixar la imatge de la monarquia en una posició més incerta que abans.

 

Per si els embolics i les polèmiques en què es veuen immersos els membres adults de la Família Reial no foren suficients, ara part de la generació més jove de la família comença a entrar en una època tan complicada com la de l’adolescència, fet que encara aconsegueix posar més ferro a l’assumpte.

 

Zarzuela, preocupada per l’actitud de Froilán i Victoria Federica

És el cas de Froilán i Victoria Federica, que s’han convertit en la principal preocupació del seu entorn directe per les seues eixides de to o, dit d’una altra manera, de totes aquelles actituds i comportaments que la Família Reial no considera adequades. Ho recull el mitjà ‘Jaleos del Corazón’.

 

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

L’entorn de la jove no veu amb bons ulls la relació de Victoria Federica i Gonzalo Caballero | València Diari

 

Encara que les preocupacions pel primogènit de la infanta Elena no suposen cap novetat, el cert és que a Zarzuela hi ha certa inquietud respecte a la seua filla menuda. Concretament, la família sent cert recel per la parella de Victoria Federica, el torero Gonzalo Caballero.

 

Gonzalo Caballero, en el punt de mira

I és que, tot i que els joves viuen la seua relació amb discreció i apartats del focus dels mitjans, és inevitable que la premsa del cor acabe publicant alguna fotografia de l’última escapada de la parella o de les mostres d’afecte que s’han dedicat mentre caminaven pel carrer.

 

Precisament, un dels fets que més agitació ha causat en el sí de la família de Felip VI és l’incident que va patir fa unes setmanes la benjamina de la Infanta i de Jaime de Marichalar, quan va ser envestida per una ‘vaquilla’ durant una escapada que va fer amb el seu nóvio i un grup d’amics.

 

Però aquest no és l’únic motiu pel qual a la Casa Reial li preocupa Victoria Federica. I és que el rendiment acadèmic de la jove no és el desitjat per la seua família, que no va veure amb bons ulls que repetira 1r de Batxillerat.

 

Disgustats perquè han mostrat preferències polítiques

Victòria Frederica i Gonzalo Caballero

Els joves viuen la seua relació amb discreció | València Diari

 

A banda de tot això, les alarmes s’han disparat en els últims dies a causa dels posicionaments polítics que han manifestat —directa o indirectament— els dos fills de la Infanta Elena. Així, mentre que Froilán va rebre una reprimenda des de Zarzuela després d’assistir a la manifestació convocada a Colón pels tres partits de dretes en contra del Govern de Pedro Sánchez, Victoria Federica es va deixar veure a la festa ‘Cañas por España’ organitzada pel partit ultradretà VOX.

 

I és que, si hi ha alguna cosa que està mal vista entre la societat, és precisament que la Família Reial mostre preferències polítiques de qualsevol classe, encara que siga vox populi que Felip VI és de dretes —una informació que va fer pública la periodista Pilar Eyre—.  I és que, tal com han fet patent fonts pròximes a Zarzuela, “en alguns casos és escandalós, perquè ells porten membres de seguretat de la Casa del Rei pagats per tots els espanyols, i no tots els espanyols són de dretes”. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.