La Generalitat allarga el confinament perimetral d’Elda i Petrer fins el 4 de desembre

 

Actualització 18/11/2020 a les 11.20 hores. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que el tancament perimetral de les localitats d’Elda i Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), es manté durant els pròxims quinze dies a partir d’este divendres, dia que acabava el primer període de confinament. 

 

D’eixa manera, el tancament d’estes dos localitats es mantindrà fins al pròxim 4 de desembre, període en el que es tornarà a valorar la situació i es decidirà que fer.

 

La Generalitat decreta el confinament perimetral d’Elda i Petrer durant 14 dies

La Generalitat Valenciana ha decretat este divendres el confinament perimetral dels municipis d’Elda i Petrer, dos localitats de la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), motiu pel que es restringirà l’entrada i eixida de persones dels dos nuclis poblacionals durant 14 dies.

 

D’eixa manera apareix en el decret de Presidència que prorroga el confinament perimetral de tot el territori valencià per altres set dies i que s’ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

 

Els dos municipis es consideraran un únic nucli poblacional —són confrontants— i per tant, sí que es podrà transitar entre ells però no eixir de la zona.

 

Respecte a l’ampliació del tancament perimetral del territori valencià, s’inclou com a novetat una nova excepció a esta mesura, que és el desplaçament dels deportistes, entrenadors, jutges o àrbitres federats, per a fer activitats deportives federades de competició oficial, degudament acreditats a través d’una llicència deportiva o certificat federatiu.

Últimes notícies

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.