Guàrdia Civil i Policia Nacional escortaran les vacunes fins a les residències del territori valencià

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional escortaran l’arribada de les primeres vacunes al territori valencià per a garantir que este diumenge es comence amb el procés de vacunació en set residències, totes elles lliures de Covid-19 i que no han tingut casos des de fa, almenys, 90 dies.

 

En este sentit, Sanitat no informarà dels punts de recepció de les vacunes per a garantir la seguretat d’estos. L’escorta per part de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat es farà també fins a les residències a on s’administraran les primeres bovines, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

El procés logístic, organitzat pel Ministeri de Sanitat, es fa transportant fins a Espanya les vacunes per carretera i avions per a garantir que les primeres dosis estaran a la disposició de totes les comunitats i ciutats autònomes, permetent que es comence la vacunació el mateix dia.

 

Els funcionaris de sanitat exterior i altres funcionaris de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana treballen en col·laboració amb la Generalitat des de la setmana passada per a que el procés de transport i distribució es complisca amb totes les garanties necessàries.

En esta primera remesa, les vacunes es remetran refrigerades, per això l’operatiu muntat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública implica el manteniment de la cadena de fred, entre 2 i 8 graus, fins a la seua correcta administració.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.