Gandia obri el termini d’inscripció per als cursos dels centres de Convivència

 

La regidora delegada de Gent Gran i Centres de Convivència de Gandia, Liduvina Gil, ha comparegut este matí en roda de premsa per a anunciar que este dimarts s’ha iniciat el procés de matriculació dels cursos dels Centres de Convivència de Corea i Roís de Corella, que este any tenen el títol de ‘Som responsables, som segurs’.

 

En total són 55 cursos els que s’han organitzat des del departament que van des d’activitats com el ioga o pilates a cursos de memorització, pintura, dibuix o zumba, entre d’altres. La matrícula es podrà fer de forma en línia en el web de l’Ajuntament de Gandia, en la Safor (València) i de manera presencial amb cita prèvia.

 

Tal com ha explicat Gil, les classes seran de 10 persones i es faran de forma presencial en aquelles activitats que garantisquen el compliment de les mesures d’higiene i protecció. Aquelles que no es puguen fer de manera presencial es realitzaran de manera en línia. «Esta situació pot anar variant segons evolucione el Covid-19», ha explicat la regidora.

 

Els cursos comencen el 14 d’octubre

La matriculació en línia es podrà fer de l’1 al 25 de setembre mentres que la presencial serà del 7 al 25 de setembre pel que caldrà concertar una cita depenent del Centre a què es vulga acudir. En el cas de Corea les persones interessades hauran de telefonar al 96 295 96 68 mentres que en el de Roís de Corella serà el 96 286 89 08. En cap cas s’atendrà a persones sense cita prèvia.

 

Un altre dels aspectes que ha explicat la regidora és que cada persona podrà matricular-se en tres activitats entre els dos centres. En el cas de duplicar-la matrícula queden eliminades les sol·licituds.

 

Donada l’alta demanda per a participar en els cursos, el dia 1 d’octubre a les 10:00 h al Centre Joan Climent es procedirà al sorteig. Posteriorment, les llistes d’admesos i d’espera es publicaran el 2 d’octubre en el web de l’Ajuntament de Gandia. Aquells alumnes que siguen admesos en les classes presencials seran avisats per telèfon i començaran els cursos a partir del dia 14 d’octubre.

Últimes notícies

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.

Pastor acusa el PSPV de caure en una espiral d’insults i senyalament

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE i la seua direcció valenciana de fomentar una espiral de crispació i insults, arran de la polèmica per un tuit de Vicent Mompó sobre Diana Morant.

Diana Morant descarta deixar el Ministeri i defensa que continua sent útil als valencians

Diana Morant ha descartat, per ara, abandonar el Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats per bolcar-se en la seua candidatura a la Generalitat i defensa que des del Govern central és molt útil per als valencians.

Morant rebutja les disculpes de Mompó i reclama responsabilitats pels insults masclistes

Diana Morant rebutja les disculpes de Vicent Mompó pels insults masclistes que li va dirigir en X i anuncia accions polítiques a través del Consell de les Dones del PSPV-PSOE. La ministra defensa que estes actituds no es poden normalitzar en la política i reclama que el president de la Diputació de València assumisca responsabilitats.

Estrenes i grans musicals al Principal d’Alacant fins a gener de 2027

El Teatre Principal d’Alacant ha avançat la programació entre octubre de 2026 i gener de 2027, amb dos estrenes estatals i dos grans musicals. Les entrades es podran comprar des del 7 de setembre pels canals habituals del teatre.

Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, guardonades als premis de l’empresa familiar d’Alacant

L’AEFA reconeix Bonnysa, Congelados Frimar i Tabisam, així com els empresaris Vicente Berbegal i Coral Erum, en la XXXI edició dels seus premis, que se celebrarà el 29 de setembre a Torrevieja.