11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

El Govern repartirà 2.600.000 mascaretes per a col·lectius vulnerables en el territori valencià

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha anunciat este dimecres que en els pròxims dies es repartiran més de 2.600.000 mascaretes per a col·lectius valencians de població vulnerable.

 

En un comunicat, la Delegació del Govern ha assegurat que, al costat de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, s’ha organitzat un operatiu perquè este material sanitari arribe a tots els municipis valencians, en una distribució en la que també participaran diferents ONGs.

 

En concret, en el territori valencià s’entregaran 2.608.000 en un repartiment que va començar a la fi de la setmana passada, en el marc d’un operatiu que ha portat al Govern d’Espanya a distribuir 55.570.000 mascaretes durant la pandèmia a través de diferents punts de distribució.

 

Repartiment per províncies

En la província d’Alacant es distribuiran 1.040.613 mascaretes; en Castelló, 201.327; i en València un total d’1.365.222 unitats, que suposen, segons Delegació del Govern, un total de 7.500.000 mascaretes donades pel Govern al territori valencià des que començara la pandèmia.

 

Del total de mascaretes que rebran en el conjunt nacional, unes 7.200.000 van destinades a Creu Roja, dos milions a la Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa (EAPN), mentres que el Comité espanyol de representants de persones amb discapacitat (CERMI) rebrà 498.000 i Càritas 138.000 unitats.

 

En el cas dels municipis majors de 20.000 habitants, la Delegació del Govern i les tres subdelegacions del territori valencià han contactat amb els ajuntaments per a procedir al lliurament de les mascaretes, mentres que, en el cas dels municipis menors de 20.000 habitants, la distribució es farà en col·laboració amb les diputacions provincials.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.