15.6 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

El Festival de Jazz de Godella se celebra del 24 al 27 de setembre

 

Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja s’està preparant per a celebrar el Festival de Jazz,  ‘Gothejazz 2020′, un dels actes culturals més importants del municipi. Els Jardins de Villa Eugenia de la localitat acolliran esta edició que se celebrarà del pròxim dijous 24 de setembre fins al diumenge 27.

 

No obstant això, la festa de tancament del festival es farà en el teatre Capitolio a conseqüència de les actuals normes de seguretat pel Covid-19. A demés, tant des de l’organització del ‘Gotheazz’ com des de l’Ajuntament de Godella han assegurat l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat.

 

Les entrades, a un preu de 10 euros, es poden comprar en el Centre Cultural Xicranda, que està situat en el carrer de Manuel Tomàs número 2, en horari de 09.00 hores a 21.00 hores. I també es podran adquirir una hora abans del concert en les taquilles.

 

Les actuacions del dijous, divendres i dissabte tindran lloc cap a les 22.30 hores de la nit. A continuació podeu consultar tot el cartell del ‘Gothejazz’ 2020:

 

DIJOUS 24

  • L’encarregat d’obrir l’edició d’enguany serà Antonio Lizana amb el seu saxo, que oferirà una fusió de flamenc i jazz.

 

DIVENDRES 25

  • Manolo Valls presentarà en directe el seu nou disc ‘El ball de les muses’.

 

DISSABTE 26

  • La nit del dissabte serà per al grup AGR Nonet Grup i per a Perico Sambeat.

 

DIUMENGE 27

  • Pel matí, cap a les 12.00 hores, tindrà lloc la minijam dels valencians Pool Jazz, una actuació gratuïta destinada per als xiquets.

  • El tancament del festival, a les 20.00 hores, serà a càrrec, com ja és tradicional, de la Big Band del Casino Musical.

Últimes notícies

Demanen presó per al president i el tresorer d’una residència d’Aspe per presumpta apropiació de 2,15 milions

La Fiscalia sol·licita 13 i 8 anys de presó per al president i el tresorer d'una residència d'Aspe per un forat de 2,15 milions. El juí comença hui i durarà tota la setmana.

Tres detinguts per distribuir anabolitzants en gimnasos de la província d’Alacant

Tres hòmens de 28 a 33 anys han sigut arrestats a Elda i El Campello per vendre anabolitzants en gimnasos i mitjançant paqueteria. La Policia va intervindre 739 caixes i 4.545 euros.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar en la caserna de Sueca i va confessar el crim no passarà hui davant el jutge per l'autòpsia pendent. La Guàrdia Civil manté obertes totes les hipòtesis.

Benavent nega ser treballador zombi i torna a la banqueta pel cas Imelsa

El exgerente de Imelsa rebutja ser un treballador zombi i afirma que ell treballava. Se senta de nou en la banqueta amb tres empresaris i el exgerente d'una fundació, mentres la Fiscalia sol·licita 6 anys i mig de presó amb atenuant de confessió.

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.