Forocoches recapta més de 1.000 euros per a l’anciana agredida en València

 

Este dimarts es va produïr un fort succés en un edifici de València, en el que un home va agredir a una anciana en el portal. Els fets van ser gravats per les càmeres de seguretat de la finca i l’agressió s’ha fet viral en les xarxes socials.

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, després del succés la dona ja s’estan recuperant en sa casa. No obstant això, els membres de ForoCoches no van voler quedar-se de braços plegats i ha organitzat una recol·lecta de diners per a ajudar a la dona i minimitzar l’impacte del robatori.

 

En molt poc de temps, una gran quantitat de membres del fòrum havien mostrat el seu interés i van participar en la recollida de diners. A demés, van decidir que amb part dels diners recaptats li comprarien un gran ram de flors.

 

Segons han informat este dijous a través del fòrum, la dona ja ha rebut les flors i els 1.106,57 euros que han reunit. D’esta forma, la dona ha decidit gravar un vídeo amb el ram per a agraïr el gest als membres.

 

Últimes notícies

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.

Jean Montero, l’MVP que ha revolucionat el València Basket de Pedro Martínez

El dominicà Jean Montero ha sigut escollit MVP de la final de la Lliga Endesa conquistada pel València Basket davant el Barça, després de consolidar-se com a referent ofensiu i defensiu en el projecte de Pedro Martínez. El base, vinculat al club fins a 2028 però amb mitja Europa al darrere, ha trobat en València el salt definitiu a una carrera sense sostre aparent.