15.4 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

La Generalitat restringix a un màxim de 6 persones les reunions en les seus festeres

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha anunciat que, a partir d’este divendres, les reunions en les seus festeres tradicionals del territori valencià es consideraran de caràcter social i tindran, per tant, un màxim de sis assistents. La mesura estarà en vigor fins al 9 de novembre.

 

D’eixa manera ho han anunciat este dijous la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en una roda de premsa en la que, a demés, han anunciat el tancament perimetral del territori valencià.

 

Barceló ha explicat que la Conselleria de Sanitat publicarà este divendres una resolució que modificarà la ja publicada el passat 17 d’agost i que afectarà a totes les localitats valencianes per a incorporar un nou apartat quant a les seus festeres tradicionals.

 

D’esta manera, ha explicat, es consideraran les reunions de les seus festeres tradicionals com a reunions de caràcter social i, per tant, es limitaran a un màxim de sis persones. Esta mesura estarà en vigor a partir d’este divendres i fins al pròxim 9 de novembre, quan es tornarà a avaluar si es manté la restricció en funció de l’evolució de la pandèmia.

Últimes notícies

Torás (Castelló) registra un sisme de 2,6 de matinada

Torás ha registrat a les 03.30 d'este dijous un sisme de magnitud 2,6 amb epicentre al nord-est i 3 km de profunditat. Emergències no ha notificat avisos ni incidències.

Pols en suspensió i mínimes en ascens, màximes sense canvis en la Comunitat Valenciana

Jornada amb boires i núvols baixos a València i Castelló, núvols alts a Alacant i presència de pols en suspensió. Les mínimes pugen i les màximes a penes varien.

Màxim Horta rep el Premi de les Lletres de l’Ateneu 2025 en la Nit de les Lletres

L'Ateneu Mercantil ha reconegut la trajectòria de Màxim Horta amb el Premi de les Lletres de l'Ateneu 2025 en la VII Nit Valenciana de les Lletres. La novel·la 'El Cercle Fènix', de Joaquín Ferry, ha guanyat el Premi Nacional de Novel·la, dotat amb 8.000 euros i publicació.

Mazón obri les compareixences per la dana en el Congrés; Camarero i Mompó seguiran el 24 de novembre

La Mesa de la comissió ha aprovat este dimecres el calendari: Mazón compareixerà el dilluns 17 de novembre i, el dia 24, ho faran Susana Camarero i Vicent Mompó amb format de 20 minutos per grup.

Elda abrigalla a Paula Vázquez com a Millor Calçada d’Espanya 2025

Paula Vázquez ha sigut abrigallada a Elda en una gala que ha reivindicat la tradició sabatera local amb el seu nomenament com a Millor Calçada d'Espanya 2025. La vetlada ha reunit representants institucionals, empresarials i del sector per a posar en valor el disseny i l'artesania de la ciutat.

L’Hèrcules incorpora al migcampista Mehdi Puch-Herrantz

L'Hèrcules ha incorporat al migcampista franc algerià Mehdi Puch-Herrantz, de 21 anys, després de deu dies als ordes de Rubén Torrecilla. Arriba lliure de l'AC Ajaccio, ocuparà fitxa sub-23 i firma pel que resta de temporada i una més.

El PP trenca el pacte a l’Alqueria d’Asnar i deixa a l’alcalde en minoria

Els dos regidors del PP ixen del govern local i renuncien a les seues delegacions, la qual cosa deixa a l'alcalde i a una edil no adscrita en minoria. La decisió arriba després de la polèmica per una possible irregularitat comptable i reobri el debat sobre una moció de censura.

Activen el protocol per una fallada en les polseres antimaltractament i asseguren que no va haver-hi desprotecció

Igualtat va activar el protocol de protecció després d'una incidència en el sistema Milotxa. El servici es va estabilitzar a la vesprada i no va deixar víctimes desprotegides.