12.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Godella celebra la sexta edició de Godejam

 

Este diumenge s’ha celebrat una nova edició del Godejam en el carrer del Sacre Cor de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Gràcies als artistes grafiters, un altre mur del municipi agarra color i vida amb nous personatges en un lloc molt transitat del poble, amb la Universitat Catòlica i l’escola Sacre Cor al costat.

 

L’edició d’enguany estava programada per a la primavera amb numeroses activitats paral·leles i, finalment, tant el seu impulsor Xema González com la regidora de Cultura i Joventut de l’Ajuntament de Godella, Tatiana Prades, van decidir tirar avant celebrar-la en setembre.

 

Este any hi ha hagut menys artistes i sense activitats, però s’ha omplit d’obres d’art un altre carrer del municipi, que cada volta té més parets acolorides, després que s’hagen celebrat sis edicions (cinc des que l’Ajuntament va entrar decididament a col·laborar en esta iniciativa) d’un festival que demostra la seua bona salut en un moment complicat.

 

La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha agraït públicament a Xema González «per la seua alegria i ganes de fer coses, tot i que els temps que corren no són els millors». També ha abraçat la generositat de la crew ‘Grow up’ i als amics vinguts de diferents llocs del país per a pintar Godella.

Últimes notícies

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.

Pepelu demana desconnectar en l’aturada per a tornar més fortes: serà un camí llarg

Pepelu va reivindicar l'aturada de Nadal per a reinicialitzar i tornar donant la seua millor versió. Va lamentar que al València se li escapen punts per detalls, sobretot a pilota parada.

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.

José Andrés visita el Mercat Central de València i recolza als mercats municipals

El xef va recórrer el Mercat Central de València, va desdejunar en Central Bar i va comprar en més de quinze posats producte local i utensilis. Va reforçar el seu defensa dels mercats i va alertar del risc de perdre la seua essència davant el turisme.