Gandia obri el termini d’inscripció per als cursos dels centres de Convivència

 

La regidora delegada de Gent Gran i Centres de Convivència de Gandia, Liduvina Gil, ha comparegut este matí en roda de premsa per a anunciar que este dimarts s’ha iniciat el procés de matriculació dels cursos dels Centres de Convivència de Corea i Roís de Corella, que este any tenen el títol de ‘Som responsables, som segurs’.

 

En total són 55 cursos els que s’han organitzat des del departament que van des d’activitats com el ioga o pilates a cursos de memorització, pintura, dibuix o zumba, entre d’altres. La matrícula es podrà fer de forma en línia en el web de l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València) i de manera presencial amb cita prèvia.

 

Tal com ha explicat Gil, les classes seran de 10 persones i es faran de forma presencial en aquelles activitats que garantisquen el compliment de les mesures d’higiene i protecció. Aquelles que no es puguen fer de manera presencial es realitzaran de manera en línia. «Esta situació pot anar variant segons evolucione el Covid-19», ha explicat la regidora.

 

Els cursos comencen el 14 d’octubre

La matriculació en línia es podrà fer de l’1 al 25 de setembre mentres que la presencial serà del 7 al 25 de setembre pel que caldrà concertar una cita depenent del Centre a què es vulga acudir. En el cas de Corea les persones interessades hauran de telefonar al 96 295 96 68 mentres que en el de Roís de Corella serà el 96 286 89 08. En cap cas s’atendrà a persones sense cita prèvia.

 

Un altre dels aspectes que ha explicat la regidora és que cada persona podrà matricular-se en tres activitats entre els dos centres. En el cas de duplicar-la matrícula queden eliminades les sol·licituds.

 

Donada l’alta demanda per a participar en els cursos, el dia 1 d’octubre a les 10:00 h al Centre Joan Climent es procedirà al sorteig. Posteriorment, les llistes d’admesos i d’espera es publicaran el 2 d’octubre en el web de l’Ajuntament de Gandia. Aquells alumnes que siguen admesos en les classes presencials seran avisats per telèfon i començaran els cursos a partir del dia 14 d’octubre.

Últimes notícies

Jesús Lancis arrasa i serà el nou rector de l’UJI amb el 86% del vot ponderat

Jesús Lancis s'imposa en les eleccions al Rectorat de la Universitat Jaume I amb el 86,32% del vot ponderat i un ampli suport de tots els col·lectius universitaris.

Pérez Llorca insta els docents valencians en vaga a pensar en l’alumnat

El president de la Generalitat reclama als docents valencians en vaga que prioritzen l'interés de l'alumnat i continuen negociant per a tancar el conflicte educatiu.

El guàrdia civil il·licità ferit a Huelva seguix ingressat i espera el seu trasllat a Alacant

El guàrdia civil il·licità de 37 anys ferit en una persecució a una narcolancha enfront de Huelva continua ingressat a Cadis a l'espera de ser traslladat a Alacant, mentres l'altre agent ferit greu continua recuperant-se.

L’alcalde d’Utiel defén que tancar els col·legis va evitar una tragèdia en la dana

L'alcalde d'Utiel sosté davant la jutgessa que el tancament dels centres educatius durant la dana va evitar una tragèdia major en un institut situat al costat del riu Magre, on van morir sis persones en el municipi.

Els contactes negatius per hantavirus podran rebre visites des de la proxima setmana

Els pacients espanyols amb resultat negatiu en hantavirus, inclosos els aïllats a l'Hospital Gomez Ulla i dos dones ingressades a Barcelona i Alacant, podran rebre visites des de la proxima setmana si una nova PCR confirma el negatiu.

La Diputació reforça amb més de 124.000 euros la prevenció d’incendis en les muntanyes d’Enguera

La Diputació de València destina este any més de 124.000 euros a la prevenció d'incendis i gestió forestal en les muntanyes d'Enguera, el municipi amb major superfície de muntanya pública de la província, i impulsa a més diversos projectes del Pla Obert d’Inversions.

La Diputació de València amplia l’abocador de Pedralba amb un nou àmbit d’abocament

La Diputació de València i l'empresa pública GIRSA han ampliat l'abocador de Pedralba amb un nou àmbit d'abocament d'uns 15.000 metres quadrats per a reforçar la seua capacitat i garantir la gestió segura de residus no perillosos.

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.