L’hostaleria alacantina anuncia una querella criminal contra Ana Barceló per les restriccions anticoronavirus

 

L’hostaleria alacantina ha anunciat en una roda de premsa que presentarà querelles criminals contra la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i convocarà protestes públiques si el president de la Generalitat, Ximo Puig, no concreta en un termini d’una setmana, fins al 18 de gener, un pla de rescat al sector. A demés, volen presentar demandes per les pèrdues ocasionades amb les mesures imposades a causa de la pandèmia. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el sector ha fet este anunci com a conseqüència de les noves restrccions que impliquen el tancament de l’hostaleria a les 17 hores, que va acompanyada de limitacions d’aforaments.

 

D’esta forma, les tres principals associacions de l’hostaleria; Apeha, Alroa i Llaura, han defensat la seguretat del sector davant la pandèmia i el seu immediat afonament. «Envien el missatge de què l’hostaleria és la culpable i, a canvi, ens donen ajudes simbòliques i ridícules. Els nostres comptes estan a zero», assenyala Javier Galdeano, de Alroa.

A demés, les tres associacions han afirmat que la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, amb la que s’han tractat algunes ajudes al sector, no és una entitat representativa per a ells.

Últimes notícies

Rubén Burgos deixa la banqueta del València Basket femení però seguirà en el club

Rubén Burgos posa fi a nou anys com a entrenador del València Basket femení, amb un ascens i onze títols, i passarà a la direcció esportiva de l'equip.

Una clínica de Castelló, condemnada a pagar 92.000 euros per seqüeles després d’un baló intragàstric

Un jutjat civil de Castelló condemna a una clínica i al seu cirurgià a indemnitzar amb 92.088 euros a una pacient de 49 anys per les greus seqüeles derivades de la col·locació negligent d'un baló intragàstric.

Detingut en El Altet per intentar vendre una rèplica d’un Ferrari 360 Spider en internet

La Policia Nacional ha detingut en la pedania il·licitana del Altet a un home acusat d'un delicte contra la propietat industrial per intentar vendre en internet una rèplica d'un Ferrari 360 Spider construïda sobre el xassís d'un altre vehicle.

Camarero defén que l’arrelament serà un criteri clau per a accedir a una vivenda pública

La vicepresidenta Susana Camarero assegura que tres de cada quatre euros del seu pressupost per a 2026 es destinen a vivenda i ocupació i que l'arrelament s'incorporarà com a criteri per a accedir a vivenda pública, enmig del xoc polític amb Vox i l'oposició.

Cauen 20 membres d’un clan familiar per tràfic de drogues a Carlet

La Guàrdia Civil desarticula a Carlet un clan familiar dedicat al cultiu i venda de drogues, amb 20 detinguts, importants confiscacions i cinc ingressos a la presó provisional.

Detingut a Villena per buidar quasi per complet el compte del seu oncle ingressat en una residència

Un home de 52 anys és detingut a Villena acusat de buidar el compte del seu oncle major ingressat en una residència i de vendre els seus immobles en el seu propi benefici.

Els primers aturs de juny en FGV es desenrotllen sense incidències i amb servicis mínims del 80%

Els primers aturs parcials de juny en FGV en Metrovalencia i TRAM dAlacant s'han desenrotllat sense incidències i complint els servicis mínims del 80% fixats per l'empresa per als dies de la PAU.

Els exàmens de selectivitat arranquen en catorze comunitats i es prolonguen fins al dijous

Més de 300.000 estudiants afronten des de hui la prova d'accés a la universitat en catorze comunitats, amb un model d'exàmens més pràctic i noves mesures per a evitar les còpies.