Godella celebra la seua primera comissió per a la creació d’una societat mercantil pública

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha celebrat la primera reunió de la comissió per a la creació d’una societat mercantil pública, que estudiarà la viabilitat de la gestió directa dels servicis municipals si es conclou que la gestió pública suposa una millora en la qualitat dels servicis, així com de la situació laboral del personal i un estalvi econòmic, es proposarà la seua municipalització.

 

L’objectiu de la creació de la societat mercantil pública, en paraules d’Irene Ferré, regidora d’Unides Podem-EU, és «conseguir una gestió més sostenible actuant sobre el personal, l’economia i el medi ambient».

 

«La societat mercantil pública municipal té la seua raó de ser en la necessitat de gestionar de manera integradora i eficaç determinats servicis públics municipals, la gestió dels quals s’assumirà de manera gradual», ha afegit Ferré, que va presidir la comissió.

 

A esta primera reunió, van assistir com a membres, entre altres, representants de tots els partits polítics amb representació a l’Ajuntament de Godella, a excepció del Grup Municipal del Partit Popular.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.