El Gran Teatre Antonio Ferrandis de Paterna organitza visites guiades per a donar-se a conéixer «per dins»

 

El Gran Teatre de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, organitzarà visites guiades per a que les persones interessades puguen conéixer i recórrer l’interior de les seues instal·lacions.

 

D’esta manera, tots els dimarts es faran estos tours en grups d’entre 5 i 10 persones i que permetran conéixer els secrets i espais d’este edifici dedicat a l’actor paterner Antonio Ferrandis que enguany ha complit el seu 20 aniversari.

 

I és que en febrer es van complir dos dècades de la remodelació d’este immoble protegit, que va ser iniciada després de l’adquisició de l’edifici per part de l’Ajuntament, convertint-se des d’eixe moment en epicentre de l’activitat social i cultural de la ciutat.

 

En les visites guiades previstes, els participants podran recórrer el pati de butaques i l’amfiteatre, amb capacitat per a 500 persones, l’escenari, les bambolines i tot el que habitualment no veu el públic assistent als espectacles, a demés dels camerinos i altres instal·lacions per als participants en els concerts o obres que es posen en escena.

 

A demés, en el recorregut es visitaran altres espais que formen part de l’edifici, com la sala d’exposicions permanent dedicada a Antonio Ferrandis, la recentment estrenada sala en homenatge a l’artista paterner Josep García i Herrero ‘Jeroni’ o la sala de ball que usen l’Escola Municipal de Dansa i l’Escola Municipal de Teatre per a les seues activitats.

 

Tal com ha explicat la regidora de Turisme, Cultura i Foc, Teresa Espinosa, «créiem que era important arrimar a la ciutadania, i a totes aquelles persones que vullguen visitar-lo, un edifici tan representatiu de Paterna, tant social com culturalment, i amb esta iniciativa obrim els secrets del Gran Teatre al públic en general».

 

Els interessats a fer esta visita guiada poden concertar la seua cita en el telèfon del Gran Teatre, el 96 138 90 70, a on seran informats dels horaris disponibles i dels protocols de seguretat que seran necessaris en el transcurs de les visites, per a evitar la propagació del Covid-19.

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.