Anuncios

La Generalitat allarga el confinament perimetral d’Elda i Petrer fins el 4 de desembre

 

Actualització 18/11/2020 a les 11.20 hores. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que el tancament perimetral de les localitats d’Elda i Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), es manté durant els pròxims quinze dies a partir d’este divendres, dia que acabava el primer període de confinament. 

 

D’eixa manera, el tancament d’estes dos localitats es mantindrà fins al pròxim 4 de desembre, període en el que es tornarà a valorar la situació i es decidirà que fer.

Anuncios

 

La Generalitat decreta el confinament perimetral d’Elda i Petrer durant 14 dies

La Generalitat Valenciana ha decretat este divendres el confinament perimetral dels municipis d’Elda i Petrer, dos localitats de la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), motiu pel que es restringirà l’entrada i eixida de persones dels dos nuclis poblacionals durant 14 dies.

 

D’eixa manera apareix en el decret de Presidència que prorroga el confinament perimetral de tot el territori valencià per altres set dies i que s’ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

 

Els dos municipis es consideraran un únic nucli poblacional —són confrontants— i per tant, sí que es podrà transitar entre ells però no eixir de la zona.

 

Respecte a l’ampliació del tancament perimetral del territori valencià, s’inclou com a novetat una nova excepció a esta mesura, que és el desplaçament dels deportistes, entrenadors, jutges o àrbitres federats, per a fer activitats deportives federades de competició oficial, degudament acreditats a través d’una llicència deportiva o certificat federatiu.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx vol assegurar la permanència davant un Alabés al límit

Elx i Esportiu Alabés es juguen bona part del seu futur en Primera en un dol directe en el Martínez Valero, amb els locals prop de la salvació i els vitorians a la vora del descens.

Mazón condiciona el lliurament de les seues crides i missatges a la fallada sobre si és testimoni o investigat

La defensa de Carlos Mazón comunica al jutjat de Catarroja que només aportarà voluntàriament les seues crides i missatges quan l'Audiència de València aclarisca si declara com a testimoni o com investigat en la causa sobre la gestió de la DANA.

Detingut a Santa Pola després d’atropellar a un policia local i fugir amb cotxe

Un conductor va ser detingut a Santa Pola després d'atropellar a un agent de la Policia Local quan este li va donar l'alt per conducció temerària i fugir del lloc. El policia va patir una fractura de cama i va haver de ser hospitalitzat i intervingut quirúrgicament.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat a un creuer

Una persona amb símptomes compatibles amb hantavirus ha sigut ingressada i aïllada en un hospital d'Alacant després d'haver tingut contacte amb la dona morta a Johannesburg. Sanitat seguix també la situació d'una altra persona que va estar en contacte amb la morta i que roman a Sud-àfrica.

Quarantena obligatòria en el Gómez Ulla per als espanyols del creuer amb brot de hantavirus

Els passatgers espanyols del creuer amb brot de hantavirus hauran de guardar quarantena obligatòria a l'Hospital Gómez Ulla de Madrid, amb proves PCR i vigilància activa de símptomes.

El Consell amplia en 7 milions les ajudes al lloguer per a afectats per la dana

El Consell reforça amb 7 milions d'euros les ajudes al lloguer per a les persones les vivendes de les quals van quedar inutilitzades per la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini de sol·licitud.

L’OMS aclarix que el hantavirus del creuer només es contagia per contacte molt pròxim

L'OMS precisa que el hantavirus detectat en el creuer MV Hondius requerix un contacte pràcticament cara a cara per al contagi i manté que el risc general és molt baix.

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.
Anuncios