La Generalitat preveu que 200.000 persones siguen vacunades contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que unes 200.000 persones podran estar vacunades en el territori valencià contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021, d’acord amb les estimacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

El president ha mantingut una reunió de treball en el Palau de la Generalitat amb la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i amb membres de la comissió de vacunació del territori valencià enfront del Covid-19, que s’ha constituït este dimecres, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Ximo Puig ha avançat que s’estan ultimant tots els procediments perquè la Conselleria de Sanitat comence la vacunació «el més prompte possible», quan es dispose de les vacunes, atés que es compta amb la logística necessària per a això gràcies a la faena que es fa «des de fa molt temps».

 

Les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener

El president ha explicat que les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener i arribar a les 400.000 dosis rebudes durant el primer trimestre de 2021, de manera que, per a eixe moment, ja es podria haver vacunat a unes 200.000 persones en el territori valencià.

 

Esta primera remesa està relacionada amb els compromisos de lliurament que la companyia Pfizer té amb Espanya, i es tracta de la partida que correspon al territori valencià. Es tracta d’una vacuna que consta de dos dosis per persona.

 

Al marge d’este primer lliurament poden arribar més dosi en funció dels acords de subministrament amb altres companyies farmacèutiques, tal com ha explicat el president.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.