La Generalitat preveu triar en unes setmanes tots els espais per a la vacunació massiva

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha avançat que durant les pròximes setmanes es completarà l’elecció dels espais «idonis» per a dur a terme la vacunació massiva a partir d’abril en el territori valencià, amb la col·laboració dels ajuntaments.

 

Este pla tindrà un centre de vacunació en les tres capitals de província i en Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), com va avançar fa uns dies a Europa Press, amb la previsió de buscar «els llocs més adequats» durant les pròximes setmanes. Puig ha confirmat que en la capital de la Plana s’administraran dosis en l’hospital de campanya, mentres s’estudia la possibilitat de l’Auditori i Palau de Congressos al costat de l’Ajuntament.

 

En general, l’objectiu és completar estes setmanes l’elecció dels espais per a «tindre tot preparat» quan el territori valencià dispose de dosis suficients. «El més important és tindre les vacunes, hi ha bones notícies de Janssen i un compromís fefaent cada setmana de compliment per part de Pfizer i Astrazeneca, més complicacions amb la de Moderna», ha constatat.

 

Respecte als grups de vacunació, Puig ha recordat que esta setmana continuen les burxades dels majors de 90 anys i arranquen en els de més de 80, sobretot els grans dependents. La intenció és que els més vulnerables estiguen vacunats en les pròximes setmanes.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.