Godella celebra la sexta edició de Godejam

 

Este diumenge s’ha celebrat una nova edició del Godejam en el carrer del Sacre Cor de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Gràcies als artistes grafiters, un altre mur del municipi agarra color i vida amb nous personatges en un lloc molt transitat del poble, amb la Universitat Catòlica i l’escola Sacre Cor al costat.

 

L’edició d’enguany estava programada per a la primavera amb numeroses activitats paral·leles i, finalment, tant el seu impulsor Xema González com la regidora de Cultura i Joventut de l’Ajuntament de Godella, Tatiana Prades, van decidir tirar avant celebrar-la en setembre.

 

Este any hi ha hagut menys artistes i sense activitats, però s’ha omplit d’obres d’art un altre carrer del municipi, que cada volta té més parets acolorides, després que s’hagen celebrat sis edicions (cinc des que l’Ajuntament va entrar decididament a col·laborar en esta iniciativa) d’un festival que demostra la seua bona salut en un moment complicat.

 

La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha agraït públicament a Xema González «per la seua alegria i ganes de fer coses, tot i que els temps que corren no són els millors». També ha abraçat la generositat de la crew ‘Grow up’ i als amics vinguts de diferents llocs del país per a pintar Godella.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.