Gandia obri el termini d’inscripció per als cursos dels centres de Convivència

 

La regidora delegada de Gent Gran i Centres de Convivència de Gandia, Liduvina Gil, ha comparegut este matí en roda de premsa per a anunciar que este dimarts s’ha iniciat el procés de matriculació dels cursos dels Centres de Convivència de Corea i Roís de Corella, que este any tenen el títol de ‘Som responsables, som segurs’.

 

En total són 55 cursos els que s’han organitzat des del departament que van des d’activitats com el ioga o pilates a cursos de memorització, pintura, dibuix o zumba, entre d’altres. La matrícula es podrà fer de forma en línia en el web de l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València) i de manera presencial amb cita prèvia.

 

Tal com ha explicat Gil, les classes seran de 10 persones i es faran de forma presencial en aquelles activitats que garantisquen el compliment de les mesures d’higiene i protecció. Aquelles que no es puguen fer de manera presencial es realitzaran de manera en línia. «Esta situació pot anar variant segons evolucione el Covid-19», ha explicat la regidora.

 

Els cursos comencen el 14 d’octubre

La matriculació en línia es podrà fer de l’1 al 25 de setembre mentres que la presencial serà del 7 al 25 de setembre pel que caldrà concertar una cita depenent del Centre a què es vulga acudir. En el cas de Corea les persones interessades hauran de telefonar al 96 295 96 68 mentres que en el de Roís de Corella serà el 96 286 89 08. En cap cas s’atendrà a persones sense cita prèvia.

 

Un altre dels aspectes que ha explicat la regidora és que cada persona podrà matricular-se en tres activitats entre els dos centres. En el cas de duplicar-la matrícula queden eliminades les sol·licituds.

 

Donada l’alta demanda per a participar en els cursos, el dia 1 d’octubre a les 10:00 h al Centre Joan Climent es procedirà al sorteig. Posteriorment, les llistes d’admesos i d’espera es publicaran el 2 d’octubre en el web de l’Ajuntament de Gandia. Aquells alumnes que siguen admesos en les classes presencials seran avisats per telèfon i començaran els cursos a partir del dia 14 d’octubre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.