Gandia afronta este pont d’octubre amb més del 70% d’ocupació hotelera

Des del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia s’ha efectuat hui un primer balanç d’este pont festiu que es va encetar el passat divendres i finalitzarà demà, festivitat del 12 d’octubre, destacant que s’ha aconseguit una ocupació hotelera del 70%, amb la majoria d’hotels oberts i un ple absolut en el sector de l’hostaleria.

«Este pont, coincidint amb la festivitat del 9 d’Octubre i la festa del Pilar, sempre és benvingut a la nostra ciutat. I, enguany, ha propiciat uns números molt satisfactoris. Així, amb més del 70% d’ocupació en els nostres hotels i un ple històric en l’hostaleria en estes dates, podem dir que estem en un remat de la temporada magnífic«, ha destacat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell.

El responsable de Turisme també ha indicat que «segon sembla, l’any que ve anem a seguir en la mateixa línia. Per això, des del Departament de Turisme hem de mostrar la nostra satisfacció. Ara, esperem que l’oratge ens acompanye durant les pròximes setmanes per a poder allargar encara més la temporada. Però, en qualsevol cas, ja estem treballant i planificant una temporada turística 2021 que esperem que estiga plena d’èxits«.

Durant el passat cap de setmana s’han pogut contemplar en diverses ocasions estampes del passeig marítim Neptú ple de gom a gom, un fet al qual han ajudat les activitats complementàries que s’han programat, com ara la cremà de la falla commemorativa dels 75 anys de la Junta Local Fallera; les visites guiades al Castell de Bairén, Cova del Parpalló, Palau Ducal i Centre Històric; o el concert gratuït de música en directe de ‘Sona l’arena‘ a l’escenari ‘Illes Balears‘ amb Black Glitter, entre altres.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.