Godella inicia una campanya d’orientació i formació laboral

 

L’Ajuntament de la localitat de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha iniciat una campanya de comunicació per a donar a conéixer els diferents servicis que s’oferixen a les persones del municipi en l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local (AODL).

 

Este servei local oferix multitud de ferramentes perquè les persones demandants d’ocupació o que pretenen millorar puguen fer-ho amb l’assessorament necessari. D’esta manera, destaquen els servicis de borsa d’ocupació, orientació per a l’ocupació, la gestió de pràctiques formatives, la formació, la gestió de subvencions d’ocupació, l’assessorament individual i l’atenció telefònica.

 

Teresa Bueso, regidora de Promoció Econòmica, ha explicat la importància d’estar inscrit en l’Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local: «Oferim uns serveis fonamentals per a les persones que estan buscant ocupació o que pretenen millorar laboralment, amb una atenció personalitzada que els serà de gran utilitat en la seua busca».

 

«Recomanem que totes les persones que ho necessiten s’inscriguen per a poder tindre majors oportunitats de trobar l’ocupació que estan buscant, ja que els oferirem les ferramentes necessàries per a la busca, la formació necessària o una borsa d’ocupació amb ofertes, entre altres recursos molt interessants», ha agregat la regidora.

Últimes notícies

La exconcejala d’Urbanisme admet que desconeix si els seus sogres estan empadronats en Els Naus

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant, Rocío Gómez, declara davant la jutge per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques dels Naus i afirma que no sap si els seus sogres complixen el requisit d'empadronament.

Igualtat confirma l’assassinat masclista d’una dona en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores

Igualtat confirma com a crim masclista l'assassinat d'una dona de 51 anys en la caserna de la Guàrdia Civil de Dolores, on també van ser trobats morts el seu marit i el seu fill de 24 anys.

Una funcionària revela que l’oferta guanyadora de les VPP d’Alacant va arribar només 24 hores després de publicar-se els plecs

La cap de Gestió Patrimonial de l'Ajuntament d'Alacant declara que la promotora adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan a penes un dia després de publicar-se els plecs, en un cas que manté oberta una causa judicial i una forta polèmica política.

El València es juga la Lliga Conferència davant el Barcelona amb nou jugadors al final de contracte

El València es juga a Mestalla la seua classificació per a la Lliga Conferència davant el Barcelona en un dol marcat pel possible adeu de fins a nou futbolistes entre cessions i contractes que expiren.

Ford Almussafes obri la negociació del marc laboral per a l’electrificació i el nou Bast

Ford Almussafes i els sindicats UGT i STM han constituït la comissió que negociarà les condicions laborals i salarials a partir de 2027, lligades a l'Acord per l'Electrificació 2030 i al llançament del nou model de la família Bast.

Ryan i Dela seguiran fins a 2027 si el Llevant assegura la permanència

Ryan i Dela ampliaran el seu contracte amb el Llevant fins a 2027 si l'equip certifica la permanència en Primera, en un estiu marcat per eixides i cessions que conclouen.

Ximo Puig assenyala a Diana Morant com la candidata capaç de donar la volta a la Comunitat Valenciana

Ximo Puig destaca a Diana Morant com la dirigent capaç de revertir la situació econòmica i social de la Comunitat Valenciana i subratlla que el seu lideratge partix del PSPV i no del càrrec de ministra.

PP i Vox bloquegen en Les Corts la tramitació de la taxa turística proposada per l’oposició

PP i Vox s'oposen en Les Corts a tramitar les proposicions de llei de PSPV i Compromís per a implantar la taxa turística en la Comunitat Valenciana, reobrint el debat polític sobre com finançar l'impacte del turisme.