8.8 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

El Festival de Jazz de Godella se celebra del 24 al 27 de setembre

 

Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ja s’està preparant per a celebrar el Festival de Jazz,  ‘Gothejazz 2020′, un dels actes culturals més importants del municipi. Els Jardins de Villa Eugenia de la localitat acolliran esta edició que se celebrarà del pròxim dijous 24 de setembre fins al diumenge 27.

 

No obstant això, la festa de tancament del festival es farà en el teatre Capitolio a conseqüència de les actuals normes de seguretat pel Covid-19. A demés, tant des de l’organització del ‘Gotheazz’ com des de l’Ajuntament de Godella han assegurat l’estricte compliment de les normes d’higiene i seguretat.

 

Les entrades, a un preu de 10 euros, es poden comprar en el Centre Cultural Xicranda, que està situat en el carrer de Manuel Tomàs número 2, en horari de 09.00 hores a 21.00 hores. I també es podran adquirir una hora abans del concert en les taquilles.

 

Les actuacions del dijous, divendres i dissabte tindran lloc cap a les 22.30 hores de la nit. A continuació podeu consultar tot el cartell del ‘Gothejazz’ 2020:

 

DIJOUS 24

  • L’encarregat d’obrir l’edició d’enguany serà Antonio Lizana amb el seu saxo, que oferirà una fusió de flamenc i jazz.

 

DIVENDRES 25

  • Manolo Valls presentarà en directe el seu nou disc ‘El ball de les muses’.

 

DISSABTE 26

  • La nit del dissabte serà per al grup AGR Nonet Grup i per a Perico Sambeat.

 

DIUMENGE 27

  • Pel matí, cap a les 12.00 hores, tindrà lloc la minijam dels valencians Pool Jazz, una actuació gratuïta destinada per als xiquets.

  • El tancament del festival, a les 20.00 hores, serà a càrrec, com ja és tradicional, de la Big Band del Casino Musical.

Últimes notícies

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.

La dana d’octubre va disparar en 2024 la factura per catàstrofes a Espanya fins a 11.330 milions

La factura per catàstrofes a Espanya va ascendir en 2024 a 11.330 milions, més del doble que en 2023, per l'impacte de la dana d'octubre. El cost assegurat es va disparar i el colp econòmic va aconseguir també al PIB i a les emergències.

Controlat l’incendi sense ferits a l’hospital Saint Lucia de Cartagena; demanen auditar la seua façana ventilada

El foc s'ha iniciat en una terrassa, s'ha propagat per la façana pel vent i s'ha controlat en 20 minutos, sense ferits. S'han evacuat 113 pacients i sindicats i PSOE han demanat auditories i retirada de materials inflamables.

El Consorci de Compensació d’Assegurances supera els 4.000 milions en indemnitzacions per la DANA

El Consorci de Compensació d'Assegurances ha superat els 4.000 milions en pagaments per la DANA. Ha gestionat el 98,3% de 250.946 sol·licituds i manté 4.276 pendents.

Robo i trobo

Leo Giménez es lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa el valencià viu i tradicional, reivindica paraules autèntiques que alguns sectors han qualificat erròniament de vulgars o castellanitzants, i critica una visió purista que se separa de la parla

Braxton Key evita una lesió greu de genoll i estarà diversos dies al marge

Les proves van descartar danys importants en el genoll de l'ala pivot del València Basket, que seguirà uns dies apartat mentres completa rehabilitació.

Aldaia se suma a un projecte per a atendre les persones sense llar afectades per la DANA

Aldaia s'ha sumat a una iniciativa per a analitzar l'impacte de la DANA en el sensellarisme i orientar respostes públiques. Este dijous 27 hi haurà un recompte nocturn amb l'equip municipal i voluntariat, també en onze municipis pròxims.

Braxton Key evita una lesió greu de genoll però estarà diversos dies apartat

L'ala pivot del València Basket va caure en l'últim quart davant el Bayern i les proves van descartar una lesió de gravetat. Seguirà rehabilitació i el seu retorn dependrà de l'evolució.