Godella crea una campanya per a conscienciar la població sobre el reciclatge

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Medi Ambient, ha iniciat una nova campanya de conscienciació per a recordar a la ciutadania com, a on i quan ha de dipositar els residus generats.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és explicar, amb detall, a les persones residents de Godella en quins contenidors han de tirar els residus per a facilitar el reciclatge i ajudar a cuidar el medi ambient que ens envolta. Cal recordar que en Godella existixen els contenidors de restes domèstiques, vidre, cartó, oli, piles, fluorescents, roba i calçat. També s’instal·la un ecoparc mòbil en la zona del polideportiu una o dos voltes al mes.

 

Els residus de les empreses i comerços

De la mateixa manera, en la campanya es presta especial importància als residus generats pels comerços i restes d’empreses, ja que, en alguns casos, han de posar-se en contacte amb el servici municipal de recollida a través del telèfon 963527080.

 

D’altra banda, s’oferixen les dades concretes per als procediments adequats per a traure trastos i enderrocs, igual que  les podes i restes vegetals. En els dos casos, les persones usuàries han de posar-se en contacte amb els servicis de recollida en el telèfon 963527080 per a obtindre la informació necessària.

 

Natalia Garrido, regidora de Medi Ambient de Godella, ha recordat la importància de «dipositar de manera correcta els residus per a ajudar al nostre medi ambient». «En Godella som responsables i continuem treballant per a seguir en la mateixa línia. Per eixe motiu, hem dissenyat esta campanya en la que oferim les recomanacions a la nostra ciutadania per a tirar els residus en els contenidors adequats i de la forma correcta», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

Quatre detinguts per onze robatoris amb butró en empreses valencianes i de Conca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens d’entre 23 i 39 anys, tots ells de nacionalitat romanesa, per onze robatoris amb butró en naus industrials de municipis de la Comunitat Valenciana i de la província de Conca.

Arresten a Algorfa un fugitiu britànic buscat per tràfic de drogues i armes

La Policia Nacional ha detingut a Algorfa un ciutadà britànic de 27 anys, considerat objectiu criminal prioritari al seu país, reclamat per tràfic de drogues i ús d'armes de foc contra persones.

Els bombers contenen sense mitjans aeris el gran incendi de la Vall d’Uixó

Els bombers han refrescat tota la nit la zona cremada en l’incendi de la Vall d'Uixó, estabilitzat des de la vesprada d’ahir, amb 9.568 hectàrees afectades i sense mitjans aeris incorporats este dissabte.

Una start-up d’Elx crea una IA que automatitza la comunicació amb pacients en clíniques

Healthmate, una empresa d’Elx, ha creat una intel·ligència artificial que automatitza cites, recordatoris i gestions amb pacients en clíniques, fet que reduïx costos i millora l’atenció. La ferramenta ja treballa amb 100 clíniques d’Espanya i ha gestionat 800.000 missatges de 30.000 pacients.

Una IA permet a les clíniques automatitzar cites i recordatoris amb pacients

La startup il·licitana Healthmate ha creat una intel·ligència artificial que gestiona de forma automàtica cites, recordatoris i comunicacions amb pacients, ja operativa en un centenar de clíniques espanyoles.

Arranca agost a la Comunitat Valenciana amb tronades, granís i molta calor a l’interior de València

El primer dia d’agost arriba a la Comunitat Valenciana amb ruixats i tronades localment fortes en el nord de Castelló, sud de València i Alacant, i amb temperatures màximes molt altes a l’interior valencià.

L’onada de calor dispara els 40 graus en municipis de València i Alacant

L’onada de calor ha deixat hui fins a 40,4 graus en Alcoi i valors de 40 graus en Ontinyent i Fontanars dels Alforins, mentres que a les capitals s’han quedat al voltant dels 30 graus.

Mathew Ryan continuarà en la porteria del Levante una temporada més

El porter australià Mathew Ryan ha decidit continuar en el Levante la pròxima temporada després de dubtar sobre el seu futur i disputar el Mundial amb Austràlia. El club ha confirmat que s’incorporarà de manera immediata a la pretemporada.
FILMOTECA D'ESTIU