La Generalitat alça el tancament perimetral d’Elda i Petrer

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dijous l’alçament del tancament perimetral de les localitats d’Elda i Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a partir d’este divendres, ja que «ha complit la seua comesa».

 

Puig ho ha avançat en declaracions als mitjans durant la inauguració en Castelló de la Plaa del primer Centre d’Investigació en Robòtica i Tecnologies Submarines (Cirtesu) del territori valencià. Puig ha explicat que el tancament perimetral per a contindre l’avanç de coronavirus en Elda i Petrer «no continuarà» després del seu venciment este divendres.

 

El tancament perimetral dels dos municipis es va decretar dissabte passat 7 de novembre a les 00.00 hores i està vigent fins a este dissabte 5 de desembre a les 00.00 hores.

 

Quan es va decretar el tancament, els dos municipis tenien una incidència acumulada en els últims 14 dies de més de 800 casos per cada 100.000 habitants: 881,83 a Elda i 834,40 a Petrer i en les últimes dos setmanes es van detectar 464 contagis en Elda i 286 a Petrer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Març, oportunitat del Vila-real per a amarrar la Champions davant Elx, Alabés i Reial Societat

El Vila-real afronta al març tres partits —dos a casa— davant Elx, Alabés i Reial Societat per a encarrilar el seu bitllet a la pròxima Lliga de Campions. Els nou punts en joc i el bon rendiment en La Ceràmica convertixen el mes en una oportunitat decisiva.

L’impacte de Carlos Espí: els seus deu gols de lliga amb el Llevant van arribar des de la banqueta

Doble enfront de l'Alabés després d'eixir en el 58 (gols en el 88 i 97) que reforça el seu paper de revulsiu: els seus deu tants de lliga amb el Llevant van ser com suplent. Ara suma tres esta temporada i és el tercer màxim anotador granota

Pérez Llorca afrontarà en Les Corts preguntes per escàndols, la dana de 2024 i la immigració

El president respondrà este dijous en Les Corts a qüestions sobre els últims escàndols, la gestió de la dana de 2024 i la immigració. Serà la seua segona sessió de control en el segon ple de l'any.

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.