Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Policia i Guàrdia Civil reforcen amb les autonomies la seguretat als museus per l’onada de robatoris

Policia Nacional i Guàrdia Civil han compartit amb les comunitats autònomes informació clau per reforçar la seguretat als museus després de tres robatoris recents, un d’ells al Museu de Villena. La Generalitat critica que el Ministeri de Cultura no haja presentat encara un pla de treball concret.

Desmantellen a Figueres un gran arsenal d’armes amb enviaments des de la Comunitat Valenciana

La Policia Nacional ha intervingut 644 armes en un traster de Figueres que funcionava com a taller clandestí, amb enviaments continuats des de la Comunitat Valenciana. L’operació, encara oberta, ha acabat de moment amb set detinguts i la confiscació de prop de 400 armes detonadores i milers de cartutxos.

Capturats més de 5.300 porcs senglars en el pla de xoc contra la sobrepoblació

El pla de xoc de la Generalitat contra la sobrepoblació de porcs senglars ha permés capturar 5.337 exemplars a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència a la província de València. El dispositiu combina batudes amb caçadors, gàbies de trampeig i ajudes econòmiques als participants.

Un estudi situa les primeres vinyes de la península fa 3.000 anys al Mediterrani oriental

Una investigació internacional liderada per la Universitat de València conclou que les primeres vides cultivades de la península ibèrica arribaren fa uns 3.000 anys del Mediterrani oriental i que el seu llinatge encara és present en varietats actuals com la passa valenciana.

Mor als 81 anys Artur Heras, referent de l’art contemporani valencià

L’artista Artur Heras, figura clau del nou realisme i el pop art valencià, ha mort als 81 anys. Xàtiva iniciarà els tràmits per a nomenar-lo fill predilecte.

Levante i Elx disparen el seu límit de gasto; Vila-real i València es mantenen

Levante i Elx han multiplicat el seu límit de cost de plantilla per a esta temporada, mentres Vila-real i València es mantenen en valors similars als del curs passat, segons les xifres fetes públiques per LaLiga.

La Conselleria de Cultura reclama al Ministeri un pla urgent contra els robatoris en museus

Educació, Cultura i Universitats ha tornat a exigir al Ministeri de Cultura un pla coordinat i una fulla de ruta per a reforçar la seguretat als museus després dels últims robatoris registrats a Espanya.

Extingit l’incendi forestal de Polop dos dies després de declarar-se

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat dimarts en la partida de Bacorero, a Polop de la Marina, després de dos dies de treball intensiu. El foc ha afectat unes 36 hectàrees de terreny rural muntanyós.