La Generalitat preveu que 200.000 persones siguen vacunades contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que unes 200.000 persones podran estar vacunades en el territori valencià contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021, d’acord amb les estimacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

El president ha mantingut una reunió de treball en el Palau de la Generalitat amb la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i amb membres de la comissió de vacunació del territori valencià enfront del Covid-19, que s’ha constituït este dimecres, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Ximo Puig ha avançat que s’estan ultimant tots els procediments perquè la Conselleria de Sanitat comence la vacunació «el més prompte possible», quan es dispose de les vacunes, atés que es compta amb la logística necessària per a això gràcies a la faena que es fa «des de fa molt temps».

 

Les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener

El president ha explicat que les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener i arribar a les 400.000 dosis rebudes durant el primer trimestre de 2021, de manera que, per a eixe moment, ja es podria haver vacunat a unes 200.000 persones en el territori valencià.

 

Esta primera remesa està relacionada amb els compromisos de lliurament que la companyia Pfizer té amb Espanya, i es tracta de la partida que correspon al territori valencià. Es tracta d’una vacuna que consta de dos dosis per persona.

 

Al marge d’este primer lliurament poden arribar més dosi en funció dels acords de subministrament amb altres companyies farmacèutiques, tal com ha explicat el president.

Últimes notícies

La cremà de 180 fogueres tanca unes festes d’Alacant amb quasi dos milions de visitants

La cremà dels més de 180 monuments foguerers ha posat punt final unes Fogueres d’Alacant 2026 marcades per quasi dos milions de visitants i per una nit de Sant Joan multitudinària i sense incidències greus.

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.