12.9 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

L’hostaleria alacantina anuncia una querella criminal contra Ana Barceló per les restriccions anticoronavirus

 

L’hostaleria alacantina ha anunciat en una roda de premsa que presentarà querelles criminals contra la consellera de Sanitat, Ana Barceló, i convocarà protestes públiques si el president de la Generalitat, Ximo Puig, no concreta en un termini d’una setmana, fins al 18 de gener, un pla de rescat al sector. A demés, volen presentar demandes per les pèrdues ocasionades amb les mesures imposades a causa de la pandèmia. 

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, el sector ha fet este anunci com a conseqüència de les noves restrccions que impliquen el tancament de l’hostaleria a les 17 hores, que va acompanyada de limitacions d’aforaments.

 

D’esta forma, les tres principals associacions de l’hostaleria; Apeha, Alroa i Llaura, han defensat la seguretat del sector davant la pandèmia i el seu immediat afonament. «Envien el missatge de què l’hostaleria és la culpable i, a canvi, ens donen ajudes simbòliques i ridícules. Els nostres comptes estan a zero», assenyala Javier Galdeano, de Alroa.

A demés, les tres associacions han afirmat que la Confederació Empresarial de la Comunitat Valenciana, amb la que s’han tractat algunes ajudes al sector, no és una entitat representativa per a ells.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.