La grua s’emporta el cotxe oficial de Quim Torra en València

 

Agents de la Policia Local de València han multat este dilluns a un vehicle que es trobava estacionat en una zona no autoritzada de la plaça de Sant Vicent Ferrer en la ciutat de València. A continuació, les autoritats han ordenat a la grua municipal la seua retirada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la sorpresa ha arribat uns minuts després. El cotxe en qüestió no era un altre que un vehicle camuflat de la policia autonòmica catalana. Tal com pareix, l’automòbil s’havia desplaçat fins a la capital del Túria per a acompanyar a l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, que este dilluns a la vesprada ha presentat el seu últim llibre, ‘Les hores greus’, en l’Octubre Centre de Cultura Contemporània.

 

Els agents li han sancionat i han avisat a la grua per a retirar el vehicle. Es tractava d’un vehicle oficial de la Generalitat de Catalunya, encara que no el que transportava a Quim Torra. Quan s’ha tingut constància que el cotxe pertanyia a la comitiva de Quim Torra, s’ha retornat al conductor.

 

Els agents no havien rebut cap informació sobre la presència de Quim Torra

Fonts consultades pel citat mitjà han explicat que els agents no havien rebut cap classe d’informació respecte a la presència de l’expresident de Catalunya a eixes hores en la capital valenciana

 

La multa al vehicle i la seua retirada per part de la grua es van produir poc abans de les 13.00 hores, mentres que l’acte de presentació del llibre s’ha produït cap a les 19.00 hores.

El vehicle en qüestió es trobava aparcat just davant d’unes dependències de la Diputació de València. Una zona en la que no està permés aparcar automòbils. De fet, el turisme en qüestió estava aparcat damunt de la vorera. Com a expresident de la Generalitat de Catalunya, Torra compta amb un servici de protecció policial que li acompanya, màximament si el desplaçament es produïx a una altra comunitat autònoma com en esta ocasió.

Últimes notícies

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.

Leticia Romero reivindica la identitat competitiva del València Basket

La capitana del València Basket, Leticia Romero, assegura que l’equip mantindrà l’ambició per tots els títols en el nou cicle amb Javi Torralba, malgrat les absències inicials per la WNBA i el Mundial.

Maffeo es presenta amb un missatge clar: compromís total amb el Valencia

Pablo Maffeo s’ha presentat com a nou lateral dret del Valencia destacant el seu compromís, el desig de quedar-se molts anys i el pes personal de tornar a València, on viu la seua filla.

El Elche encadena davant el Barça la seua segona pitjor golejada com a local en Primera

El Elche ha caigut 0-5 davant el Barcelona al Martínez Valero i ha patit la segona derrota més ampla de la seua història com a local en Primera Divisió, només superada pel 0-6 també davant el Barça en la temporada 2014-15.

La FVMP reclama a la CHJ netejar amb urgència el nou llit del Túria i els barrancs

La Federació Valenciana de Municipis i Províncies exigix a la Confederación Hidrográfica del Júcar actuacions prioritàries de neteja i manteniment al nou llit del Túria i a diversos barrancs abans de les pluges de la tardor.