La Generalitat preveu que 200.000 persones siguen vacunades contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que unes 200.000 persones podran estar vacunades en el territori valencià contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021, d’acord amb les estimacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

El president ha mantingut una reunió de treball en el Palau de la Generalitat amb la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i amb membres de la comissió de vacunació del territori valencià enfront del Covid-19, que s’ha constituït este dimecres, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Ximo Puig ha avançat que s’estan ultimant tots els procediments perquè la Conselleria de Sanitat comence la vacunació «el més prompte possible», quan es dispose de les vacunes, atés que es compta amb la logística necessària per a això gràcies a la faena que es fa «des de fa molt temps».

 

Les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener

El president ha explicat que les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener i arribar a les 400.000 dosis rebudes durant el primer trimestre de 2021, de manera que, per a eixe moment, ja es podria haver vacunat a unes 200.000 persones en el territori valencià.

 

Esta primera remesa està relacionada amb els compromisos de lliurament que la companyia Pfizer té amb Espanya, i es tracta de la partida que correspon al territori valencià. Es tracta d’una vacuna que consta de dos dosis per persona.

 

Al marge d’este primer lliurament poden arribar més dosi en funció dels acords de subministrament amb altres companyies farmacèutiques, tal com ha explicat el president.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.