Gandia aprova els dies 5 d’abril i 9 d’octubre com a festius locals del 2021

 

Jose Manuel Prieto, coportaveu del Govern i Josep Alandete, el vicealcalde de Gandia, en la comarca de la Safor (València), han comparegut este matí, per a fer balanç dels principals acords adoptats durant la junta de Govern municipal.

Jose Manuel Prieto ha informat que s’ha aprovat la concessió d’una ajuda de 3.371,79 € per part de direcció de Cultura i Patrimoni del passat 21 d’octubre destinada a la digitalització i restauració de la documentació històrica i millora de les instal·lacions dels arxius municipals.

Durant la roda de premsa també s’ha anuncat  que la Generalitat declara el 19 de març com a dia festiu i s’establixen com a festes tradicionals de la Comunitat Valenciana els dies 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i 9 d’octubre (Dia de la Comunitat Valenciana).

Nous canvis en les festivitats

A demés, se substituix el descans del 16 d’agost pel 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i se substituix el descans del dijous Sant pel 9 d’octubre.

D’altra banda, s’establix com a dia festiu el dilluns 24 de juny (Sant Joan) i es deixa als ajuntaments la potestat de triar els dos festius locals de 2021 que en el cas de Gandia seran 12 d’abril (Sant Vicent Ferrer) i el 4 d’octubre (Dia de Sant Francesc de Borja).

Últimes notícies

Els partits es mouen per pactar els pressupostos buscant el millor per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca confia que tots els partits de Les Corts buscaran el millor per a la Comunitat Valenciana en la negociació dels pressupostos, defensa la seguretat al metro 20 anys després de l’accident i carrega contra la candidatura de Diana Morant.

Carbonell garanteix plantilles molt competitives en el Valencia Basket malgrat les eixides clau

El director general del Valencia Basket, Enric Carbonell, assegura que el club mantindrà el seu model actual i disposarà d’un pressupost major per a configurar plantilles molt competitives tant en el primer equip masculí com en el femení, malgrat les eixides de jugadors importants i del tècnic Pedro Martínez.

Pérez Llorca critica la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha criticat des de Benidorm la rapidesa de la regularització extraordinària d’immigrants, qüestionada pel Tribunal Suprem, i ha remarcat el seu respecte a la decisió final de la Justícia.

El Valencia Basket dona per perdut Pedro Martínez, que apunta al Reial Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez eixirà del club després de comunicar-los que vol marxar i que té un acord amb el Reial Madrid, tot i haver renovat fins a 2028 fa només uns mesos.

Consum compra més de 8.720 tones de fruita d’os per a la campanya d’estiu

La cooperativa incrementa un 11% les compres respecte a 2025 i preveu superar els 1,13 milions de quilos procedents de la Comunitat Valenciana

El PSPV denuncia Carlos Mazón al Suprem per fals testimoni sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha presentat una querella al Tribunal Suprem contra l'expresident de la Generalitat Carlos Mazón per fals testimoni en la comissió d'investigació de la DANA al Congrés, basant-se en contradiccions amb la investigació judicial de Catarroja i missatges de WhatsApp del Govern valencià.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi amb participació de la Universitat de València revela que els dies més calorosos augmenten l’activitat física moderada entre adolescents, mentre que la pràctica d’exercici vigorós disminuïx.

Els dies més calorosos impulsen l’activitat física moderada entre els adolescents

Un estudi liderat per la Universitat de València constata que els dies més calorosos augmenta l’activitat física moderada en adolescents, mentre que les activitats més intenses disminuïxen.