El Festival de Jazz de Godella se celebra del 24 al 27 de setembre

 

Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja s’està preparant per a celebrar el Festival de Jazz,  ‘Gothejazz 2020′, un dels actes culturals més importants del municipi. Els Jardins de Villa Eugenia de la localitat acolliran esta edició que se celebrarà del pròxim dijous 24 de setembre fins al diumenge 27.

 

No obstant això, la festa de tancament del festival es farà en el teatre Capitolio a conseqüència de les actuals normes de seguretat pel Covid-19. A demés, tant des de l’organització del ‘Gotheazz’ com des de l’Ajuntament de Godella han assegurat l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat.

 

Les entrades, a un preu de 10 euros, es poden comprar en el Centre Cultural Xicranda, que està situat en el carrer de Manuel Tomàs número 2, en horari de 09.00 hores a 21.00 hores. I també es podran adquirir una hora abans del concert en les taquilles.

 

Les actuacions del dijous, divendres i dissabte tindran lloc cap a les 22.30 hores de la nit. A continuació podeu consultar tot el cartell del ‘Gothejazz’ 2020:

 

DIJOUS 24

  • L’encarregat d’obrir l’edició d’enguany serà Antonio Lizana amb el seu saxo, que oferirà una fusió de flamenc i jazz.

 

DIVENDRES 25

  • Manolo Valls presentarà en directe el seu nou disc ‘El ball de les muses’.

 

DISSABTE 26

  • La nit del dissabte serà per al grup AGR Nonet Grup i per a Perico Sambeat.

 

DIUMENGE 27

  • Pel matí, cap a les 12.00 hores, tindrà lloc la minijam dels valencians Pool Jazz, una actuació gratuïta destinada per als xiquets.

  • El tancament del festival, a les 20.00 hores, serà a càrrec, com ja és tradicional, de la Big Band del Casino Musical.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.