12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Godella celebra la seua primera comissió per a la creació d’una societat mercantil pública

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha celebrat la primera reunió de la comissió per a la creació d’una societat mercantil pública, que estudiarà la viabilitat de la gestió directa dels servicis municipals si es conclou que la gestió pública suposa una millora en la qualitat dels servicis, així com de la situació laboral del personal i un estalvi econòmic, es proposarà la seua municipalització.

 

L’objectiu de la creació de la societat mercantil pública, en paraules d’Irene Ferré, regidora d’Unides Podem-EU, és «conseguir una gestió més sostenible actuant sobre el personal, l’economia i el medi ambient».

 

«La societat mercantil pública municipal té la seua raó de ser en la necessitat de gestionar de manera integradora i eficaç determinats servicis públics municipals, la gestió dels quals s’assumirà de manera gradual», ha afegit Ferré, que va presidir la comissió.

 

A esta primera reunió, van assistir com a membres, entre altres, representants de tots els partits polítics amb representació a l’Ajuntament de Godella, a excepció del Grup Municipal del Partit Popular.

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.