Forocoches recapta més de 1.000 euros per a l’anciana agredida en València

 

Este dimarts es va produïr un fort succés en un edifici de València, en el que un home va agredir a una anciana en el portal. Els fets van ser gravats per les càmeres de seguretat de la finca i l’agressió s’ha fet viral en les xarxes socials.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, després del succés la dona ja s’estan recuperant en sa casa. No obstant això, els membres de ForoCoches no van voler quedar-se de braços plegats i ha organitzat una recol·lecta de diners per a ajudar a la dona i minimitzar l’impacte del robatori.

 

En molt poc de temps, una gran quantitat de membres del fòrum havien mostrat el seu interés i van participar en la recollida de diners. A demés, van decidir que amb part dels diners recaptats li comprarien un gran ram de flors.

 

Segons han informat este dijous a través del fòrum, la dona ja ha rebut les flors i els 1.106,57 euros que han reunit. D’esta forma, la dona ha decidit gravar un vídeo amb el ram per a agraïr el gest als membres.

 

Últimes notícies

El PSPV acusa a Barcala d’ocultar documents sobre les vivendes socials d’Alacant

El PSPV denuncia que l'alcalde d'Alacant, Luis Barcala, oculta informes clau sobre l'escàndol de les vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres el govern local defén que només s'entregaran els informes finals dels expedients.

Nia Coffey posa fi a la seua etapa al València Basket i torna a la WNBA

La interior estatunidenc Nia Coffey activa la clàusula d'eixida del seu contracte temporal amb el València Basket després de conquistar la Copa de la Reina i s'incorpora de nou a la WNBA.

Pérez Llorca acata que la jutgessa ves-te a Mazón en la causa per la DANA i evita valoracions

Pérez Llorca insistix que no valora decisions judicials després del veto a la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA de 2024 i reclama celeritat per a esclarir els fets.

Bernabé demana a Mazón que compte tota la veritat sobre la DANA davant la justícia

Pilar Bernabé critica la personació de Carlos Mazón en la causa per la DANA, li reclama que diga tota la veritat i denúncia la gestió del PP i l'ús de l'aforament.

La supervivent espanyola del naufragi a Indonèsia denuncia en el juí la falta d’auxili a la seua família

L'única supervivent espanyola adulta del naufragi al Parc Nacional de Komodo declara en el juí que la tripulació no va activar protocols de seguretat ni va ajudar al seu marit i fills, morts en l'enfonsament.

Mazón estudiarà el rebuig de la jutgessa a la seua personació en la causa de la DANA

Carlos Mazón anuncia que analitzarà la decisió de la jutgessa que ha rebutjat la seua personació en la causa sobre la gestió de la DANA a Catarroja i actuarà en conseqüència.

La jutgessa de Catarroja nega a Mazón personar-se en la causa penal per la DANA

La magistrada de Catarroja manté a Carlos Mazón com a testimoni en la causa per la gestió de la DANA i rebutja el seu intent de personar-se, al no existir eixa figura en el procés penal espanyol.

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.