La grua s’emporta el cotxe oficial de Quim Torra en València

 

Agents de la Policia Local de València han multat este dilluns a un vehicle que es trobava estacionat en una zona no autoritzada de la plaça de Sant Vicent Ferrer en la ciutat de València. A continuació, les autoritats han ordenat a la grua municipal la seua retirada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la sorpresa ha arribat uns minuts després. El cotxe en qüestió no era un altre que un vehicle camuflat de la policia autonòmica catalana. Tal com pareix, l’automòbil s’havia desplaçat fins a la capital del Túria per a acompanyar a l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, que este dilluns a la vesprada ha presentat el seu últim llibre, ‘Les hores greus’, en l’Octubre Centre de Cultura Contemporània.

 

Els agents li han sancionat i han avisat a la grua per a retirar el vehicle. Es tractava d’un vehicle oficial de la Generalitat de Catalunya, encara que no el que transportava a Quim Torra. Quan s’ha tingut constància que el cotxe pertanyia a la comitiva de Quim Torra, s’ha retornat al conductor.

 

Els agents no havien rebut cap informació sobre la presència de Quim Torra

Fonts consultades pel citat mitjà han explicat que els agents no havien rebut cap classe d’informació respecte a la presència de l’expresident de Catalunya a eixes hores en la capital valenciana

 

La multa al vehicle i la seua retirada per part de la grua es van produir poc abans de les 13.00 hores, mentres que l’acte de presentació del llibre s’ha produït cap a les 19.00 hores.

El vehicle en qüestió es trobava aparcat just davant d’unes dependències de la Diputació de València. Una zona en la que no està permés aparcar automòbils. De fet, el turisme en qüestió estava aparcat damunt de la vorera. Com a expresident de la Generalitat de Catalunya, Torra compta amb un servici de protecció policial que li acompanya, màximament si el desplaçament es produïx a una altra comunitat autònoma com en esta ocasió.

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.