Gandia afronta este pont d’octubre amb més del 70% d’ocupació hotelera

Des del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia s’ha efectuat hui un primer balanç d’este pont festiu que es va encetar el passat divendres i finalitzarà demà, festivitat del 12 d’octubre, destacant que s’ha aconseguit una ocupació hotelera del 70%, amb la majoria d’hotels oberts i un ple absolut en el sector de l’hostaleria.

«Este pont, coincidint amb la festivitat del 9 d’Octubre i la festa del Pilar, sempre és benvingut a la nostra ciutat. I, enguany, ha propiciat uns números molt satisfactoris. Així, amb més del 70% d’ocupació en els nostres hotels i un ple històric en l’hostaleria en estes dates, podem dir que estem en un remat de la temporada magnífic«, ha destacat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell.

El responsable de Turisme també ha indicat que «segon sembla, l’any que ve anem a seguir en la mateixa línia. Per això, des del Departament de Turisme hem de mostrar la nostra satisfacció. Ara, esperem que l’oratge ens acompanye durant les pròximes setmanes per a poder allargar encara més la temporada. Però, en qualsevol cas, ja estem treballant i planificant una temporada turística 2021 que esperem que estiga plena d’èxits«.

Durant el passat cap de setmana s’han pogut contemplar en diverses ocasions estampes del passeig marítim Neptú ple de gom a gom, un fet al qual han ajudat les activitats complementàries que s’han programat, com ara la cremà de la falla commemorativa dels 75 anys de la Junta Local Fallera; les visites guiades al Castell de Bairén, Cova del Parpalló, Palau Ducal i Centre Històric; o el concert gratuït de música en directe de ‘Sona l’arena‘ a l’escenari ‘Illes Balears‘ amb Black Glitter, entre altres.

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.