La Generalitat preveu que 200.000 persones siguen vacunades contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha anunciat que unes 200.000 persones podran estar vacunades en el territori valencià contra el Covid-19 en el primer trimestre de 2021, d’acord amb les estimacions de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública.

 

El president ha mantingut una reunió de treball en el Palau de la Generalitat amb la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i amb membres de la comissió de vacunació del territori valencià enfront del Covid-19, que s’ha constituït este dimecres, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

Ximo Puig ha avançat que s’estan ultimant tots els procediments perquè la Conselleria de Sanitat comence la vacunació «el més prompte possible», quan es dispose de les vacunes, atés que es compta amb la logística necessària per a això gràcies a la faena que es fa «des de fa molt temps».

 

Les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener

El president ha explicat que les previsions són començar a rebre les primeres dosis de vacuna en gener i arribar a les 400.000 dosis rebudes durant el primer trimestre de 2021, de manera que, per a eixe moment, ja es podria haver vacunat a unes 200.000 persones en el territori valencià.

 

Esta primera remesa està relacionada amb els compromisos de lliurament que la companyia Pfizer té amb Espanya, i es tracta de la partida que correspon al territori valencià. Es tracta d’una vacuna que consta de dos dosis per persona.

 

Al marge d’este primer lliurament poden arribar més dosi en funció dels acords de subministrament amb altres companyies farmacèutiques, tal com ha explicat el president.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.