11.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

La grua s’emporta el cotxe oficial de Quim Torra en València

 

Agents de la Policia Local de València han multat este dilluns a un vehicle que es trobava estacionat en una zona no autoritzada de la plaça de Sant Vicent Ferrer en la ciutat de València. A continuació, les autoritats han ordenat a la grua municipal la seua retirada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la sorpresa ha arribat uns minuts després. El cotxe en qüestió no era un altre que un vehicle camuflat de la policia autonòmica catalana. Tal com pareix, l’automòbil s’havia desplaçat fins a la capital del Túria per a acompanyar a l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, que este dilluns a la vesprada ha presentat el seu últim llibre, ‘Les hores greus’, en l’Octubre Centre de Cultura Contemporània.

 

Els agents li han sancionat i han avisat a la grua per a retirar el vehicle. Es tractava d’un vehicle oficial de la Generalitat de Catalunya, encara que no el que transportava a Quim Torra. Quan s’ha tingut constància que el cotxe pertanyia a la comitiva de Quim Torra, s’ha retornat al conductor.

 

Els agents no havien rebut cap informació sobre la presència de Quim Torra

Fonts consultades pel citat mitjà han explicat que els agents no havien rebut cap classe d’informació respecte a la presència de l’expresident de Catalunya a eixes hores en la capital valenciana

 

La multa al vehicle i la seua retirada per part de la grua es van produir poc abans de les 13.00 hores, mentres que l’acte de presentació del llibre s’ha produït cap a les 19.00 hores.

El vehicle en qüestió es trobava aparcat just davant d’unes dependències de la Diputació de València. Una zona en la que no està permés aparcar automòbils. De fet, el turisme en qüestió estava aparcat damunt de la vorera. Com a expresident de la Generalitat de Catalunya, Torra compta amb un servici de protecció policial que li acompanya, màximament si el desplaçament es produïx a una altra comunitat autònoma com en esta ocasió.

Últimes notícies

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.

Emergències activa l’alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel

La Generalitat ha activat l'alerta per plaques de gel al Baix Maestrat, Els Ports i Utiel. La CV-391 esta tallada entre els km 25 i 30 i es demana conduir amb suavitat.