Godella crea una campanya per a conscienciar la població sobre el reciclatge

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Medi Ambient, ha iniciat una nova campanya de conscienciació per a recordar a la ciutadania com, a on i quan ha de dipositar els residus generats.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és explicar, amb detall, a les persones residents de Godella en quins contenidors han de tirar els residus per a facilitar el reciclatge i ajudar a cuidar el medi ambient que ens envolta. Cal recordar que en Godella existixen els contenidors de restes domèstiques, vidre, cartó, oli, piles, fluorescents, roba i calçat. També s’instal·la un ecoparc mòbil en la zona del polideportiu una o dos voltes al mes.

 

Els residus de les empreses i comerços

De la mateixa manera, en la campanya es presta especial importància als residus generats pels comerços i restes d’empreses, ja que, en alguns casos, han de posar-se en contacte amb el servici municipal de recollida a través del telèfon 963527080.

 

D’altra banda, s’oferixen les dades concretes per als procediments adequats per a traure trastos i enderrocs, igual que  les podes i restes vegetals. En els dos casos, les persones usuàries han de posar-se en contacte amb els servicis de recollida en el telèfon 963527080 per a obtindre la informació necessària.

 

Natalia Garrido, regidora de Medi Ambient de Godella, ha recordat la importància de «dipositar de manera correcta els residus per a ajudar al nostre medi ambient». «En Godella som responsables i continuem treballant per a seguir en la mateixa línia. Per eixe motiu, hem dissenyat esta campanya en la que oferim les recomanacions a la nostra ciutadania per a tirar els residus en els contenidors adequats i de la forma correcta», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

L’incendi de Tírig continua actiu però la nit es preveu favorable

L’incendi forestal de Tírig seguix actiu i ha obligat a evacuar Catí, però la previsió per a esta nit és bona i 250 efectius terrestres continuaran treballant per frenar el foc i protegir vivendes i més de 60 granges.

El vent afluixa en l’incendi de Tírig i dona un respir a l’extinció

Aemet preveu que el vent vaja perdent força esta nit en la zona de l’incendi de Tírig, fet que pot facilitar els treballs d’extinció, centrats sobretot en la protecció de Catí i de les explotacions ramaderes pròximes.

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.