Fundació Caixa Ontinyent crea un programa de webinars per a gestionar l’economia personal amb mitjans online

Les compres per Internet han augmentat molt des de l'inici del confinament

El primer webinar donarà a conéixer els mitjans de pagament digitals existents en l’actualitat | Cedida

 

Fundació Caixa Ontinyent ha posat en marxa, a través del seu programa d’educació financera ‘Finança’t’, una sèrie de webinars amb la finalitat de donar a conéixer la nova realitat online que ja juga un paper fonamental en la gestió quotidiana de la nostra economia personal.

 

El webinar és una sessió en forma de conferència interactiva, emesa per Internet en format vídeo amb la possibilitat de què els assistents puguen intervindre per a exposar les seues preguntes, que poden quedar enregistrades i accessibles posteriorment per a tots els interessats. 

 

Per a assistir a les sessions, que tindran una duració de 45 minuts, s’haurà de fer una inscripció prèvia a través de l’enllaç que estarà accessible tant en el web del programa (https://programafinancat.es) com en les seues xarxes socials.

 

En este sentit, s’ha previst un programa format per 5 webinars que se celebraran entre juliol i setembre d’enguany. El primer d’ells, programat per al pròxim 8 de juliol a les 16.30 hores, donarà a conéixer els diferents mitjans de pagament digitals als que podem accedir en l’actualitat i serà impartit per la Responsable del programa Finança’t, Miriam Penalba.

 

També el mes de juliol, el dia 22, hi haurà una nova convocatòria que oferirà el webinar sobre ‘Ciberseguretat, què he de saber?’. En este cas, a càrrec de José Albors, Responsable d’Investigació i Conscienciació d’ESET Espanya.

 

La resta de sessions estan previstes ja el mes de setembre i tractaran temes com la banca electrònica i els seus usos tant per a particulars com per a pimes i autònoms, i com fer compres online segures.

 

La iniciativa naix conscients de la nova realitat social que ha impulsat l’ús de la tecnologia i a fi de continuar oferint formació en uns mitjans i a través d’uns canals adaptats precisament a les noves circumstàncies.

 

Cal destacar que, des de què es posara en marxa el programa d’Educació Financera ‘Finança’t’ en 2006, des de la Fundació Caixa Ontinyent es fa una faena de formació i divulgació destinada a públics de diferents perfils, amb uns 30.000 usuaris.

 

‘Finança’t’ compta amb activitat online a través del seu web i les seues xarxes socials, en les que difon aspectes d’actualitat i arrima, de manera amena, informació i recomanacions conscient que com més gran siga el coneixement més fàcil resultarà gestionar l’economia personal i familiar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.

Europa i la permanència es juguen a Anoeta

Reial Societat i Llevant s'enfronten a Anoeta en un partit decisiu: els donostiarres busquen consolidar la seua plaça europea i els granotas escapar del descens.