Gandia aprova els dies 5 d’abril i 9 d’octubre com a festius locals del 2021

 

Jose Manuel Prieto, coportaveu del Govern i Josep Alandete, el vicealcalde de Gandia, en la comarca de la Safor (València), han comparegut este matí, per a fer balanç dels principals acords adoptats durant la junta de Govern municipal.

Jose Manuel Prieto ha informat que s’ha aprovat la concessió d’una ajuda de 3.371,79 € per part de direcció de Cultura i Patrimoni del passat 21 d’octubre destinada a la digitalització i restauració de la documentació històrica i millora de les instal·lacions dels arxius municipals.

Durant la roda de premsa també s’ha anuncat  que la Generalitat declara el 19 de març com a dia festiu i s’establixen com a festes tradicionals de la Comunitat Valenciana els dies 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i 9 d’octubre (Dia de la Comunitat Valenciana).

Nous canvis en les festivitats

A demés, se substituix el descans del 16 d’agost pel 5 d’abril (Dilluns de Pasqua) i se substituix el descans del dijous Sant pel 9 d’octubre.

D’altra banda, s’establix com a dia festiu el dilluns 24 de juny (Sant Joan) i es deixa als ajuntaments la potestat de triar els dos festius locals de 2021 que en el cas de Gandia seran 12 d’abril (Sant Vicent Ferrer) i el 4 d’octubre (Dia de Sant Francesc de Borja).

Últimes notícies

Així treballen els bombers que vigilen el foc en la Nit de la Cremà d’Alacant

La Nit de la Cremà d’Alacant mobilitza un dispositiu de 180 bombers i 40 vehicles per a controlar la crema de 92 fogueres i garantir que la ciutat puga viure el final de festa amb seguretat.

Els residents valencians podran tindre abonament del transport de Madrid sense estar empadronats

La Comunitat Valenciana ha mostrat interés en firmar un conveni amb la Comunitat de Madrid perquè els seus residents puguen accedir als abonos del transport públic madrileny sense necessitat d’estar empadronats allí, en un model similar al que ja funciona amb Castilla-La Mancha.

Un mediocentre del Villarreal 2026-27 eixirà de la seua pedrera

El Villarreal ha decidit que un dels mediocentres de la plantilla 2026-27 serà un futbolista format en la seua pedrera. Tres migcampistes del filial faran la pretemporada a les ordres d'Iñigo Pérez per a guanyar-se un lloc.

Les Corts fixen tres sessions en juliol per a investigar les vivendes protegides de Les Naus dAlacant

La comissio de les Corts sobre les possibles irregularitats en les vivendes de proteccio publica de Les Naus dAlacant ha programat tres sessions de compareixences els dies 2, 8 i 23 de juliol, amb un total de 80 cites previstes en el seu pla de treball.

Estiu de molta calor a la Comunitat Valenciana amb nits tropicals i més tempestes

La Comunitat Valenciana afronta un estiu molt caloros, amb temperatures per damunt del normal, moltes nits tropicals i pluges en forma de tempestes, després d’una primavera molt càlida i humida.

València Basket busca rematar la Lliga Endesa al Palau per la via ràpida

València Basket visita este dimecres el Palau Blaugrana amb un 2-1 a favor en la final de la Lliga Endesa i una primera bola de títol per a firmar el seu segon campionat de l'ACB.

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.