La grua s’emporta el cotxe oficial de Quim Torra en València

 

Agents de la Policia Local de València han multat este dilluns a un vehicle que es trobava estacionat en una zona no autoritzada de la plaça de Sant Vicent Ferrer en la ciutat de València. A continuació, les autoritats han ordenat a la grua municipal la seua retirada.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, la sorpresa ha arribat uns minuts després. El cotxe en qüestió no era un altre que un vehicle camuflat de la policia autonòmica catalana. Tal com pareix, l’automòbil s’havia desplaçat fins a la capital del Túria per a acompanyar a l’expresident de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, que este dilluns a la vesprada ha presentat el seu últim llibre, ‘Les hores greus’, en l’Octubre Centre de Cultura Contemporània.

 

Els agents li han sancionat i han avisat a la grua per a retirar el vehicle. Es tractava d’un vehicle oficial de la Generalitat de Catalunya, encara que no el que transportava a Quim Torra. Quan s’ha tingut constància que el cotxe pertanyia a la comitiva de Quim Torra, s’ha retornat al conductor.

 

Els agents no havien rebut cap informació sobre la presència de Quim Torra

Fonts consultades pel citat mitjà han explicat que els agents no havien rebut cap classe d’informació respecte a la presència de l’expresident de Catalunya a eixes hores en la capital valenciana

 

La multa al vehicle i la seua retirada per part de la grua es van produir poc abans de les 13.00 hores, mentres que l’acte de presentació del llibre s’ha produït cap a les 19.00 hores.

El vehicle en qüestió es trobava aparcat just davant d’unes dependències de la Diputació de València. Una zona en la que no està permés aparcar automòbils. De fet, el turisme en qüestió estava aparcat damunt de la vorera. Com a expresident de la Generalitat de Catalunya, Torra compta amb un servici de protecció policial que li acompanya, màximament si el desplaçament es produïx a una altra comunitat autònoma com en esta ocasió.

Últimes notícies

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.