Godella celebra la seua primera comissió per a la creació d’una societat mercantil pública

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha celebrat la primera reunió de la comissió per a la creació d’una societat mercantil pública, que estudiarà la viabilitat de la gestió directa dels servicis municipals si es conclou que la gestió pública suposa una millora en la qualitat dels servicis, així com de la situació laboral del personal i un estalvi econòmic, es proposarà la seua municipalització.

 

L’objectiu de la creació de la societat mercantil pública, en paraules d’Irene Ferré, regidora d’Unides Podem-EU, és «conseguir una gestió més sostenible actuant sobre el personal, l’economia i el medi ambient».

 

«La societat mercantil pública municipal té la seua raó de ser en la necessitat de gestionar de manera integradora i eficaç determinats servicis públics municipals, la gestió dels quals s’assumirà de manera gradual», ha afegit Ferré, que va presidir la comissió.

 

A esta primera reunió, van assistir com a membres, entre altres, representants de tots els partits polítics amb representació a l’Ajuntament de Godella, a excepció del Grup Municipal del Partit Popular.

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.