Fundació Caixa Ontinyent crea un programa de webinars per a gestionar l’economia personal amb mitjans online

Ejemplo de shortcode con estilo
El primer webinar donarà a conéixer els mitjans de pagament digitals existents en l’actualitat | Cedida   Fundació Caixa Ontinyent ha posat en marxa, a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, una sèrie de webinars amb la finalitat de donar a conéixer la nova realitat online que ja juga un paper fonamental en la gestió […]
Les compres per Internet han augmentat molt des de l'inici del confinament

El primer webinar donarà a conéixer els mitjans de pagament digitals existents en l’actualitat | Cedida

 

Fundació Caixa Ontinyent ha posat en marxa, a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, una sèrie de webinars amb la finalitat de donar a conéixer la nova realitat online que ja juga un paper fonamental en la gestió quotidiana de la nostra economia personal.

 

El webinar és una sessió en forma de conferència interactiva, emesa per Internet en format vídeo amb la possibilitat de què els assistents puguen intervindre per a exposar les seues preguntes, que poden quedar enregistrades i accessibles posteriorment per a tots els interessats. 

 

Per a assistir a les sessions, que tindran una duració de 45 minuts, s’haurà de fer una inscripció prèvia a través de l’enllaç que estarà accessible tant en el web del programa (https://programafinancat.es) com en les seues xarxes socials.

 

En este sentit, s’ha previst un programa format per 5 webinars que se celebraran entre juliol i setembre d’enguany. El primer d’ells, programat per al pròxim 8 de juliol a les 16.30 hores, donarà a conéixer els diferents mitjans de pagament digitals als que podem accedir en l’actualitat i serà impartit per la Responsable del programa Finança’t, Miriam Penalba.

 

També el mes de juliol, el dia 22, hi haurà una nova convocatòria que oferirà el webinar sobre ‘Ciberseguretat, què he de saber?’. En este cas, a càrrec de José Albors, Responsable d’Investigació i Conscienciació d’ESET Espanya.

 

La resta de sessions estan previstes ja el mes de setembre i tractaran temes com la banca electrònica i els seus usos tant per a particulars com per a pimes i autònoms, i com fer compres online segures.

 

La iniciativa naix conscients de la nova realitat social que ha impulsat l’ús de la tecnologia i a fi de continuar oferint formació en uns mitjans i a través d’uns canals adaptats precisament a les noves circumstàncies.

 

Cal destacar que, des de què es posara en marxa el programa d’Educació Financera ‘Finança’t’ en 2006, des de la Fundació Caixa Ontinyent es fa una faena de formació i divulgació destinada a públics de diferents perfils, amb uns 30.000 usuaris.

 

‘Finança’t’ compta amb activitat online a través del seu web i les seues xarxes socials, en les que difon aspectes d’actualitat i arrima, de manera amena, informació i recomanacions conscient que com més gran siga el coneixement més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.

Demanen una neteja urgent de les platges afectades per la dana Adam

La Generalitat reclama al Govern central que netege les platges de Tavernes de la Valldigna i Cullera i accelere les actuacions de protecció del litoral.

Els pobles afectats per la dana Adam rebran més de tres milions

La Diputació de València ha anunciat més de tres milions d’euros per als municipis afectats per la dana Adam, a més dels 750.000 euros ja aprovats. Els bombers han fet 250 rescats terrestres i 40 aeris.

Gonorrea i clamídia augmenten a la Comunitat Valenciana

La gonorrea i la clamídia han augmentat lleugerament en 2025 a la Comunitat Valenciana. La sífilis i el limfogranuloma veneri han baixat, segons l’Institut de Salut Carlos III.