La Generalitat allarga el confinament perimetral d’Elda i Petrer fins el 4 de desembre

 

Actualització 18/11/2020 a les 11.20 hores. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que el tancament perimetral de les localitats d’Elda i Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), es manté durant els pròxims quinze dies a partir d’este divendres, dia que acabava el primer període de confinament. 

 

D’eixa manera, el tancament d’estes dos localitats es mantindrà fins al pròxim 4 de desembre, període en el que es tornarà a valorar la situació i es decidirà que fer.

 

La Generalitat decreta el confinament perimetral d’Elda i Petrer durant 14 dies

La Generalitat Valenciana ha decretat este divendres el confinament perimetral dels municipis d’Elda i Petrer, dos localitats de la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), motiu pel que es restringirà l’entrada i eixida de persones dels dos nuclis poblacionals durant 14 dies.

 

D’eixa manera apareix en el decret de Presidència que prorroga el confinament perimetral de tot el territori valencià per altres set dies i que s’ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

 

Els dos municipis es consideraran un únic nucli poblacional —són confrontants— i per tant, sí que es podrà transitar entre ells però no eixir de la zona.

 

Respecte a l’ampliació del tancament perimetral del territori valencià, s’inclou com a novetat una nova excepció a esta mesura, que és el desplaçament dels deportistes, entrenadors, jutges o àrbitres federats, per a fer activitats deportives federades de competició oficial, degudament acreditats a través d’una llicència deportiva o certificat federatiu.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.