Fundació Caixa Ontinyent crea un programa de webinars per a gestionar l’economia personal amb mitjans online

Les compres per Internet han augmentat molt des de l'inici del confinament

El primer webinar donarà a conéixer els mitjans de pagament digitals existents en l’actualitat | Cedida

 

Fundació Caixa Ontinyent ha posat en marxa, a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, una sèrie de webinars amb la finalitat de donar a conéixer la nova realitat online que ja juga un paper fonamental en la gestió quotidiana de la nostra economia personal.

 

El webinar és una sessió en forma de conferència interactiva, emesa per Internet en format vídeo amb la possibilitat de què els assistents puguen intervindre per a exposar les seues preguntes, que poden quedar enregistrades i accessibles posteriorment per a tots els interessats. 

 

Per a assistir a les sessions, que tindran una duració de 45 minuts, s’haurà de fer una inscripció prèvia a través de l’enllaç que estarà accessible tant en el web del programa (https://programafinancat.es) com en les seues xarxes socials.

 

En este sentit, s’ha previst un programa format per 5 webinars que se celebraran entre juliol i setembre d’enguany. El primer d’ells, programat per al pròxim 8 de juliol a les 16.30 hores, donarà a conéixer els diferents mitjans de pagament digitals als que podem accedir en l’actualitat i serà impartit per la Responsable del programa Finança’t, Miriam Penalba.

 

També el mes de juliol, el dia 22, hi haurà una nova convocatòria que oferirà el webinar sobre ‘Ciberseguretat, què he de saber?’. En este cas, a càrrec de José Albors, Responsable d’Investigació i Conscienciació d’ESET Espanya.

 

La resta de sessions estan previstes ja el mes de setembre i tractaran temes com la banca electrònica i els seus usos tant per a particulars com per a pimes i autònoms, i com fer compres online segures.

 

La iniciativa naix conscients de la nova realitat social que ha impulsat l’ús de la tecnologia i a fi de continuar oferint formació en uns mitjans i a través d’uns canals adaptats precisament a les noves circumstàncies.

 

Cal destacar que, des de què es posara en marxa el programa d’Educació Financera ‘Finança’t’ en 2006, des de la Fundació Caixa Ontinyent es fa una faena de formació i divulgació destinada a públics de diferents perfils, amb uns 30.000 usuaris.

 

‘Finança’t’ compta amb activitat online a través del seu web i les seues xarxes socials, en les que difon aspectes d’actualitat i arrima, de manera amena, informació i recomanacions conscient que com més gran siga el coneixement més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Últimes notícies

Quatre detinguts en desmantellar una gran plantació de marihuana en una nau d’Elx

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una plantació interior de marihuana amb 255 plantes i ha detingut quatre persones relacionades també amb el tràfic de cocaïna i el frau elèctric.

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.