La grua s’emporta el cotxe oficial de Quim Torra en València

 

Agents de la Policia Local de València han multat este dilluns a un vehicle que es trobava estacionat en una zona no autoritzada de la plaça de Sant Vicent Ferrer en la ciutat de València. A continuació, les autoritats han ordenat a la grua municipal la seua retirada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la sorpresa ha arribat uns minuts després. El cotxe en qüestió no era un altre que un vehicle camuflat de la policia autonòmica catalana. Tal com pareix, l’automòbil s’havia desplaçat fins a la capital del Túria per a acompanyar a l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, que este dilluns a la vesprada ha presentat el seu últim llibre, ‘Les hores greus’, en l’Octubre Centre de Cultura Contemporània.

 

Els agents li han sancionat i han avisat a la grua per a retirar el vehicle. Es tractava d’un vehicle oficial de la Generalitat de Catalunya, encara que no el que transportava a Quim Torra. Quan s’ha tingut constància que el cotxe pertanyia a la comitiva de Quim Torra, s’ha retornat al conductor.

 

Els agents no havien rebut cap informació sobre la presència de Quim Torra

Fonts consultades pel citat mitjà han explicat que els agents no havien rebut cap classe d’informació respecte a la presència de l’expresident de Catalunya a eixes hores en la capital valenciana

 

La multa al vehicle i la seua retirada per part de la grua es van produir poc abans de les 13.00 hores, mentres que l’acte de presentació del llibre s’ha produït cap a les 19.00 hores.

El vehicle en qüestió es trobava aparcat just davant d’unes dependències de la Diputació de València. Una zona en la que no està permés aparcar automòbils. De fet, el turisme en qüestió estava aparcat damunt de la vorera. Com a expresident de la Generalitat de Catalunya, Torra compta amb un servici de protecció policial que li acompanya, màximament si el desplaçament es produïx a una altra comunitat autònoma com en esta ocasió.

Últimes notícies

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.

Rubén Burgos aparca el seu futur després de guanyar la Lliga Femenina: només pensa a celebrar

Rubén Burgos assegura després de conquistar la Lliga Femenina amb València Basket que no es planteja encara el seu futur i centra tota la seua atenció a celebrar el títol amb l'equip i el seu cos tècnic.