Desmantellen tres festes il·legals de Nadal en València

 

La Policia Nacional ha hagut de desallotjar este divendres, 25 de desembre, dia de Nadal, un total de tres festes il·legals en la ciutat de València, en ser alertats per un gran número de ciutadans de la celebració d’estos esdeveniments clandestins.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, cap a les 01.15 de la matinada del 25 de desembre, uns veïns del districte d’Exposició van telefonar al telèfon 091 per a advertir dels sorolls que se sentien en un domicili de la zona de la capital del Túria.

 

En arribar, els agents van trobar dins de la casa a deu persones a les que se’ls va alçar la corresponent acta per incomplir les mesures de seguretat com l’ús de mascareta i el màxim de persones que poden ajuntar-se en una reunió social.

 

D’altra banda, cap a les 02.00 hores d’eixa matinada, altres veïns van avisar als agents d’una festa en un baix, fets que van poder comprovar en la policia després d’acudir al lloc.

 

Un detingut per resistència a l’autoritat

La celebració més multitudinària va tindre lloc en el districte Marítim de València. Allí, 12 persones es van reunir en una festa il·legal incomplint les mesures de seguretat i botant-se la prohibició que limita a sis el número de participants en trobades socials.

 

Com en les altres dos festes clandestines, els agents van posar una acta de sanció contra els assistents. En esta ocasió, a demés, una persona va ser detinguda per resistència a l’autoritat.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.