Gandia afronta este pont d’octubre amb més del 70% d’ocupació hotelera

Des del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia s’ha efectuat hui un primer balanç d’este pont festiu que es va encetar el passat divendres i finalitzarà demà, festivitat del 12 d’octubre, destacant que s’ha aconseguit una ocupació hotelera del 70%, amb la majoria d’hotels oberts i un ple absolut en el sector de l’hostaleria.

«Este pont, coincidint amb la festivitat del 9 d’Octubre i la festa del Pilar, sempre és benvingut a la nostra ciutat. I, enguany, ha propiciat uns números molt satisfactoris. Així, amb més del 70% d’ocupació en els nostres hotels i un ple històric en l’hostaleria en estes dates, podem dir que estem en un remat de la temporada magnífic«, ha destacat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell.

El responsable de Turisme també ha indicat que «segon sembla, l’any que ve anem a seguir en la mateixa línia. Per això, des del Departament de Turisme hem de mostrar la nostra satisfacció. Ara, esperem que l’oratge ens acompanye durant les pròximes setmanes per a poder allargar encara més la temporada. Però, en qualsevol cas, ja estem treballant i planificant una temporada turística 2021 que esperem que estiga plena d’èxits«.

Durant el passat cap de setmana s’han pogut contemplar en diverses ocasions estampes del passeig marítim Neptú ple de gom a gom, un fet al qual han ajudat les activitats complementàries que s’han programat, com ara la cremà de la falla commemorativa dels 75 anys de la Junta Local Fallera; les visites guiades al Castell de Bairén, Cova del Parpalló, Palau Ducal i Centre Històric; o el concert gratuït de música en directe de ‘Sona l’arena‘ a l’escenari ‘Illes Balears‘ amb Black Glitter, entre altres.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.