L’hostaleria alacantina anuncia una querella criminal contra Ana Barceló per les restriccions anticoronavirus

 

L’hostaleria alacantina ha anunciat en una roda de premsa que presentarà querelles criminals contra la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i convocarà protestes públiques si el president de la Generalitat, Ximo Puig, no concreta en un termini d’una setmana, fins al 18 de gener, un pla de rescat al sector. A demés, volen presentar demandes per les pèrdues ocasionades amb les mesures imposades a causa de la pandèmia. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el sector ha fet este anunci com a conseqüència de les noves restrccions que impliquen el tancament de l’hostaleria a les 17 hores, que va acompanyada de limitacions d’aforaments.

 

D’esta forma, les tres principals associacions de l’hostaleria; Apeha, Alroa i Llaura, han defensat la seguretat del sector davant la pandèmia i el seu immediat afonament. «Envien el missatge de què l’hostaleria és la culpable i, a canvi, ens donen ajudes simbòliques i ridícules. Els nostres comptes estan a zero», assenyala Javier Galdeano, de Alroa.

A demés, les tres associacions han afirmat que la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, amb la que s’han tractat algunes ajudes al sector, no és una entitat representativa per a ells.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Xarxa Elèctrica reforça la xarxa de transport a València en repotenciar la línia Godelleta-Requena de 400 kV

Xarxa Elèctrica ha conclòs la repotenciació de la línia de 400 kV entre Requena i Godelleta, augmentant la seua capacitat de transport i reforçant el subministrament elèctric a la província de València.

El Port d’Alacant recolza un de cada cinc projectes de la convocatòria Ports 4.0

L'Autoritat Portuària d'Alacant ha avalat 19 dels 91 projectes comercials presentats a la convocatòria nacional Ports 4.0 i suma 35 iniciatives innovadores secundades si s'inclouen les idees.

Ramazani sosté el gol dels extrems del València en plena sequera

Els extrems del València encadenen diversos mesos sense gol i cedixen quasi tota la responsabilitat ofensiva en banda a Largie Ramazani, que acumula cinc tants de lliga.

Pérez Llorca defén que els actuals pressupostos li eviten pressions mentres prepara nous comptes

Juanfran Pérez Llorca assegura que els pressupostos de la Generalitat continuen garantint la capacitat inversora i que això li permet negociar sense presses unes noves comptes amb els grups parlamentaris.

Pérez Llorca promet continuar baixant impostos i defén el seu model fiscal en la campanya de la renda

Juanfran Pérez Llorca reivindica una política fiscal que, segons afirma, permet baixar impostos i augmentar la recaptació, i anuncia noves deduccions autonòmiques en la campanya de la renda en la Comunitat Valenciana.

L’Elx confia a recuperar a Héctor Fort per a rebre a l’Atlètic

Elx accelera la recuperació del lateral Héctor Fort després de la seua lesió de muscle i confia a tindre-ho disponible per al dol del 22 d'abril davant l'Atlètic de Madrid, pendent encara del vistiplau del Barcelona.

Detinguts tres hòmens per un punt de venda d’objectes robats en una vivenda d’Alacant

La Policia Nacional ha detingut a tres hòmens per un punt de venda i receptació d'objectes robats en una vivenda de la zona nord d'Alacant, on es van intervindre nombrosos efectes sostrets.

Paiporta impulsa el reciclatge d’aparells electrònics amb una campanya en el comerç local

Paiporta impulsa el reciclatge d'aparells elèctrics i electrònics amb una campanya de conscienciació secundada per la Generalitat i el comerç local, que reforça la reconstrucció després de la dana de 2024.