Godella crea una campanya per a conscienciar la població sobre el reciclatge

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Medi Ambient, ha iniciat una nova campanya de conscienciació per a recordar a la ciutadania com, a on i quan ha de dipositar els residus generats.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és explicar, amb detall, a les persones residents de Godella en quins contenidors han de tirar els residus per a facilitar el reciclatge i ajudar a cuidar el medi ambient que ens envolta. Cal recordar que en Godella existixen els contenidors de restes domèstiques, vidre, cartó, oli, piles, fluorescents, roba i calçat. També s’instal·la un ecoparc mòbil en la zona del polideportiu una o dos voltes al mes.

 

Els residus de les empreses i comerços

De la mateixa manera, en la campanya es presta especial importància als residus generats pels comerços i restes d’empreses, ja que, en alguns casos, han de posar-se en contacte amb el servici municipal de recollida a través del telèfon 963527080.

 

D’altra banda, s’oferixen les dades concretes per als procediments adequats per a traure trastos i enderrocs, igual que  les podes i restes vegetals. En els dos casos, les persones usuàries han de posar-se en contacte amb els servicis de recollida en el telèfon 963527080 per a obtindre la informació necessària.

 

Natalia Garrido, regidora de Medi Ambient de Godella, ha recordat la importància de «dipositar de manera correcta els residus per a ajudar al nostre medi ambient». «En Godella som responsables i continuem treballant per a seguir en la mateixa línia. Per eixe motiu, hem dissenyat esta campanya en la que oferim les recomanacions a la nostra ciutadania per a tirar els residus en els contenidors adequats i de la forma correcta», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.

Bernabé assegura que el Govern pressionarà per evitar cotxes al bulevard García Lorca

Pilar Bernabé afirma que el Govern dEspanya influirà perquè el bulevard Federico García Lorca siga un gran parc sense trànsit i critica lactitud de lalcalesa María José Catalá.