16.6 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

La Generalitat allarga el confinament perimetral d’Elda i Petrer fins el 4 de desembre

 

Actualització 18/11/2020 a les 11.20 hores. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat este dimarts que el tancament perimetral de les localitats d’Elda i Petrer, en el Vinalopó Mitjà (Alacant), es manté durant els pròxims quinze dies a partir d’este divendres, dia que acabava el primer període de confinament. 

 

D’eixa manera, el tancament d’estes dos localitats es mantindrà fins al pròxim 4 de desembre, període en el que es tornarà a valorar la situació i es decidirà que fer.

 

La Generalitat decreta el confinament perimetral d’Elda i Petrer durant 14 dies

La Generalitat Valenciana ha decretat este divendres el confinament perimetral dels municipis d’Elda i Petrer, dos localitats de la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), motiu pel que es restringirà l’entrada i eixida de persones dels dos nuclis poblacionals durant 14 dies.

 

D’eixa manera apareix en el decret de Presidència que prorroga el confinament perimetral de tot el territori valencià per altres set dies i que s’ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana.

 

Els dos municipis es consideraran un únic nucli poblacional —són confrontants— i per tant, sí que es podrà transitar entre ells però no eixir de la zona.

 

Respecte a l’ampliació del tancament perimetral del territori valencià, s’inclou com a novetat una nova excepció a esta mesura, que és el desplaçament dels deportistes, entrenadors, jutges o àrbitres federats, per a fer activitats deportives federades de competició oficial, degudament acreditats a través d’una llicència deportiva o certificat federatiu.

Últimes notícies

La federació veïnal demana reunir-se amb Catalá per a desbloquejar la ZBE a València

La federació veïnal sol·licita una reunió directa amb l'alcaldessa per a desbloquejar la Zona de Baixes Emissions, després de mesos sense acord malgrat la pròrroga estatal.

El pont de l’estació de Paiporta continuarà obert al trànsit durant la seua reconstrucció

El pont de l'estació de Paiporta es mantindrà obert amb dos carrils mentres s'intensifiquen les obres. Els treballs seran per fases i hi haurà talls puntuals comunicats amb antelació.

Jordi Sevilla demana al PSOE canviar el rumb i pactar amb grans partits, no amb Junts, ERC ni Podemos

Jordi Sevilla ha instat el PSOE a corregir el rumb i a buscar pactes amb grans partits per a afrontar vivenda i ocupació juvenil, no amb Junts, ERC ni Podemos. Emmarca el seu missatge en el manifest 'Socialdemocràcia 21' i ha demanat a PP i PSOE frenar la polarització.

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.