Fundació Caixa Ontinyent crea un programa de webinars per a gestionar l’economia personal amb mitjans online

Les compres per Internet han augmentat molt des de l'inici del confinament

El primer webinar donarà a conéixer els mitjans de pagament digitals existents en l’actualitat | Cedida

 

Fundació Caixa Ontinyent ha posat en marxa, a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, una sèrie de webinars amb la finalitat de donar a conéixer la nova realitat online que ja juga un paper fonamental en la gestió quotidiana de la nostra economia personal.

 

El webinar és una sessió en forma de conferència interactiva, emesa per Internet en format vídeo amb la possibilitat de què els assistents puguen intervindre per a exposar les seues preguntes, que poden quedar enregistrades i accessibles posteriorment per a tots els interessats. 

 

Per a assistir a les sessions, que tindran una duració de 45 minuts, s’haurà de fer una inscripció prèvia a través de l’enllaç que estarà accessible tant en el web del programa (https://programafinancat.es) com en les seues xarxes socials.

 

En este sentit, s’ha previst un programa format per 5 webinars que se celebraran entre juliol i setembre d’enguany. El primer d’ells, programat per al pròxim 8 de juliol a les 16.30 hores, donarà a conéixer els diferents mitjans de pagament digitals als que podem accedir en l’actualitat i serà impartit per la Responsable del programa Finança’t, Miriam Penalba.

 

També el mes de juliol, el dia 22, hi haurà una nova convocatòria que oferirà el webinar sobre ‘Ciberseguretat, què he de saber?’. En este cas, a càrrec de José Albors, Responsable d’Investigació i Conscienciació d’ESET Espanya.

 

La resta de sessions estan previstes ja el mes de setembre i tractaran temes com la banca electrònica i els seus usos tant per a particulars com per a pimes i autònoms, i com fer compres online segures.

 

La iniciativa naix conscients de la nova realitat social que ha impulsat l’ús de la tecnologia i a fi de continuar oferint formació en uns mitjans i a través d’uns canals adaptats precisament a les noves circumstàncies.

 

Cal destacar que, des de què es posara en marxa el programa d’Educació Financera ‘Finança’t’ en 2006, des de la Fundació Caixa Ontinyent es fa una faena de formació i divulgació destinada a públics de diferents perfils, amb uns 30.000 usuaris.

 

‘Finança’t’ compta amb activitat online a través del seu web i les seues xarxes socials, en les que difon aspectes d’actualitat i arrima, de manera amena, informació i recomanacions conscient que com més gran siga el coneixement més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’IVAM revisa la modernitat a través de tres generacions de la família Pinazo

L'IVAM acull fins al 7 de febrer de 2027 la mostra 'L'aura d'una saga moderna', amb 138 obres d'Ignacio, José i Marisa Pinazo. El recorregut enllaça del Naturalisme i el Modernisme a l'Art déco i recupera la figura de Marisa.

28 anys de presó per assassinar i robar al canonge de la Catedral de València

Un jurat popular ha avalat la condemna a 28 anys per a l'autor de la mort del canonge emèrit de 79 anys en el seu domicili. No es fixa indemnització civil i la resolució és recurrible.

Aznar participarà en Forinvest 2026 per a analitzar l’escenari geoestratègic

José María Aznar intervindrà en Forinvest 2026 l'11 de març en Fira València amb una ponència sobre el nou desorde mundial. La seua xarrada s'emmarca en el Business & Innovation Fòrum.

Espanya inicia la classificació al Mundial 2027 davant Islàndia a Castelló

La campiona del món debuta en el grup A3 davant la 16a del rànquing FIFA en Castalia a les 19 hores, amb una llista amb onze canvis i el retorn de Missa Rodríguez.

El Gremi d’Artistes Fallers demanarà paralitzar la plantà si la borrasca causa problemes

El Gremi d'Artistes Fallers va anunciar que demanarà detindre la plantà si la pluja o el vent de la nova borrasca compliquen els treballs. La prioritat serà la seguretat i se seguiran les recomanacions municipals.

Catalá afirma que l’AVL està lluny de la realitat en el seu informe sobre el topònim de València

L'alcaldessa ha qüestionat el criteri de l'AVL, que fixa València com a única forma correcta del nom de la ciutat, i ha confirmat que seguirà amb la doble denominació.

L’AVL conclou que València és el topònim únic i justificat històricament

L'Acadèmia Valenciana de la Llengua ha conclòs que València és la forma correcta, adequada i històricament justificada del nom de la ciutat. Si l'Ajuntament insistix en la fórmula bilingüe, només veu admissible València / València i descarta Valéncia.

Pérez Llorca defén més publicitat i arrelament en l’adjudicació de vivenda pública

El president ha anunciat canvis en els protocols per a donar més transparència a l'adjudicació de vivenda pública i ponderar l'arrelament. Ha defés que el Pla Viu avança i ha respost a les presumptes irregularitats en Els Naus.