13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La Generalitat restringix a un màxim de 6 persones les reunions en les seus festeres

 

La Conselleria de Sanitat Universal ha anunciat que, a partir d’este divendres, les reunions en les seus festeres tradicionals del territori valencià es consideraran de caràcter social i tindran, per tant, un màxim de sis assistents. La mesura estarà en vigor fins al 9 de novembre.

 

D’eixa manera ho han anunciat este dijous la consellera de Sanitat Universal, Ana Barceló, i el president de la Generalitat, Ximo Puig, en una roda de premsa en la que, a demés, han anunciat el tancament perimetral del territori valencià.

 

Barceló ha explicat que la Conselleria de Sanitat publicarà este divendres una resolució que modificarà la ja publicada el passat 17 d’agost i que afectarà a totes les localitats valencianes per a incorporar un nou apartat quant a les seus festeres tradicionals.

 

D’esta manera, ha explicat, es consideraran les reunions de les seus festeres tradicionals com a reunions de caràcter social i, per tant, es limitaran a un màxim de sis persones. Esta mesura estarà en vigor a partir d’este divendres i fins al pròxim 9 de novembre, quan es tornarà a avaluar si es manté la restricció en funció de l’evolució de la pandèmia.

Últimes notícies

Camarero defendrà demà en el Congrés la seua gestió durant la dana de València

La vicepresidenta valenciana compareixerà davant la comissió del Congrés sobre la dana per a justificar la resposta del Consell. La sessió arriba després de testimoniatges crítics i en plena revisió de responsabilitats.

Els anestesistes recorden que les sedacions generals només han de fer-les especialistes

Sedar ha recordat que les sedacions amb anestèsics generals comporten riscos greus i només han de realitzar-les anestesiòlegs. L'advertiment arriba després de la mort d'una xiqueta a Alzira.

El Museu dels Ciències reivindica a Leonardo da Vinci després de l’èxit de l’exposició amb 800.000 visitants

El Museu dels Ciències ha celebrat una jornada conduïda per Christian Gálvez per a reivindicar a Leonardo da Vinci, complementària a la mostra 'Leonardo. 500 anys de geni'. L'exposició, oberta fins a abril de 2026, ja suma 800.000 visitants.

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.