Fundació Caixa Ontinyent crea un programa de webinars per a gestionar l’economia personal amb mitjans online

Ejemplo de shortcode con estilo
El primer webinar donarà a conéixer els mitjans de pagament digitals existents en l’actualitat | Cedida   Fundació Caixa Ontinyent ha posat en marxa, a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, una sèrie de webinars amb la finalitat de donar a conéixer la nova realitat online que ja juga un paper fonamental en la gestió […]
Les compres per Internet han augmentat molt des de l'inici del confinament

El primer webinar donarà a conéixer els mitjans de pagament digitals existents en l’actualitat | Cedida

 

Fundació Caixa Ontinyent ha posat en marxa, a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, una sèrie de webinars amb la finalitat de donar a conéixer la nova realitat online que ja juga un paper fonamental en la gestió quotidiana de la nostra economia personal.

 

El webinar és una sessió en forma de conferència interactiva, emesa per Internet en format vídeo amb la possibilitat de què els assistents puguen intervindre per a exposar les seues preguntes, que poden quedar enregistrades i accessibles posteriorment per a tots els interessats. 

 

Per a assistir a les sessions, que tindran una duració de 45 minuts, s’haurà de fer una inscripció prèvia a través de l’enllaç que estarà accessible tant en el web del programa (https://programafinancat.es) com en les seues xarxes socials.

 

En este sentit, s’ha previst un programa format per 5 webinars que se celebraran entre juliol i setembre d’enguany. El primer d’ells, programat per al pròxim 8 de juliol a les 16.30 hores, donarà a conéixer els diferents mitjans de pagament digitals als que podem accedir en l’actualitat i serà impartit per la Responsable del programa Finança’t, Miriam Penalba.

 

També el mes de juliol, el dia 22, hi haurà una nova convocatòria que oferirà el webinar sobre ‘Ciberseguretat, què he de saber?’. En este cas, a càrrec de José Albors, Responsable d’Investigació i Conscienciació d’ESET Espanya.

 

La resta de sessions estan previstes ja el mes de setembre i tractaran temes com la banca electrònica i els seus usos tant per a particulars com per a pimes i autònoms, i com fer compres online segures.

 

La iniciativa naix conscients de la nova realitat social que ha impulsat l’ús de la tecnologia i a fi de continuar oferint formació en uns mitjans i a través d’uns canals adaptats precisament a les noves circumstàncies.

 

Cal destacar que, des de què es posara en marxa el programa d’Educació Financera ‘Finança’t’ en 2006, des de la Fundació Caixa Ontinyent es fa una faena de formació i divulgació destinada a públics de diferents perfils, amb uns 30.000 usuaris.

 

‘Finança’t’ compta amb activitat online a través del seu web i les seues xarxes socials, en les que difon aspectes d’actualitat i arrima, de manera amena, informació i recomanacions conscient que com més gran siga el coneixement més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

Les famílies recorden les 234 víctimes de la dana amb els reconeixements ‘Memoria’

L’associació de familiars ha homenatjat les 234 víctimes de la dana en la primera edició dels reconeixements 'Memoria', dos anys després de la catàstrofe.

El Villarreal acumula cinc lesionats musculars

El El Villarreal acumula cinc baixes per lesions musculars després de la lesió de Gerard Moreno. Encara falten informes sobre tres jugadors.

El Valencia vol encadenar victòries en la Lliga a la pista del necessitat Andorra

El Valencia Basket visita diumenge l’Andorra amb l’objectiu de sumar el tercer triomf consecutiu en la Lliga Endesa i mantindre’s en la zona alta.

L’Elche busca el primer triomf a casa davant d’un Valencia en descens

L’Elche rep el Valencia este diumenge a les 18.30 al Martínez Valero. Els il·licitans volen guanyar a casa i els valencianistes necessiten eixir del descens.

Aguirre: els tècnics no tenim varetes màgiques

Javier Aguirre ha recordat que un canvi d’entrenador no garantix victòries immediates abans del partit del Valencia a Elche.

Presó provisional sense fiança per al suposat «fundador e impulsor» de Blocus España

El jutjat de Torrent ha decretat presó provisional sense fiança per al considerat "fundador e impulsor" de Blocus España, detingut divendres a Picanya. Està investigat per diversos delictes relacionats amb la convocatòria de disturbis.

Dos detinguts més per les crides a saquejar comerços a València passen a disposició judicial

Dos detinguts a Picanya i Alfafar passen este dissabte a disposició judicial. La investigació ja suma cinc arrestos vinculats amb crides a provocar disturbis i saquejos a València.

Investiguen un conductor que circulava a 174 km/h en un tram limitat a 80

La Guàrdia Civil investiga un home de 57 anys per circular a 174 km/h en la CV-309, limitada a 80, i per conducció temerària.