17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Google patix una caiguda mundial que afecta a YouTube, Gmail, Drive i altres servicis

 

Els servicis de Google com Gmail, YouTube o Drive, estan experimentant problemes este dilluns que impedixen l’accés als usuaris, ni vore els vídeos, carregar nous correus o la sincronització d’arxius. Com recull el portal DownDetector, els problemes en YouTube s’han començat a notar cap a les 12.30 hores d’este dilluns, amb fallades en l’inici de sessió, en l’accés a la web i en la reproducció de vídeos.

 

Els usuaris també han començat a experimentar, a la mateixa hora, problemes d’accés a Gmail i Drive, que impedixen iniciar sessió i accedir als correus rebuts, en el servici de correu. En Drive s’experimenten problemes de sincronització i de càrrega de l’aplicació.

 

Els problemes en els servicis de Google són d’abast global, però tenen una major incidència en Europa, especialment a Espanya, Portugal, Regne Unit, Polònia i Grècia.

Últimes notícies

El Vila-real agita el mercat d’hivern amb cinc operacions

El club tanca un inusual gener amb tres eixides i dos incorporacions. Les baixes en les bandes i la lesió de Juan Foyth acceleren els reforços.

La Policia Nacional ha detingut a 14 jóvens a Ontinyent per assetjament transfòbic i amenaces

Catorze jóvens d'entre 15 i 20 anys han sigut detinguts a Ontinyent per un presumpte assetjament transfòbic amb agressions i amenaces. La investigació va verificar atacs reiterats en l'àmbit escolar i en espais d'oci; tots van quedar en llibertat excepte un menor internat a petició de Fiscalia.

Un detingut a Formentera del Segura per integrar un grup que feia ‘bolcades’ a Alacant

Un home de 31 anys ha sigut detingut com a suposat enllaç a Espanya d'una banda estrangera especialitzada en 'bolcades'. Se'l relaciona amb un assalt a Orihuela en el qual dos hòmens van ser torturats i tirotejats al juliol.

El València tanca el mercat amb tres fitxatges contrastats en LaLiga i sense eixides

El València va tancar el mercat d'hivern amb Sadiq Umar, Guido Rodríguez i Unai Núñez, tres reforços amb experiència en LaLiga. No es va produir cap eixida i es van completar les dos fitxes lliures després de la baixa de Diakhaby.

Castro i Raghouber impulsen un mercat d’hivern auster en el Llevant

L'arribada de Luís Castro i la cessió de Ugo Raghouber han marcat un gener de gasto mínim en el Llevant. L'equip ha millorat, però continua penúltim.

L’Elx fa caixa amb Mendoza i tanca el mercat amb quatre eixides i quatre arribades

L'Elx va tancar el mercat d'hivern amb quatre eixides i quatre incorporacions, amb la venda rècord de Rodrigo Mendoza com a moviment clau. Va reforçar el lateral dret, no va arribar el central i el bloc es manté.

Cues en el padró de València per la regularització d’immigrants i l’Ajuntament redirigix a Estrangeria

L'anunci de regularització ha disparat les consultes en el padró de València. L'Ajuntament llança cartells i reforça l'atenció per a derivar els tràmits a Estrangeria.

La Comunitat Valenciana va rebre 12,4 milions de turistes internacionals en 2025, el 4,3% més

La Comunitat Valenciana va rebre 12.422.659 turistes internacionals en 2025, un 4,3% més, i es va situar com la quinta regió més visitada. Espanya va batre rècord amb 96,77 milions i màxims de gasto.