El govern de Gandia posa en marxa cinc noves borses de treball

 

El regidor delegat de Govern Interior i Coordinació Administrativa de Gandia, Jose Manuel Prieto, ha informat este matí de dilluns que ja han sigut publicades en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) les bases i la convocatòria de cinc noves borses de treball i els seus corresponents processos selectius per a places d’arquitecte tècnic, infermer, enginyer tècnic industrial, enginyer tècnic d’obra pública i tècnic auxiliar d’informàtica.

 

Les bases poden ser consultades en el web municipal de la capital de la Safor (València) www.gandia.org, el tauler d’anuncis del consistori i en el Butlletí Oficial de la Província. Les sol·licituds s’han de presentar en la seu electrònica.

 

Sobre esta mesura, Prieto ha destacat que el govern municipal pretén reforçar la plantilla en un moment a on «hem d’apostar per les inversions i el desenvolupament municipal. Es tracta de perfils relacionats amb l’enginyeria i l’obra pública però també amb la digitalització i la modernització per a impulsar definitivament la digitalització de l’administració».

 

«És important que posem en marxa els processos de selecció, ja que donem una oportunitat als ciutadans de Gandia en forma d’ocupació pública per a impulsar des de l’administració noves oportunitats laborals», ha destacat l’edil, qui ha recordat que estos processos s’afegixen a altres ja posats en marxa com el de nous agents de la Policia Local i altres processos que van quedar paralitzats per la declaració de l’estat d’alarma.

 

«Seguirem treballant per a que els ciutadans de Gandia tinguen una oportunitat en estos moments difícils però sobretot per a conseguir que la nova normalitat arribe a la nostra ciutat amb totes les condicions i permeta tornar a generar economia i llocs de treball», ha conclòs Prieto.

Últimes notícies

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.