L’hostaleria alacantina anuncia una querella criminal contra Ana Barceló per les restriccions anticoronavirus

 

L’hostaleria alacantina ha anunciat en una roda de premsa que presentarà querelles criminals contra la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i convocarà protestes públiques si el president de la Generalitat, Ximo Puig, no concreta en un termini d’una setmana, fins al 18 de gener, un pla de rescat al sector. A demés, volen presentar demandes per les pèrdues ocasionades amb les mesures imposades a causa de la pandèmia. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el sector ha fet este anunci com a conseqüència de les noves restrccions que impliquen el tancament de l’hostaleria a les 17 hores, que va acompanyada de limitacions d’aforaments.

 

D’esta forma, les tres principals associacions de l’hostaleria; Apeha, Alroa i Llaura, han defensat la seguretat del sector davant la pandèmia i el seu immediat afonament. «Envien el missatge de què l’hostaleria és la culpable i, a canvi, ens donen ajudes simbòliques i ridícules. Els nostres comptes estan a zero», assenyala Javier Galdeano, de Alroa.

A demés, les tres associacions han afirmat que la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, amb la que s’han tractat algunes ajudes al sector, no és una entitat representativa per a ells.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA estudia huit possibles víctimes mortals més fins a arribar a 240

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha représ les declaracions de testimonis i valora sumar huit possibles víctimes mortals més, que elevarien el balanç a 240 morts segons els informes forenses.

Dissabte estable a la Comunitat amb fins a 30 graus a la costa

La Comunitat Valenciana viurà este dissabte una jornada d’oratge estable, amb cels poc nuvolosos i màximes de fins a 30 graus a la costa i descens lleu en l’interior de València.

Corberán assume la responsabilitat i busca una reacció del València a Vitòria

Carlos Corberán admet que és el màxim responsable dels mals resultats del València, cuer amb un punt, i apel·la a reaccionar dimarts a Vitòria després de la derrota contra el Sevilla.

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.