19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Les grans ciutats reforcen les patrulles policials en la nit de Halloween

Tota la Comunitat Valenciana comptarà amb un dispositiu de seguretat especial per a la nit de Halloween. Este diumenge, les patrulles policials s’incrementaran en un 50%, estructurat per la Guàrdia Civil, Policia Nacional i amb l’ajuda de la Policia Local per a garantir la seguretat de tota la població en les carreteres.

Gloria Calero, delegada del govern espanyol ha manifestat en una reunió de seguretat la necessitat d’incrementar la seguretat durant el pont de Tots els Sants. Es tracta d’una mesura que intentarà evitar accidents, altercats i desordre en la via pública.

Delinqüència, robatoris, violència o fins i tot manifestacions delictives és el que s’intentarà reduir durant la celebració d’estes festes.

Els macrobotellons també s’intentaran controlar de prop gràcies a este dispositiu especial. Calero ha volgut apel·lar a la prudència, responsabilitat i compliment de les normes de tota la ciutadania valenciana.

València comptarà amb un gran dispositiu. Es preveu que, en la nit del 31 d’octubre, la ciutat compta amb 200 agents, nou zones de vigilància -de les quals quatre són prioritàries- i la col·locació de 453 tancs i contenidors. Tots els agents de seguretat estaran vetllant per la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Baldoví destaca la ‘virtut’ de l’acte de Rufián per esvalotar el galliner i demana discreció

Baldoví ha valorat l'acte impulsat per Gabriel Rufián sobre la unitat a l'esquerra del PSOE i ha sostingut que la seua 'virtut' ha sigut agitar el debat. Després d'eixe primer impuls, ha reclamat un procés més discret i pegat a la realitat valenciana.

La reina Letizia abrigalla el calçat fet a Espanya a la fàbrica centenària Pedro García d’Elda

La reina Letizia ha recolzat el calçat fet a Espanya durant una visita a la fàbrica Pedro García a Elda, que celebra el seu centenari i exporta més de la mitat de la seua producció als Estats Units. El recorregut ha posat el focus en l'artesania, la sostenibilitat dels materials i la projecció internacional de la firma.

La vaga mèdica cancel·la 32.010 actes assistencials en tres dies en la Comunitat Valenciana

La protesta contra la reforma de l'estatut marc ha provocat 32.010 anul·lacions en la Comunitat Valenciana en tres dies. El seguiment enfronta xifres del 90% i del 10,76%.

La Guàrdia Civil registra la casa del detingut pel doble crim de Xilxes a València

Agents registren a València la vivenda del sospitós de l'assassinat de la seua exmuller i la seua filla a Xilxes, amb el detingut present. La causa està sota secret i el divendres passarà a disposició judicial

Baldoví defén que l’acte de Rufián ha agitat el debat i demana discreció

Baldoví ha celebrat que la iniciativa de Rufián haja 'esvalotat el galliner' i obert la conversa sobre la unitat a l'esquerra. Reclama ara un procés més discret i amb menys focus perquè les converses fructifiquen.

Ábalos demana al Congrés reconsiderar el rebuig a la seua indemnització

L'exdiputat ha sol·licitat a la Mesa del Congrés que revise la seua negativa a concedir-li la indemnització per cessament, que rondaria els 52.000 euros. Al·lega una vulneració 'flagrant' dels seus drets passius

Estudi de la UPV proposa com controlar filtracions en excavacions profundes

Investigadors del IIAMA-UPV presenten solucions per a atallar filtracions imprevistes en excavacions profundes i advoquen per plans de monitoratge continu per a previndre fallades.

Quatre trens d’Euromed i Intercity afectats pel tancament ferroviari per vent

El tancament entre Catalunya i la Comunitat Valenciana, vigent d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes, afecta a tres Euromed i un Intercity. Renfe permet canvis o anul·lacions sense cost.