10.5 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El Gran Teatre Antonio Ferrandis de Paterna organitza visites guiades per a donar-se a conéixer «per dins»

 

El Gran Teatre de Paterna, en la comarca de l’Horta de València, organitzarà visites guiades per a que les persones interessades puguen conéixer i recórrer l’interior de les seues instal·lacions.

 

D’esta manera, tots els dimarts es faran estos tours en grups d’entre 5 i 10 persones i que permetran conéixer els secrets i espais d’este edifici dedicat a l’actor paterner Antonio Ferrandis que enguany ha complit el seu 20 aniversari.

 

I és que en febrer es van complir dos dècades de la remodelació d’este immoble protegit, que va ser iniciada després de l’adquisició de l’edifici per part de l’Ajuntament, convertint-se des d’eixe moment en epicentre de l’activitat social i cultural de la ciutat.

 

En les visites guiades previstes, els participants podran recórrer el pati de butaques i l’amfiteatre, amb capacitat per a 500 persones, l’escenari, les bambolines i tot el que habitualment no veu el públic assistent als espectacles, a demés dels camerinos i altres instal·lacions per als participants en els concerts o obres que es posen en escena.

 

A demés, en el recorregut es visitaran altres espais que formen part de l’edifici, com la sala d’exposicions permanent dedicada a Antonio Ferrandis, la recentment estrenada sala en homenatge a l’artista paterner Josep García i Herrero ‘Jeroni’ o la sala de ball que usen l’Escola Municipal de Dansa i l’Escola Municipal de Teatre per a les seues activitats.

 

Tal com ha explicat la regidora de Turisme, Cultura i Foc, Teresa Espinosa, «créiem que era important arrimar a la ciutadania, i a totes aquelles persones que vullguen visitar-lo, un edifici tan representatiu de Paterna, tant social com culturalment, i amb esta iniciativa obrim els secrets del Gran Teatre al públic en general».

 

Els interessats a fer esta visita guiada poden concertar la seua cita en el telèfon del Gran Teatre, el 96 138 90 70, a on seran informats dels horaris disponibles i dels protocols de seguretat que seran necessaris en el transcurs de les visites, per a evitar la propagació del Covid-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs