Godella celebra la sexta edició de Godejam

 

Este diumenge s’ha celebrat una nova edició del Godejam en el carrer del Sacre Cor de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Gràcies als artistes grafiters, un altre mur del municipi agarra color i vida amb nous personatges en un lloc molt transitat del poble, amb la Universitat Catòlica i l’escola Sacre Cor al costat.

 

L’edició d’enguany estava programada per a la primavera amb numeroses activitats paral·leles i, finalment, tant el seu impulsor Xema González com la regidora de Cultura i Joventut de l’Ajuntament de Godella, Tatiana Prades, van decidir tirar avant celebrar-la en setembre.

 

Este any hi ha hagut menys artistes i sense activitats, però s’ha omplit d’obres d’art un altre carrer del municipi, que cada volta té més parets acolorides, després que s’hagen celebrat sis edicions (cinc des que l’Ajuntament va entrar decididament a col·laborar en esta iniciativa) d’un festival que demostra la seua bona salut en un moment complicat.

 

La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha agraït públicament a Xema González «per la seua alegria i ganes de fer coses, tot i que els temps que corren no són els millors». També ha abraçat la generositat de la crew ‘Grow up’ i als amics vinguts de diferents llocs del país per a pintar Godella.

Últimes notícies

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.