Godella crea una campanya per a conscienciar la població sobre el reciclatge

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Medi Ambient, ha iniciat una nova campanya de conscienciació per a recordar a la ciutadania com, a on i quan ha de dipositar els residus generats.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és explicar, amb detall, a les persones residents de Godella en quins contenidors han de tirar els residus per a facilitar el reciclatge i ajudar a cuidar el medi ambient que ens envolta. Cal recordar que en Godella existixen els contenidors de restes domèstiques, vidre, cartó, oli, piles, fluorescents, roba i calçat. També s’instal·la un ecoparc mòbil en la zona del polideportiu una o dos voltes al mes.

 

Els residus de les empreses i comerços

De la mateixa manera, en la campanya es presta especial importància als residus generats pels comerços i restes d’empreses, ja que, en alguns casos, han de posar-se en contacte amb el servici municipal de recollida a través del telèfon 963527080.

 

D’altra banda, s’oferixen les dades concretes per als procediments adequats per a traure trastos i enderrocs, igual que  les podes i restes vegetals. En els dos casos, les persones usuàries han de posar-se en contacte amb els servicis de recollida en el telèfon 963527080 per a obtindre la informació necessària.

 

Natalia Garrido, regidora de Medi Ambient de Godella, ha recordat la importància de «dipositar de manera correcta els residus per a ajudar al nostre medi ambient». «En Godella som responsables i continuem treballant per a seguir en la mateixa línia. Per eixe motiu, hem dissenyat esta campanya en la que oferim les recomanacions a la nostra ciutadania per a tirar els residus en els contenidors adequats i de la forma correcta», ha agregat la regidora.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.

Feijóo acusa el Govern d’ocultar les xifres d’immigrants que es beneficiaran de la regularització

Alberto Núñez Feijóo critica que el Govern no concrete en el Congrés quants immigrants s'acolliran a la regularització extraordinària, mentres la ministra Elma Saiz parla d'unes 500.000 persones com a estimació no oficial.

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i alerta d’un possible col·lapse

La Comunitat Valenciana atén 590 menors migrants no acompanyats i el president de la Generalitat advertix que l'arribada prevista d'altres 1.900 supera la capacitat del sistema d'acolliment autonòmic. A més, critica el nou decret de regularització del Govern central, al qual acusa de posar en risc els servicis públics i de respondre a interessos electorals.