Gandia aprova els dies 5 d’abril i 9 d’octubre com a festius locals del 2021

 

Jose Manuel Prieto, coportaveu del Govern i Josep Alandete, el vicealcalde de Gandia, en la comarca de la Safor (València), han comparegut este matí, per a fer balanç dels principals acords adoptats durant la junta de Govern municipal.

Jose Manuel Prieto ha informat que s’ha aprovat la concessió d’una ajuda de 3.371,79 € per part de direcció de Cultura i Patrimoni del passat 21 d’octubre destinada a la digitalització i restauració de la documentació històrica i millora de les instal·lacions dels arxius municipals.

Durant la roda de premsa també s’ha anuncat  que la Generalitat declara el 19 de març com a dia festiu i s’establixen com a festes tradicionals de la Comunitat Valenciana els dies 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i 9 d’octubre (Dia de la Comunitat Valenciana).

Nous canvis en les festivitats

A demés, se substituix el descans del 16 d’agost pel 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i se substituix el descans del dijous Sant pel 9 d’octubre.

D’altra banda, s’establix com a dia festiu el dilluns 24 de juny (Sant Joan) i es deixa als ajuntaments la potestat de triar els dos festius locals de 2021 que en el cas de Gandia seran 12 d’abril (Sant Vicent Ferrer) i el 4 d’octubre (Dia de Sant Francesc de Borja).

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.