16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Gandia afronta este pont d’octubre amb més del 70% d’ocupació hotelera

Des del Departament de Turisme de l’Ajuntament de Gandia s’ha efectuat hui un primer balanç d’este pont festiu que es va encetar el passat divendres i finalitzarà demà, festivitat del 12 d’octubre, destacant que s’ha aconseguit una ocupació hotelera del 70%, amb la majoria d’hotels oberts i un ple absolut en el sector de l’hostaleria.

Este pont, coincidint amb la festivitat del 9 d’Octubre i la festa del Pilar, sempre és benvingut a la nostra ciutat. I, enguany, ha propiciat uns números molt satisfactoris. Així, amb més del 70% d’ocupació en els nostres hotels i un ple històric en l’hostaleria en estes dates, podem dir que estem en un remat de la temporada magnífic“, ha destacat el regidor de Turisme i Platges, Vicent Mascarell.

El responsable de Turisme també ha indicat que “segon sembla, l’any que ve anem a seguir en la mateixa línia. Per això, des del Departament de Turisme hem de mostrar la nostra satisfacció. Ara, esperem que l’oratge ens acompanye durant les pròximes setmanes per a poder allargar encara més la temporada. Però, en qualsevol cas, ja estem treballant i planificant una temporada turística 2021 que esperem que estiga plena d’èxits“.

Durant el passat cap de setmana s’han pogut contemplar en diverses ocasions estampes del passeig marítim Neptú ple de gom a gom, un fet al qual han ajudat les activitats complementàries que s’han programat, com ara la cremà de la falla commemorativa dels 75 anys de la Junta Local Fallera; les visites guiades al Castell de Bairén, Cova del Parpalló, Palau Ducal i Centre Històric; o el concert gratuït de música en directe de ‘Sona l’arena‘ a l’escenari ‘Illes Balears‘ amb Black Glitter, entre altres.

Últimes notícies

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.

Fornals dona els tres punts al Betis en un final que feia olor d’empat (2-1)

El Betis es va imposar 2-1 al València en La Cartoixa gràcies a una miqueta de Pablo Fornals en el minut 88. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal.

Betis i València empaten 1-1 al descans en La Cartoixa

Betis i València marxen al descans amb 1-1 en un dol molt equilibrat en La Cartoixa. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal tres minuts després.

Gerard Moreno veu a Pamplona un punt d’inflexió

El davanter del Vila-real va valorar el 2-2 davant Osasuna com un punt d'inflexió després de dos derrotes fora. Va reclamar autocrítica pels gols encaixats i va mirar a l'Espanyol.

Matías Moreno ja està a casa després de passar la nit a l’hospital per un xoc amb Sorloth

El central del Llevant va rebre l'alta este diumenge després de passar la nit en observació pel colp al cap patit en el minut 23 davant l'Atlètic. El club va actuar per prevenció i va seguir el protocol.