El Govern repartirà 2.600.000 mascaretes per a col·lectius vulnerables en el territori valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha anunciat este dimecres que en els pròxims dies es repartiran més de 2.600.000 mascaretes per a col·lectius valencians de població vulnerable.   En un comunicat, la Delegació del Govern ha assegurat que, al costat de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, s’ha organitzat […]

 

La delegada del Govern en el territori valencià, Gloria Calero, ha anunciat este dimecres que en els pròxims dies es repartiran més de 2.600.000 mascaretes per a col·lectius valencians de població vulnerable.

 

En un comunicat, la Delegació del Govern ha assegurat que, al costat de les subdelegacions d’Alacant, Castelló i València, s’ha organitzat un operatiu perquè este material sanitari arribe a tots els municipis valencians, en una distribució en la que també participaran diferents ONGs.

 

En concret, en el territori valencià s’entregaran 2.608.000 en un repartiment que va començar a la fi de la setmana passada, en el marc d’un operatiu que ha portat al Govern d’Espanya a distribuir 55.570.000 mascaretes durant la pandèmia a través de diferents punts de distribució.

 

Repartiment per províncies

En la província d’Alacant es distribuiran 1.040.613 mascaretes; en Castelló, 201.327; i en València un total d’1.365.222 unitats, que suposen, segons Delegació del Govern, un total de 7.500.000 mascaretes donades pel Govern al territori valencià des que començara la pandèmia.

 

Del total de mascaretes que rebran en el conjunt nacional, unes 7.200.000 van destinades a Creu Roja, dos milions a la Xarxa Europea de Lluita contra la Pobresa (EAPN), mentres que el Comité espanyol de representants de persones amb discapacitat (CERMI) rebrà 498.000 i Càritas 138.000 unitats.

 

En el cas dels municipis majors de 20.000 habitants, la Delegació del Govern i les tres subdelegacions del territori valencià han contactat amb els ajuntaments per a procedir al lliurament de les mascaretes, mentres que, en el cas dels municipis menors de 20.000 habitants, la distribució es farà en col·laboració amb les diputacions provincials.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana reclamen viure sense por a Paiporta

Les víctimes de la dana han commemorat a Paiporta el segon aniversari de la tragèdia amb un acte de memòria i una demanda de seguretat.

Sis detinguts de la nova peça del caso Koldo queden en llibertat

La Guardia Civil ha deixat en llibertat les sis persones arrestades en una nova peça del caso Koldo. La investigació aborda presumptes mossegades en contractes d’obra pública.

El PSPV denuncia falta de recursos contra els incendis a Castelló

El PSPV-PSOE ha acusat el PP de retallar recursos d’emergències. La denúncia s’ha fet durant una visita a Artana i Eslida, afectades pels incendis d’este estiu.

Les empreses agroalimentàries valencianes concentren el 12,9 % de les vendes espanyoles

Les empreses valencianes concentren el 12,9 % de les vendes agroalimentàries d’Espanya i lideren el comerç minorista, amb una quota del 22,2 %.

Ouigo manté els trens entre València i Madrid per al pont de desembre després del pacte amb els maquinistes

L’acord amb SEMAF deixa sense efecte les parades del 4 i el 8 de desembre i les previstes per al 6 i el 9 de novembre

Muñoz creu que el míting de Pedro Sánchez a València busca aprofitar la dana

La portaveu del PP al Congreso ha considerat que el míting de Pedro Sánchez a València té com a objectiu utilitzar la tragèdia de la dana. També ha reclamat que s’executen obres hidràuliques a la Comunitat Valenciana.

El jutjat reclama les telefonades als municipis afectats per Forata

El jutjat de Catarroja ha demanat les gravacions de telefonades als municipis situats aigües avall de Forata. També ha requerit comunicacions relacionades amb la coordinació de l’emergència.

La parella d’Ábalos arriba a la Comandancia Provincial de Valencia

Andrea de la Torre, parella de José Luis Ábalos, ha sigut conduïda a la Comandancia Provincial de Valencia. La detenció s’ha produït en una operació del cas Koldo.