El govern de Gandia posa en marxa cinc noves borses de treball

 

El regidor delegat de Govern Interior i Coordinació Administrativa de Gandia, Jose Manuel Prieto, ha informat este matí de dilluns que ja han sigut publicades en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) les bases i la convocatòria de cinc noves borses de treball i els seus corresponents processos selectius per a places d’arquitecte tècnic, infermer, enginyer tècnic industrial, enginyer tècnic d’obra pública i tècnic auxiliar d’informàtica.

 

Les bases poden ser consultades en el web municipal de la capital de la Safor (València) www.gandia.org, el tauler d’anuncis del consistori i en el Butlletí Oficial de la Província. Les sol·licituds s’han de presentar en la seu electrònica.

 

Sobre esta mesura, Prieto ha destacat que el govern municipal pretén reforçar la plantilla en un moment a on «hem d’apostar per les inversions i el desenvolupament municipal. Es tracta de perfils relacionats amb l’enginyeria i l’obra pública però també amb la digitalització i la modernització per a impulsar definitivament la digitalització de l’administració».

 

«És important que posem en marxa els processos de selecció, ja que donem una oportunitat als ciutadans de Gandia en forma d’ocupació pública per a impulsar des de l’administració noves oportunitats laborals», ha destacat l’edil, qui ha recordat que estos processos s’afegixen a altres ja posats en marxa com el de nous agents de la Policia Local i altres processos que van quedar paralitzats per la declaració de l’estat d’alarma.

 

«Seguirem treballant per a que els ciutadans de Gandia tinguen una oportunitat en estos moments difícils però sobretot per a conseguir que la nova normalitat arribe a la nostra ciutat amb totes les condicions i permeta tornar a generar economia i llocs de treball», ha conclòs Prieto.

Últimes notícies

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.