Godella celebra la sexta edició de Godejam

 

Este diumenge s’ha celebrat una nova edició del Godejam en el carrer del Sacre Cor de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València). Gràcies als artistes grafiters, un altre mur del municipi agarra color i vida amb nous personatges en un lloc molt transitat del poble, amb la Universitat Catòlica i l’escola Sacre Cor al costat.

 

L’edició d’enguany estava programada per a la primavera amb numeroses activitats paral·leles i, finalment, tant el seu impulsor Xema González com la regidora de Cultura i Joventut de l’Ajuntament de Godella, Tatiana Prades, van decidir tirar avant celebrar-la en setembre.

 

Este any hi ha hagut menys artistes i sense activitats, però s’ha omplit d’obres d’art un altre carrer del municipi, que cada volta té més parets acolorides, després que s’hagen celebrat sis edicions (cinc des que l’Ajuntament va entrar decididament a col·laborar en esta iniciativa) d’un festival que demostra la seua bona salut en un moment complicat.

 

La regidora de Cultura, Tatiana Prades, ha agraït públicament a Xema González «per la seua alegria i ganes de fer coses, tot i que els temps que corren no són els millors». També ha abraçat la generositat de la crew ‘Grow up’ i als amics vinguts de diferents llocs del país per a pintar Godella.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Extingit tres dies després l’incendi en una nau industrial de Biar

Els bombers han donat per extingit l'incendi en una nau industrial abandonada de Biar tres dies després del seu inici. Continuen les labors de refresc i no hi ha ferits.

La primera setmana de març arranca amb pols en suspensió i pluges de fang en la Comunitat Valenciana

La setmana comença amb cels nuvolosos, pols en suspensió i pluges febles que podrien ser de fang. El vent podrà deixar ratxes molt fortes en el litoral d'Alacant.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘vas vindre en pastera’ i l’àrbitre deté el joc

Omar El Hilali va acusar a Rafa Mir d'un comentari racista en el minut 78 de l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol i va parar el partit tres minuts.

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.