Godella crea una campanya per a conscienciar la població sobre el reciclatge

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), a través de la Regidoria de Medi Ambient, ha iniciat una nova campanya de conscienciació per a recordar a la ciutadania com, a on i quan ha de dipositar els residus generats.

 

L’objectiu d’esta iniciativa és explicar, amb detall, a les persones residents de Godella en quins contenidors han de tirar els residus per a facilitar el reciclatge i ajudar a cuidar el medi ambient que ens envolta. Cal recordar que en Godella existixen els contenidors de restes domèstiques, vidre, cartó, oli, piles, fluorescents, roba i calçat. També s’instal·la un ecoparc mòbil en la zona del polideportiu una o dos voltes al mes.

 

Els residus de les empreses i comerços

De la mateixa manera, en la campanya es presta especial importància als residus generats pels comerços i restes d’empreses, ja que, en alguns casos, han de posar-se en contacte amb el servici municipal de recollida a través del telèfon 963527080.

 

D’altra banda, s’oferixen les dades concretes per als procediments adequats per a traure trastos i enderrocs, igual que  les podes i restes vegetals. En els dos casos, les persones usuàries han de posar-se en contacte amb els servicis de recollida en el telèfon 963527080 per a obtindre la informació necessària.

 

Natalia Garrido, regidora de Medi Ambient de Godella, ha recordat la importància de «dipositar de manera correcta els residus per a ajudar al nostre medi ambient». «En Godella som responsables i continuem treballant per a seguir en la mateixa línia. Per eixe motiu, hem dissenyat esta campanya en la que oferim les recomanacions a la nostra ciutadania per a tirar els residus en els contenidors adequats i de la forma correcta», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.