El govern de Gandia posa en marxa cinc noves borses de treball

 

El regidor delegat de Govern Interior i Coordinació Administrativa de Gandia, Jose Manuel Prieto, ha informat este matí de dilluns que ja han sigut publicades en el Butlletí Oficial de la Província de València (BOPV) les bases i la convocatòria de cinc noves borses de treball i els seus corresponents processos selectius per a places d’arquitecte tècnic, infermer, enginyer tècnic industrial, enginyer tècnic d’obra pública i tècnic auxiliar d’informàtica.

 

Les bases poden ser consultades en el web municipal de la capital de la Safor (València) www.gandia.org, el tauler d’anuncis del consistori i en el Butlletí Oficial de la Província. Les sol·licituds s’han de presentar en la seu electrònica.

 

Sobre esta mesura, Prieto ha destacat que el govern municipal pretén reforçar la plantilla en un moment a on «hem d’apostar per les inversions i el desenvolupament municipal. Es tracta de perfils relacionats amb l’enginyeria i l’obra pública però també amb la digitalització i la modernització per a impulsar definitivament la digitalització de l’administració».

 

«És important que posem en marxa els processos de selecció, ja que donem una oportunitat als ciutadans de Gandia en forma d’ocupació pública per a impulsar des de l’administració noves oportunitats laborals», ha destacat l’edil, qui ha recordat que estos processos s’afegixen a altres ja posats en marxa com el de nous agents de la Policia Local i altres processos que van quedar paralitzats per la declaració de l’estat d’alarma.

 

«Seguirem treballant per a que els ciutadans de Gandia tinguen una oportunitat en estos moments difícils però sobretot per a conseguir que la nova normalitat arribe a la nostra ciutat amb totes les condicions i permeta tornar a generar economia i llocs de treball», ha conclòs Prieto.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.

Llibertat amb càrrecs per a Carlos Baño per presumptes irregularitats en els bons consum

Carlos Baño ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumpte frau de subvencions i falsedat en la gestió dels bons consum de 2022 i 2023 a Alacant. La causa està sota secret, la dirigix el Jutjat d'Instrucció 4 i la UDEF, i l'empresari no ha declarat.

Carlos Baño, en llibertat amb càrrecs pel cas dels bons consum

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de la seua detenció per presumpte frau de subvencions i falsedat lligats als bons consum de 2022 i 2023. La causa roman sota secret i la defensa ha optat per no declarar fins a conéixer les perquisicions.

Rodalia seguirà sense arribar a l’Estació del Nord durant les mascletaes

Ajuntament i Delegació del Govern mantenen que les línies C-1 i C-2 no entren en l'Estació del Nord durant les mascletaes. Hi haurà reforç previ i llançadores per seguretat.

Carlos Baño, president de la Cambra de Comerç d’Alacant, ha quedat en llibertat amb càrrecs

El president de la Cambra de Comerç d'Alacant, Carlos Baño, ha quedat en llibertat amb càrrecs després de ser detingut per presumptes irregularitats en els bons de consum de 2022 i 2023. Se li atribuïxen suposats delictes de frau de subvencions i falsedat en una causa que continua oberta

Han començat les llançadores d’Albal cap a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per la limitació temporal de Rodalia. Dos llançadores connecten Albal amb Torrent Avinguda i La Torre amb normalitat.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a dos menors de 16 i 17 anys per un assalt amb arma blanca a Alacant. Una víctima, de 19, va ser operada d'urgència per pneumotòrax.