Guàrdia Civil i Policia Nacional escortaran les vacunes fins a les residències del territori valencià

 

Agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Nacional escortaran l’arribada de les primeres vacunes al territori valencià per a garantir que este diumenge es comence amb el procés de vacunació en set residències, totes elles lliures de Covid-19 i que no han tingut casos des de fa, almenys, 90 dies.

 

En este sentit, Sanitat no informarà dels punts de recepció de les vacunes per a garantir la seguretat d’estos. L’escorta per part de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat es farà també fins a les residències a on s’administraran les primeres bovines, ha informat la Generalitat en un comunicat.

 

El procés logístic, organitzat pel Ministeri de Sanitat, es fa transportant fins a Espanya les vacunes per carretera i avions per a garantir que les primeres dosis estaran a la disposició de totes les comunitats i ciutats autònomes, permetent que es comence la vacunació el mateix dia.

 

Els funcionaris de sanitat exterior i altres funcionaris de la Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana treballen en col·laboració amb la Generalitat des de la setmana passada per a que el procés de transport i distribució es complisca amb totes les garanties necessàries.

En esta primera remesa, les vacunes es remetran refrigerades, per això l’operatiu muntat per la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública implica el manteniment de la cadena de fred, entre 2 i 8 graus, fins a la seua correcta administració.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.