Gandia aprova els dies 5 d’abril i 9 d’octubre com a festius locals del 2021

 

Jose Manuel Prieto, coportaveu del Govern i Josep Alandete, el vicealcalde de Gandia, en la comarca de la Safor (València), han comparegut este matí, per a fer balanç dels principals acords adoptats durant la junta de Govern municipal.

Jose Manuel Prieto ha informat que s’ha aprovat la concessió d’una ajuda de 3.371,79 € per part de direcció de Cultura i Patrimoni del passat 21 d’octubre destinada a la digitalització i restauració de la documentació històrica i millora de les instal·lacions dels arxius municipals.

Durant la roda de premsa també s’ha anuncat  que la Generalitat declara el 19 de març com a dia festiu i s’establixen com a festes tradicionals de la Comunitat Valenciana els dies 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i 9 d’octubre (Dia de la Comunitat Valenciana).

Nous canvis en les festivitats

A demés, se substituix el descans del 16 d’agost pel 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i se substituix el descans del dijous Sant pel 9 d’octubre.

D’altra banda, s’establix com a dia festiu el dilluns 24 de juny (Sant Joan) i es deixa als ajuntaments la potestat de triar els dos festius locals de 2021 que en el cas de Gandia seran 12 d’abril (Sant Vicent Ferrer) i el 4 d’octubre (Dia de Sant Francesc de Borja).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.