Gandia obri el termini d’inscripció per als cursos dels centres de Convivència

 

La regidora delegada de Gent Gran i Centres de Convivència de Gandia, Liduvina Gil, ha comparegut este matí en roda de premsa per a anunciar que este dimarts s’ha iniciat el procés de matriculació dels cursos dels Centres de Convivència de Corea i Roís de Corella, que este any tenen el títol de ‘Som responsables, som segurs’.

 

En total són 55 cursos els que s’han organitzat des del departament que van des d’activitats com el ioga o pilates a cursos de memorització, pintura, dibuix o zumba, entre d’altres. La matrícula es podrà fer de forma en línia en el web de l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València) i de manera presencial amb cita prèvia.

 

Tal com ha explicat Gil, les classes seran de 10 persones i es faran de forma presencial en aquelles activitats que garantisquen el compliment de les mesures d’higiene i protecció. Aquelles que no es puguen fer de manera presencial es realitzaran de manera en línia. «Esta situació pot anar variant segons evolucione el Covid-19», ha explicat la regidora.

 

Els cursos comencen el 14 d’octubre

La matriculació en línia es podrà fer de l’1 al 25 de setembre mentres que la presencial serà del 7 al 25 de setembre pel que caldrà concertar una cita depenent del Centre a què es vulga acudir. En el cas de Corea les persones interessades hauran de telefonar al 96 295 96 68 mentres que en el de Roís de Corella serà el 96 286 89 08. En cap cas s’atendrà a persones sense cita prèvia.

 

Un altre dels aspectes que ha explicat la regidora és que cada persona podrà matricular-se en tres activitats entre els dos centres. En el cas de duplicar-la matrícula queden eliminades les sol·licituds.

 

Donada l’alta demanda per a participar en els cursos, el dia 1 d’octubre a les 10:00 h al Centre Joan Climent es procedirà al sorteig. Posteriorment, les llistes d’admesos i d’espera es publicaran el 2 d’octubre en el web de l’Ajuntament de Gandia. Aquells alumnes que siguen admesos en les classes presencials seran avisats per telèfon i començaran els cursos a partir del dia 14 d’octubre.

Últimes notícies

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.