La incidència acumulada del territori valencià se situa en risc baix

 

La incidència acumulada en el territori valencià s’ha situat en el nivell de risc baix en caure per davall dels 50 casos per cada 100.000 habitants, en quedar-se en 44,71 contagis. D’eixa forma, els valencians se situen com la segona autonomia amb una taxa menor, per darrere de Balears, mentres que la incidència acumulada en set dies és la més baixa d’Espanya, amb 17,39 casos per 100.000 habitants, segons l’actualització diària de casos de coronavirus que publica el Ministeri de Sanitat.

 

Per part seua, l’ocupació hospitalària també continua baixant: hi ha 426 pacients covid ingressats en planta, 22 menys que el divendres, amb el que el percentatge d’ocupació de llits ha descendit del 3,9% al 3,74%.

 

La pressió en UCI també baixa, amb 153 llits ocupats (quatre menys que el dijous), una ocupació del 15,82%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya. La pressió en UCI també baixa, amb 153 llits ocupats (quatre menys que el dijous), una ocupació del 15,82%. Els dos paràmetres se situen per davall de la mitjana d’Espanya.

 

Finalment, la taxa de positivitat ha decrescut del 6,01% al 4,85%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,33%). És la primera vegada que la positivitat és més baixa que la mitjana espanyola en tota la tercera ona i també la primera vegada que se situa en paràmetres en els quals l’OMS considera que la pandèmia està controlada (per davall del 5%).

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.