El Festival de Jazz de Godella se celebra del 24 al 27 de setembre

 

Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja s’està preparant per a celebrar el Festival de Jazz,  ‘Gothejazz 2020′, un dels actes culturals més importants del municipi. Els Jardins de Villa Eugenia de la localitat acolliran esta edició que se celebrarà del pròxim dijous 24 de setembre fins al diumenge 27.

 

No obstant això, la festa de tancament del festival es farà en el teatre Capitolio a conseqüència de les actuals normes de seguretat pel Covid-19. A demés, tant des de l’organització del ‘Gotheazz’ com des de l’Ajuntament de Godella han assegurat l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat.

 

Les entrades, a un preu de 10 euros, es poden comprar en el Centre Cultural Xicranda, que està situat en el carrer de Manuel Tomàs número 2, en horari de 09.00 hores a 21.00 hores. I també es podran adquirir una hora abans del concert en les taquilles.

 

Les actuacions del dijous, divendres i dissabte tindran lloc cap a les 22.30 hores de la nit. A continuació podeu consultar tot el cartell del ‘Gothejazz’ 2020:

 

DIJOUS 24

  • L’encarregat d’obrir l’edició d’enguany serà Antonio Lizana amb el seu saxo, que oferirà una fusió de flamenc i jazz.

 

DIVENDRES 25

  • Manolo Valls presentarà en directe el seu nou disc ‘El ball de les muses’.

 

DISSABTE 26

  • La nit del dissabte serà per al grup AGR Nonet Grup i per a Perico Sambeat.

 

DIUMENGE 27

  • Pel matí, cap a les 12.00 hores, tindrà lloc la minijam dels valencians Pool Jazz, una actuació gratuïta destinada per als xiquets.

  • El tancament del festival, a les 20.00 hores, serà a càrrec, com ja és tradicional, de la Big Band del Casino Musical.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.