El Govern repartirà 2.600.000 mascaretes per a col·lectius vulnerables en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha anunciat este dimecres que en els pròxims dies es repartiran més de 2.600.000 mascaretes per a col·lectius valencians de població vulnerable.   En un comunicat, la Delegació del Govern ha assegurat que, al costat de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, s’ha organitzat […]

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha anunciat este dimecres que en els pròxims dies es repartiran més de 2.600.000 mascaretes per a col·lectius valencians de població vulnerable.

 

En un comunicat, la Delegació del Govern ha assegurat que, al costat de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, s’ha organitzat un operatiu perquè este material sanitari arribe a tots els municipis valencians, en una distribució en la que també participaran diferents ONGs.

 

En concret, en el territori valencià s’entregaran 2.608.000 en un repartiment que va començar a la fi de la setmana passada, en el marc d’un operatiu que ha portat al Govern d’Espanya a distribuir 55.570.000 mascaretes durant la pandèmia a través de diferents punts de distribució.

 

Repartiment per províncies

En la província d’Alacant es distribuiran 1.040.613 mascaretes; en Castelló, 201.327; i en València un total d’1.365.222 unitats, que suposen, segons Delegació del Govern, un total de 7.500.000 mascaretes donades pel Govern al territori valencià des que començara la pandèmia.

 

Del total de mascaretes que rebran en el conjunt nacional, unes 7.200.000 van destinades a Creu Roja, dos milions a la Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa (EAPN), mentres que el Comité espanyol de representants de persones amb discapacitat (CERMI) rebrà 498.000 i Càritas 138.000 unitats.

 

En el cas dels municipis majors de 20.000 habitants, la Delegació del Govern i les tres subdelegacions del territori valencià han contactat amb els ajuntaments per a procedir al lliurament de les mascaretes, mentres que, en el cas dels municipis menors de 20.000 habitants, la distribució es farà en col·laboració amb les diputacions provincials.

Últimes notícies

La Copa del Rei guardarà un minut de silenci per les víctimes de l’accident d’Urda

Els 23 partits de la Copa del Rei d’este dijous començaran amb un minut de silenci per les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda. El sinistre ha deixat almenys 68 morts.

Toñi García reclama justícia per les víctimes de la dana de 2024

Toñi García, que va perdre el marit i la filla en la dana de 2024, manté la seua lluita per les víctimes i critica la gestió d’aquella emergència.

La vaga de maquinistes de Renfe reduïx els servicis d’este dijous amb mínims del 50 % al 75 % en Rodalia

L’aturada de 24 hores reclama millores de seguretat i acords pendents, mentre la companyia advertix de possibles alteracions inclús en trens inclosos en els mínims

Esqueixos de la figuera de Miguel Hernández perquè la seua poesia continue viva

La UMH ha distribuït esqueixos de la figuera centenària de Miguel Hernández, que ja creixen en institucions i cases particulars de diversos punts.

Detingut el menor creador del canal ‘Blocus Vlc’ que incitava a saquejar a València

El menor de 17 anys ha sigut detingut com a presumpte autor de diversos delictes i creador dels canals Blocus Vlc, en els quals instigava a saquejar comerços de València el dissabte 31.

Oratge estable este dijous a la Comunitat, amb un ascens de les màximes a l’interior

Este dijous predominarà el cel poc ennuvolat, amb boirines i bancs de boira matinals a l’interior de Valencia i Alicante. Les màximes pujaran a l’interior de Valencia; divendres s’esperen pluges al litoral.

El centre de control no avisa cap dels dos trens que l’AVE avança cap a l’Iryo detingut

Les gravacions recullen l’ordre de continuar amb normalitat després de la fallada del sistema de seguretat i els avisos de la maquinista de l’Iryo, que continuava detinguda

La Conselleria de Justícia passa a denominar-se Conselleria de Serveis Socials i Justícia

La Conselleria de Justícia ha assumit Serveis Socials i passa a tindre quatre secretaries autonòmiques. El Consell queda amb deu conselleries.