Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.