La incidència acumulada se situa per baix dels 50 casos por 100.000 habitants

 

La incidència acumulada en la Comunitat Valenciana s’ha situat en el nivell de risc baix en caure per davall dels 50 casos per cada 100.000 habitants, en quedar-se en 44,71 contagis.

 

D’esta forma, el territori valencià se situa com la segona autonomia amb una taxa menor, per darrere de Balears, mentres que la incidència acumulada a set dies és la més baixa d’Espanya, amb 17,39 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 426 pacients amb coronavirus ingressats en planta, 22 menys que el divendres, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,9% al 3,74%.

 

Per baix de la mitjana d’Espanya

La pressió en UCI també baixa, amb 153 llits ocupats (quatre menys que el dijous), una ocupació del 15,82%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. De la mateixa manera, en les últimes 24 hores s’han registrat 25 ingressos i 23 altes.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 6,01% al 4,85%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,33%). És la primera volta que la positivitat és més baixa que la mitjana espanyola en tota la tercera ona i també la primera volta que se situa en paràmetres en els quals l’OMS considera que la pandèmia està controlada (per davall del 5%). Estes dades són els recollits en l’informe que publica diàriament el Ministeri de Sanitat, xifres que no solen coincidir amb les facilitades per la Conselleria de Sanitat.

Últimes notícies

Reforcen la seguretat de Susana Camarero per un home que acudix a tots els seus actes

La Policia Autonòmica ha reforçat la contravigilància al voltant de la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, per la presència reiterada d’un home amb nombrosos antecedents que acudix a tots els seus actes públics i s’espera davant la Conselleria.

Vox exigirà prioritat nacional i més retalls a agents socials en els pressupostos del 2026

Vox ha anunciat que presentarà esmenes als pressupostos de la Generalitat del 2026 per a introduir la prioritat nacional en ajudes públiques i vivenda i per a rebaixar un 20 % addicional les subvencions a patronal i sindicats, fins al 50 % en dos anys. El partit vincula l’aprovació dels comptes a l’aplicació d’estes mesures i reivindica que el pacte amb el PP inclou també la defensa del producte nacional.

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.