La incidència acumulada se situa per baix dels 50 casos por 100.000 habitants

 

La incidència acumulada en la Comunitat Valenciana s’ha situat en el nivell de risc baix en caure per davall dels 50 casos per cada 100.000 habitants, en quedar-se en 44,71 contagis.

 

D’esta forma, el territori valencià se situa com la segona autonomia amb una taxa menor, per darrere de Balears, mentres que la incidència acumulada a set dies és la més baixa d’Espanya, amb 17,39 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 426 pacients amb coronavirus ingressats en planta, 22 menys que el divendres, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,9% al 3,74%.

 

Per baix de la mitjana d’Espanya

La pressió en UCI també baixa, amb 153 llits ocupats (quatre menys que el dijous), una ocupació del 15,82%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. De la mateixa manera, en les últimes 24 hores s’han registrat 25 ingressos i 23 altes.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 6,01% al 4,85%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,33%). És la primera volta que la positivitat és més baixa que la mitjana espanyola en tota la tercera ona i també la primera volta que se situa en paràmetres en els quals l’OMS considera que la pandèmia està controlada (per davall del 5%). Estes dades són els recollits en l’informe que publica diàriament el Ministeri de Sanitat, xifres que no solen coincidir amb les facilitades per la Conselleria de Sanitat.

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.