La Generalitat alça el tancament perimetral d’Elda i Petrer

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat este dijous l’alçament del tancament perimetral de les localitats d’Elda i Petrer, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), a partir d’este divendres, ja que «ha complit la seua comesa».

 

Puig ho ha avançat en declaracions als mitjans durant la inauguració en Castelló de la Plaa del primer Centre d’Investigació en Robòtica i Tecnologies Submarines (Cirtesu) del territori valencià. Puig ha explicat que el tancament perimetral per a contindre l’avanç de coronavirus en Elda i Petrer «no continuarà» després del seu venciment este divendres.

 

El tancament perimetral dels dos municipis es va decretar dissabte passat 7 de novembre a les 00.00 hores i està vigent fins a este dissabte 5 de desembre a les 00.00 hores.

 

Quan es va decretar el tancament, els dos municipis tenien una incidència acumulada en els últims 14 dies de més de 800 casos per cada 100.000 habitants: 881,83 a Elda i 834,40 a Petrer i en les últimes dos setmanes es van detectar 464 contagis en Elda i 286 a Petrer.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Passen al jutge els quatre detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

Els quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira declaren davant el jutge després de trobar-se el cos en un pou de Bacarot amb nombroses ferides d'arma blanca.

Torna a presó després de fugir d’un control i ser detingut amb més d’un quilo de cocaïna a Benifaió

Un intern en règim obert del centre penitenciari de Picassent torna a presó després de ser detingut a Benifaió amb 1.165 grams de cocaïna i més de 3.000 euros en efectiu després de fugir d'un control policial.

Mor un vianant atropellat de matinada en l’A-7 al seu pas per Orihuela

Un vianant ha mort de matinada després de ser atropellat per un vehicle en l'A-7, a l'altura del quilòmetre 545 en el terme municipal d'Orihuela.

Temps inestable i ruixats en la Comunitat Valenciana en el primer gran pont de maig

La Comunitat Valenciana afronta el primer cap de setmana llarg de maig amb inestabilitat, ruixats, possibles tempestes, pols en suspensió i temperatures sense grans canvis.

La Comunitat Valenciana lidera la pujada del preu de la vivenda al costat de Cantàbria amb un 17,4% al febrer

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana va repuntar un 17,4% al febrer, el segon major augment autonòmic, en un context de caiguda de compravendes i encariment general del metre quadrat a Espanya.

CaixaBank eleva el seu benefici trimestral a 1.572 milions, un 7% més per l’estirada comercial

CaixaBank tanca el primer trimestre amb un benefici net de 1.572 milions, un 7% més, impulsat per la major activitat comercial i els ingressos per servicis en un entorn d'incertesa geopolítica.

Hui és el millor dia per a triar on veure l’eclipsi total de Sol del 12 d’agost

Esta vesprada el Sol estarà quasi en la mateixa posició que durant l'eclipsi total del 12 d'agost, una oportunitat clau per a comprovar si el lloc triat oferix una visió buidada.

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.