7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Gandia obri el termini d’inscripció per als cursos dels centres de Convivència

 

La regidora delegada de Gent Gran i Centres de Convivència de Gandia, Liduvina Gil, ha comparegut este matí en roda de premsa per a anunciar que este dimarts s’ha iniciat el procés de matriculació dels cursos dels Centres de Convivència de Corea i Roís de Corella, que este any tenen el títol de ‘Som responsables, som segurs’.

 

En total són 55 cursos els que s’han organitzat des del departament que van des d’activitats com el ioga o pilates a cursos de memorització, pintura, dibuix o zumba, entre d’altres. La matrícula es podrà fer de forma en línia en el web de l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València) i de manera presencial amb cita prèvia.

 

Tal com ha explicat Gil, les classes seran de 10 persones i es faran de forma presencial en aquelles activitats que garantisquen el compliment de les mesures d’higiene i protecció. Aquelles que no es puguen fer de manera presencial es realitzaran de manera en línia. «Esta situació pot anar variant segons evolucione el Covid-19», ha explicat la regidora.

 

Els cursos comencen el 14 d’octubre

La matriculació en línia es podrà fer de l’1 al 25 de setembre mentres que la presencial serà del 7 al 25 de setembre pel que caldrà concertar una cita depenent del Centre a què es vulga acudir. En el cas de Corea les persones interessades hauran de telefonar al 96 295 96 68 mentres que en el de Roís de Corella serà el 96 286 89 08. En cap cas s’atendrà a persones sense cita prèvia.

 

Un altre dels aspectes que ha explicat la regidora és que cada persona podrà matricular-se en tres activitats entre els dos centres. En el cas de duplicar-la matrícula queden eliminades les sol·licituds.

 

Donada l’alta demanda per a participar en els cursos, el dia 1 d’octubre a les 10:00 h al Centre Joan Climent es procedirà al sorteig. Posteriorment, les llistes d’admesos i d’espera es publicaran el 2 d’octubre en el web de l’Ajuntament de Gandia. Aquells alumnes que siguen admesos en les classes presencials seran avisats per telèfon i començaran els cursos a partir del dia 14 d’octubre.

Últimes notícies

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.