Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.

L’atur baixa al març en la Comunitat Valenciana i se situa en 288.162 persones

L'atur registrat en la Comunitat Valenciana descendix al març en 2.467 persones, un 0,85% menys que al febrer, i suma una caiguda interanual de 19.440 aturats.

Els sindicats valoren la caiguda de l’atur en la Comunitat Valenciana però alerten de riscos i precarietat

CCOO i UGT reconeixen la baixada de l'atur al març en la Comunitat Valenciana, però advertixen que la millora està marcada per la incertesa internacional, la temporalitat i la persistent bretxa de gènere.

Diversos accidents col·lapsen l’operació retorne de Setmana Santa en les carreteres valencianes

Diversos accidents i l'intens flux de vehicles en l'operació retorn de Setmana Santa provoquen més de 50 quilòmetres de retencions en les principals carreteres de la Comunitat Valenciana.

Detingut a Polop un fugitiu moldau buscat per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Polop a un fugitiu moldau de 30 anys, buscat amb una orde internacional de detenció i penes de fins a 15 anys per delictes de tràfic de drogues.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la comissió de la dana

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana d'octubre de 2024 un informe clau sobre la gestió en la presa de Buseo, on el desbordament va causar set víctimes mortals.