13.4 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

La Generalitat preveu que 200.000 persones siguen vacunades contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que unes 200.000 persones podran estar vacunades en el territori valencià contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021, d’acord amb les estimacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

El president ha mantingut una reunió de treball en el Palau de la Generalitat amb la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i amb membres de la comissió de vacunació del territori valencià enfront del Covid-19, que s’ha constituït este dimecres, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Ximo Puig ha avançat que s’estan ultimant tots els procediments perquè la Conselleria de Sanitat comence la vacunació «el més prompte possible», quan es dispose de les vacunes, atés que es compta amb la logística necessària per a això gràcies a la faena que es fa «des de fa molt temps».

 

Les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener

El president ha explicat que les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener i arribar a les 400.000 dosis rebudes durant el primer trimestre de 2021, de manera que, per a eixe moment, ja es podria haver vacunat a unes 200.000 persones en el territori valencià.

 

Esta primera remesa està relacionada amb els compromisos de lliurament que la companyia Pfizer té amb Espanya, i es tracta de la partida que correspon al territori valencià. Es tracta d’una vacuna que consta de dos dosis per persona.

 

Al marge d’este primer lliurament poden arribar més dosi en funció dels acords de subministrament amb altres companyies farmacèutiques, tal com ha explicat el president.

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.