El govern de Gandia posa en marxa cinc noves borses de treball

 

El regidor delegat de Govern Interior i Coordinació Administrativa de Gandia, Jose Manuel Prieto, ha informat este matí de dilluns que ja han sigut publicades en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) les bases i la convocatòria de cinc noves borses de treball i els seus corresponents processos selectius per a places d’arquitecte tècnic, infermer, enginyer tècnic industrial, enginyer tècnic d’obra pública i tècnic auxiliar d’informàtica.

 

Les bases poden ser consultades en el web municipal de la capital de la Safor (València) www.gandia.org, el tauler d’anuncis del consistori i en el Butlletí Oficial de la Província. Les sol·licituds s’han de presentar en la seu electrònica.

 

Sobre esta mesura, Prieto ha destacat que el govern municipal pretén reforçar la plantilla en un moment a on «hem d’apostar per les inversions i el desenvolupament municipal. Es tracta de perfils relacionats amb l’enginyeria i l’obra pública però també amb la digitalització i la modernització per a impulsar definitivament la digitalització de l’administració».

 

«És important que posem en marxa els processos de selecció, ja que donem una oportunitat als ciutadans de Gandia en forma d’ocupació pública per a impulsar des de l’administració noves oportunitats laborals», ha destacat l’edil, qui ha recordat que estos processos s’afegixen a altres ja posats en marxa com el de nous agents de la Policia Local i altres processos que van quedar paralitzats per la declaració de l’estat d’alarma.

 

«Seguirem treballant per a que els ciutadans de Gandia tinguen una oportunitat en estos moments difícils però sobretot per a conseguir que la nova normalitat arribe a la nostra ciutat amb totes les condicions i permeta tornar a generar economia i llocs de treball», ha conclòs Prieto.

Últimes notícies

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.

Recomanen no distraure’s ni parar al voral durant l’eclipsi solar

La Delegació del Govern insta els conductors de la Comunitat Valenciana a evitar distraccions i no parar en el voral durant l’eclipsi solar, especialment en diversos trams de carretera amb risc elevat.

El Teatre Romà de Sagunt porta a escena el clàssic de Lope de Vega ‘La dama boba’

'La dama boba' de Lope de Vega es representa este dijous al Teatre Romà de Sagunt dins de Sagunt a Escena, en una jornada que es completa amb l'espectacle de circ i teatre físic 'Caso enterrado' a la Glorieta.

Nou Observatori Climàtic per a vigilar els parcs inundables metropolitans

La Generalitat posarà en marxa un Observatori Climàtic als parcs inundables metropolitans per a mesurar el seu efecte davant del canvi climàtic i reforçar la protecció de la població davant fenòmens extrems.

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.