El Festival de Jazz de Godella se celebra del 24 al 27 de setembre

 

Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja s’està preparant per a celebrar el Festival de Jazz,  ‘Gothejazz 2020′, un dels actes culturals més importants del municipi. Els Jardins de Villa Eugenia de la localitat acolliran esta edició que se celebrarà del pròxim dijous 24 de setembre fins al diumenge 27.

 

No obstant això, la festa de tancament del festival es farà en el teatre Capitolio a conseqüència de les actuals normes de seguretat pel Covid-19. A demés, tant des de l’organització del ‘Gotheazz’ com des de l’Ajuntament de Godella han assegurat l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat.

 

Les entrades, a un preu de 10 euros, es poden comprar en el Centre Cultural Xicranda, que està situat en el carrer de Manuel Tomàs número 2, en horari de 09.00 hores a 21.00 hores. I també es podran adquirir una hora abans del concert en les taquilles.

 

Les actuacions del dijous, divendres i dissabte tindran lloc cap a les 22.30 hores de la nit. A continuació podeu consultar tot el cartell del ‘Gothejazz’ 2020:

 

DIJOUS 24

  • L’encarregat d’obrir l’edició d’enguany serà Antonio Lizana amb el seu saxo, que oferirà una fusió de flamenc i jazz.

 

DIVENDRES 25

  • Manolo Valls presentarà en directe el seu nou disc ‘El ball de les muses’.

 

DISSABTE 26

  • La nit del dissabte serà per al grup AGR Nonet Grup i per a Perico Sambeat.

 

DIUMENGE 27

  • Pel matí, cap a les 12.00 hores, tindrà lloc la minijam dels valencians Pool Jazz, una actuació gratuïta destinada per als xiquets.

  • El tancament del festival, a les 20.00 hores, serà a càrrec, com ja és tradicional, de la Big Band del Casino Musical.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.