20.4 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Ford Almussafes fabricarà motors híbrids per a Europa

 

La planta de Ford ubicada en la localitat d’Almussafes, en la comarca de la Ribera (València), fabricarà la pròxima generació de motors híbrids per al mercat europeu, segons ha anunciat este matí de dijous la direcció de la factoria al Comité d’empresa.

 

La companyia ha avançat també l’augment de capacitat de la planta d’assemblatge de bateries a partir de l’any 2022, que coincidirà amb la finalitat de cicle del model de cotxe ‘Mondeo‘.

 

En la reunió que ha tingut lloc este matí de dijous, en la que s’han fet eixos anuncis, la direcció també ha informat de la convocatòria de la comissió consultiva per a este divendres per a iniciar el període de consultes de l’ERO per a 630 treballadors.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Veïns de Campanar destaquen els reptes i l’avanç de la reconstrucció de l’edifici

En el segon aniversari de l'incendi, els propietaris subratllen els reptes i els avanços de la rehabilitació, el suport d'administracions i Mapfre, i la meta de tornar a final d'any.

La Generalitat impulsa la reintroducció del linx ibèric en 2028 en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha presentat el pla de conservació del linx ibèric que obri la porta a la seua reintroducció en 2028 en la Comunitat Valenciana. L'estudi en marxa avalua hàbitat, preses i connectivitat amb el principi de precaució

Veïns de l’edifici incendiat de Campanar subratllen reptes i suports de la reconstrucció

A dos anys del sinistre, propietaris i institucions destaquen avanços i desafiaments en la rehabilitació integral. La comunitat confia a tornar per Nadal.

Condemna institucional i minuts de silenci pel doble assassinat masclista de Xilxes

Les principals institucions valencianes han guardat minuts de silenci per a condemnar l'assassinat d'una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes. Els actes han subratllat la gravetat de la violència de gènere i la necessitat de recursos d'atenció.

Un menor, investigat per una agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat ocorreguda el dimarts en un institut de Vinaròs. La denúncia va partir del centre d'acolliment on residix la víctima, tutelada per la Generalitat, i les diligències continuen obertes.

El Museu de Belles Arts de València suma 22 obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González

El MuBAV ha incorporat 22 peces per a cobrir etapes poc representades, amb obres de Goya, Ribera, Zuloaga i Julio González. L'operació reforça el XIX i la figuració del XX.

El cap d’escortes de Mazón declara que no era la primera vegada que prescindia del servici

El cap del dispositiu de seguretat de Carlos Mazón ha declarat que el 29-O el llavors president va prescindir de l'escorta i que eixa situació ja s'havia donat. Detalla que l'orde es va comunicar per telèfon, sense registre escrit, i explica la cronologia d'aquella vesprada durant la DANA.

El fort vent s’acomiada i arriba un cap de setmana estable i buidat en la Comunitat Valenciana

Remeten les ratxes molt fortes en el nord de Castelló i s'imposa un temps més estable. Augmenten les màximes a l'interior i predominen les brises en la costa.