Desmantellen tres festes il·legals de Nadal en València

 

La Policia Nacional ha hagut de desallotjar este divendres, 25 de desembre, dia de Nadal, un total de tres festes il·legals en la ciutat de València, en ser alertats per un gran número de ciutadans de la celebració d’estos esdeveniments clandestins.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 01.15 de la matinada del 25 de desembre, uns veïns del districte d’Exposició van telefonar al telèfon 091 per a advertir dels sorolls que se sentien en un domicili de la zona de la capital del Túria.

 

En arribar, els agents van trobar dins de la casa a deu persones a les que se’ls va alçar la corresponent acta per incomplir les mesures de seguretat com l’ús de mascareta i el màxim de persones que poden ajuntar-se en una reunió social.

 

D’altra banda, cap a les 02.00 hores d’eixa matinada, altres veïns van avisar als agents d’una festa en un baix, fets que van poder comprovar en la policia després d’acudir al lloc.

 

Un detingut per resistència a l’autoritat

La celebració més multitudinària va tindre lloc en el districte Marítim de València. Allí, 12 persones es van reunir en una festa il·legal incomplint les mesures de seguretat i botant-se la prohibició que limita a sis el número de participants en trobades socials.

 

Com en les altres dos festes clandestines, els agents van posar una acta de sanció contra els assistents. En esta ocasió, a demés, una persona va ser detinguda per resistència a l’autoritat.

Últimes notícies

UGT exige a Ford Almussafes blindar la revisió salarial retroactiva en l’acord fins 2030

UGT condiciona el seu suport a l’Acord 2030 de Ford Almussafes a tres exigències clau, entre elles garantir la revisió salarial retroactiva cada any. El sindicat iniciarà una consulta interna per reforçar la seua posició en la mesa de negociació.

Una mare i el seu fill de 3 anys, ferits en caure d’un balcó a Canals

Un xiquet de 3 anys ha patit diversos traumatismes i la seua mare s’ha fracturat els dos turmells en caure des d’un balcó del primer pis a Canals. Tots dos han sigut traslladats a centres hospitalaris de València i Xàtiva.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges en zones de València i Castelló

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora en gran part de la província de València i a l’interior sud de Castelló, amb possibles tempestes amb calamarsa. La resta de zones de València i Castelló es mantenen en avís groc per aiguats menys intensos.

Poca visibilitat i aire degradat per fum a la zona de l’incendi de Tuéjar

Aemet alerta que les inversions tèrmiques poden confinar el fum de l’incendi de Tuéjar a prop del sòl durant diverses hores, amb visibilitat reduïda i pitjor qualitat de l’aire.

Vesprada de ruixats i tronades molt fortes a València i sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes de vent molt intenses. Les temperatures màximes baixaran de forma notable i el cel s’ennuvolarà a partir de migdia.

Una nit en vela a Tuéjar per un incendi que arrasa mil hectàrees a l’Alt Túria

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar ha cremat unes 1.000 hectàrees en la reserva de la biosfera de l’Alt Túria, encara actiu però sense risc per als veïns. L’alcalde reclama més inversió en prevenció i gestió forestal.

Vesprada de ruixats i tronades fortes a València i al sud de Castelló

Aemet preveu per a esta vesprada ruixats i tronades fortes o molt fortes a València i al sud de Castelló, amb granís i ratxes molt fortes de vent.

Més de 700 efectius combaten l’incendi forestal de Tuéjar amb 11 mitjans aeris i la UME

L’incendi declarat a Tuéjar ha calcinat ja 690 hectàrees i ha obligat a desallotjar unes 25 persones, mentres 11 mitjans aeris i la UME reforcen hui l’extinció.